فال روز جمعه 9 آذر ماه 1397

– فال روزانه در روز 9 آذر 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز برای تقویت آن چیزهایی که زندگی شما را مناسب تر و امن تر می کنند، گام هایی بردارید. اینها بیشتر در مورد چیزهای مادی و  ایده ها و روابط است. روش های قدیمی یادگیری و انجام بهترین نتایج برایتان پیش رو است. شما استعداد تدریس دارید, پس تخصص خودتان را به اشتراک بگذارید. امروز از گرفتن تعهدات مالی اجتناب کنید که اگر در عرض چند ماه تمدید نشوند, با ضرر زیادی مواجه خواهید شد; از طرف دیگر, خرید مهمی که در نظر دارید را انجام ندهید. خطر درگیری های زناشویی مربوط به مشکلات حرفه ای برایتان وجود دارد. شما احتمالا اشتهای حریصانه ای دارید که به حالت روحی شما کاملا وابسته خواهد بود; در حال حاضر هیچ چیزی برای سلامتی بیش از رژیم غذایی نادرست و نامنظم ضرری ندارد! شورش علیه دشواری های زندگی بی ثمر است; تسلیم, صبر و خوش بینی را یاد بگیرید.

– فال روزانه در روز 9 آذر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 به احتمال زیاد تحت تاثیر تاثیرات آسمان ها هستید و امروز برایتان بسیار جذاب و مطمئن خواهد بود. این نوع روزی است که می توانید از نگاه کردن و حتی خرید چیزهای زیبا لذت ببرید. باید صرفه جویی کنید. دوستان خلاقتان امشب فوق العاده خواهند بود. در زندگی شما, اگر خود را بیشتر بیان کنید, بهتر است. به دنبال صحبت کردن باشید. بسیاری از مشکلات خانوادگی به لطف آرامش و سادگی شما حل خواهند شد.به اندازه کافی از گفتن کلمات تند و صریح خودداری کنید Yشما تمایل خواهید داشت که کارهای توصیه شده را انجام دهید; به خودتان اجازه ندهید این تعهدات را برخلاف عقل سلیمتان انجام دهید.

– فال روزانه در روز 9 آذر 1397 برای متولدین خرداد ماه

امروز یک روز خوش شانس برای پیدا کردن عشق حقیقی تان است. اگر دوست دارید می توانید یک کار رمانتیک و غیر منتظره انجام بدهید. حدس های شهودی شما امروز درست است. اجازه ندهید ترس ها و سوظن ها ذهن شما را فرا بگیرد. ممکن است محل زندگیتان را تغییر دهید; اما قبل از امضای قرارداد به خودتان اطمینان دهید که تمام بندها را خوانده اید و خوب بوده است. گرفتار چاپلوسان نشوید. شما قادر خواهید بود بیش از حد معمول بر مشکلات غلبه کنید و با سخت ترین مشکلات مبارزه کنید. شما مرکز هزاران ملاحظه و لطف خواهید بود و از تنهایی رنج نخواهید برد. امروز ممکن است در معرض خطر افتادن باشید و درد زیادی در لگن و کمر خود داشته باشید، پس کمی بیشتر مراقب باشید.

– فال روزانه در روز 9 آذر 1397 برای متولدین تیر ماه

امروز ممکن است احساس کنید وزنه ای بر روی سینه تان است. یک جریان حمایتی برای هر گونه عمل یا چالش فیزیکی وجود دارد. این بهترین روز در این هفته است. گروهه ای معنوی و موضوعات امیدوار می توانند الهام بخشتان باشند. شما باید از شهوات خود آگاه باشید، زیرا که می تواند شما را فراتر از خواسته هایتان هدایت کنند. در محل کارتان به خودتان مقداری اکسیژن بدهید و ذهن خود را با انجام برخی تمرینات تنفسی ساده تمیز کنید. امروز ممکن است تنش و دعوا, انتقاد، درگیری ، ضربات بخت بد بریتان وجود داشته باشد, اما حتی با این وجود دلسرد نشوید! وضعیت مالیتان بد نیست، اما ممکن است که ولخرجی ها این وضعیت را بدتر کنند.

– فال روزانه در روز 9 آذر 1397 برای متولدین مرداد ماه

اختلافات خانوادگی می تواند فقط زیر سطح برخی چیزها آرام شود مگر این که بخواهید چیزی را شروع کنید. مهم است که افراد خانواده شما تاریخچه کدورت طولانی مدت را درک کنند. امشب می توانید با کمی تلاش جادو کنید. کاغذها و کارهای خود را مرتب کنید, در غیر این صورت ضرر و زیان خواهید کرد. باید هوشیار باشید و از غذاهای چرب یا پر خوری خودداری کنید.

با دل باز صحبت کنید ،امروز همه چیز به خوبی پیش می رود; حوادثی که در اصل گذرا هستند در نظر گرفته می شود, ممکن بود جنبه جدی به خود بگیرد.زندگی خانوادگیتان دچار مشکلاتی می شود، اما می توانید حلشان کنید.

– فال روزانه در روز 9 آذر 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما زندگی عشقی را دوست دارید. از خودتان بپرسید که آیا دوستانتان مشکل دارند، اگر بله، به آنها کمک کنید. درباره سرنوشت خود شکایت نکنید. مشکلات خانوادگی تان تمام می شود، و اتفاق های خوبی خواهد افتاد. با این حال، مشکلات حل نشدنی ممکن است وجود داشته باشند؛ از تمایل به تحمیل عقاید خود به هر قیمتی خودداری کنید. تمایل شما به داشتن زمان خوب، امروز قوی است، بنابراین بهترین تلاش خود را بکنید که هر گونه مسئولیت یا تعهد مهم را از این راه به دست آورید. با دوستان خود تماس بگیرید که بدانندآنها را دوست دارید. هر چه زودتر کاری را که می توانید، انجام دهید، خیلیی گران و سخت نیست.

– فال روزانه در روز 9 آذر 1397 برای متولدین مهر ماه

نه اینکه تحت تاثیر خستگی قرار گرفته باشید، بلکه شما کاملا قادر خواهید بود تلاش های جدی و حتی سختی را انجام دهید. در مورد زندگیتان شکایت نکنید، به جای آن از تمام لحظات زندگی تان لذت ببرید. با سیاست ممکن است موقعیت خطرناکی را خنثی کنید. به داشتن تفسیر عینی از حقایق تمرکز کنید. امروز فضای منزل تان آرام خواهد بود. به تاخیر انداختن برنامه ریزی ها برای تعمیر و نگهداری مکانیکی و تعمیر ونگهداری خانه اصلا خوب نیست. برای برخی افراد، امروز یک روز خوب برای عشق است.عشق حقیقی شما بیشتر از آن چیزی است که درک می کنید. در ابراز محبت در میان خانواده و دوستان، رضایتی عمیق وجود دارد. بدانید چه زمانی باید برای حقوق خود ایستادگی کنید.

– فال روزانه در روز 9 آذر 1397 برای متولدین آبان ماه

امروز یک روز مطلوب برای روابط عاطفی و احساسی صلح آمیز،  بر زندگی روزمره، امنیت در عشق و رفاه اجتماعی متمرکز خواهد بود. با مشکلات خود مقابله کنید ،  امروز شور و نشاط شما افزایش خواهد یافت. شما می توانید بیشتر فکر کنید، منطقی تر باشید و با دیدگاه جامع تر و کامل تری به مسائل بنگرید. دوستان خوبتان امروز ممکن است ایده ای برای سرگرمیتان داشته باشند. در مورد آنچه که تمام نکرده اید یا هنوز باید انجام دهید، نگران نباشید – فقط بیرون بروید و از خودتان لذت ببرید. ممکن است برای جلوگیری از نگرانی در مورد یک وضعیت خاص مشکل پیدا کنید. اوضاع آنطور که فکر می کنید، بد نیست.

– فال روزانه در روز 9 آذر 1397 برای متولدین آذر ماه

امروز رویدادها می توانند به مناطقی تبدیل شود که در آن شما بیش از حد وسواسی و حساس هستید. این امکان برایتان وجود دارد که بگذارید ترس بر تفکر شما چیره شود. امروز ممکن است عاشق شخصی شوید. انتظارات غیرواقع گرایانه و یا گناه باعث از بین رفتن ارتباطتان می شود. بهتر است در مواجهه با خواسته های غیرمعقولتان عقب نشینی کنید. از گرفتن طرفی در نزاع خانوادگی اجتناب کنید، به خصوص اگر برادران و خواهران شما درگیر باشند. امروز لحظه اشتباهی برای تفاوت های قانونی خواهد بود. به زندگی ایمان داشته باشید و به همین جهت موفق خواهید شد. اگر یک رژیم غذایی متعادل و مفید داشته باشید، ارگانیسم بدن شما بهتر خواهد شد. اگر ازدواج کرده اید، پروژه ای که با همسرتان انجام می شود شما را به هم نزدیک تر می کند و حس شما را تقویت خواهد کرد.

– فال روزانه در روز 9 آذر 1397 برای متولدین دی ماه

توهمات رمانتیک و فانتزی شما امروز می توانند قوی باشند. هیچ اشکالی ندارد که تخیل خود را پنهان کنید. امروز یک روز خوب برای کار گروهی و به اشتراک گذاری کاری در محل کارتان است. امروز زمان مثبتی برای تغییر روال عادی خود و یا امتحان کردن چیزهای جدید است. موسیقی و یا سرگرمی های محبوب می توانند نگرش شما را بهبود بخشند. زندگی احساساتی شما ممکن است در معرض تغییرات ناگهانی اما مثبت قرار گیرد. شما با یک سرعت دیوانه وار زندگی خواهید کرد و در همان لحظه ای که نیاز دارید، ریسک می کنید. معاملات مالی زیادی را شروع نکنید؛ از توصیه متخصصان پیروی کنید. بیشتر به زندگی خصوصی خود فکر کنید.

– فال روزانه در روز 9 آذر 1397 برای متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است انرژی کمی را احساس کنید. اگر شما یا فردی که باید با آن کار کنید، کارها را به تعویق می اندازید و یا همیشه دیر می کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که با دقت بیشتری مراقب آن باشید. آیا این موضوع مربوط به مدیریت زمان ضعیف و یا احساس عمیق تر عدم رضایت است؟ با دوستانتان تماس بگیرید؛ چیزهایی خواهید داشت که به آن ها بگویید و لحظات خوبی را با آن ها سپری خواهید کرد. با انگیزه های آشفته تسلیم نشوید. ستاره ها یک تعارض احساساتی، جدایی، و شاید حتی یک سوال از عشق شما را پیش بینی می کنند. اشتهای شما سیری ناپذیر است و اختلالات روده ای را در پی خواهد داشت.

– فال روزانه در روز 9 آذر 1397 برای متولدین اسفند ماه

شما در هر شکلی از روابط پایدار و طولانی شاد خواهید بود، اما ثبات نباید تمامیت شخصی شما را به خطر بیاندازد. اگر قرار است رفتار بد و یا نامنظم خود را حفظ کنید تا وضعیت موجود را حفظ کنید، عاقلانه است که نقش خود را در این معادله مورد ارزیابی مجدد قرار دهید. سرزندگی و خوشی در زندگی اجتماعی شما وجود دارد. شما دارایی های عالی برای اجرای جاه طلبی های حرفه ای خود را خواهید داشت. فرزندان شما، حتی اگر هنوز نسبتا جوان باشند، اما به سختی قبول می کنند که با قدرت شما موافقت کنند؛ آن ها را به آرامی مدیریت کنید تا نتایج بهتری به دست آورید.

در طی امروز، بخت و اقبال به شما وعده خوبی می دهد، اما به احتمال زیاد برای شما حسادت خواهند داشت. استخوان ها، مفاصل و زانوها نقطه ضعفی هستند که باید در مورد آن ها دقت کنید.