فال روز جمعه 5 آبان ماه 1396

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 5 آبان 1396

– فال روزانه در روز 5 آبان 1396 برای متولدین فروردین ماه

  ماه کامل امروز در نشانه شما خاطرات مربوط به گذشته تان را زنده می‌کند. اما مثل اینکه شما زیاد دوست ندارید که آینه‌ای در پشت سرتان قرار گفته و روزهای گذشته را ببینید. شما به خاطر اینکه می‌خواهید زودتر به مقصد خود برسید دوست ندارید که در طول مسیر حرکتان قطع شود. اما در عمل شما هنوز موردهای احساسی مربوط به گذشته دارید که قبل از حرکت کردن به سوی آینده باید بهشان رسیدگی کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 آبان 1396

– فال روزانه در روز 5 آبان 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما احساس می‌کنید در زمینه کاری محدود شده‌اید برای اینکه امکان دارد در یک زمینه تجربه کاری نداشته باشید یا اینکه اشتباهی در گذشته باعث به وجود آمدن این محدودیت شده باشد. قبول داشتن خود مستلزم این است که ابتدا گذشته خود را قبول داشته باشید. اگر نیاز دارید مطلبی را که تابحال پیش خود نگه داشته‌اید برای دیگران تعریف کنید، بدون اینکه اهمیت بدهید دیگران چه فکری می‌کنند این کار را بکنید. با وجود اینکه آنها هم طرز فکر خودشان را دارند، عملکردهای اخیر شما بهتر از هرچیز دیگری بیان‌کننده شخصیت شما است.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 آبان 1396

– فال روزانه در روز 5 آبان 1396 برای متولدین خرداد ماه

داشتن دوستان خیلی خاص در زندگی واقعاً نعمت بزرگی است. امروز برای نشان دادن عشقتان و قدردانی کردن از افرادی که در زندگیتان واقعاً نقش اساسی ایفا کرده اند روز مناسبی است. اما کم کاری نکنید؛ اگر لازم است حرفی بزنید حتماً به طور کامل بگویید. اگر همه حقایق گفته نشوند مثل این است که یک پیام را به صورت کامل به کسی نرسانیم. خوشبختانه آنها هم به حرفهای شما گوش خواهند داد و به صحبتهای صمیمانه شما احترام خواهند گذاشت.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 آبان 1396

– فال روزانه در روز 5 آبان 1396 برای متولدین تیر ماه

 اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می‌کنید. یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می‌بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می‌آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 آبان 1396

– فال روزانه در روز 5 آبان 1396 برای متولدین مرداد ماه

متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه  درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 آبان 1396

– فال روزانه در روز 5 آبان 1396 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز احساس کنید که به اندازه کافی موثر و فعال نبوده‌اید یااینکه کاری را اشتباهی انجام داده‌اید. اما مایل نیستید که همیشه در راه اشتباهی قرار داشته باشید؛ این تنها راهی است که  باعث می‌شود شما احساسی ناخوشایند داشته باشید به خاطر اینکه شما معمولا می‌خواهید که راه خود را از میان یک موقعیت انتخاب کنید و به جای اینکه عقلانی آن را برگزینید احساسی انتخاب می‌کنید. زیاد در رابطه با آن فکر نکنید؛‌ فقط با همین شیوه‌ای که الان در پیش گرفته‌اید راه را ادامه دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 آبان 1396

– فال روزانه در روز 5 آبان 1396 برای متولدین مهر ماه

شما امروز حس خوبی نسبت به خود و جایگاه خود در زندگی دارید، اما چونکه نمی‌توانید هرچیزی را سر جای خود نگه دارید، نمی‌توانید به روشنی دیدگاه خود در مورد موقعیت‌های شخصی و سیاسی را ابراز کنید. شما در یک لحظه فوق العاده خوش بین شده و در لحظه دیگر گویی که آسمان به زمین رسیده! ایمان و اطمینان شما خیلی سریع به بدبینی تبدیل می‌شود، بنابراین تا موقعی که دیدگاه‌های بیش از حد احساسی خود را متعادل نکرده‌اید هیچ تصمیم مهمی‌ نگیرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 آبان 1396

– فال روزانه در روز 5 آبان 1396 برای متولدین آبان ماه

ممکن است کسی امروز شما را به خاطر اینکه بیش از حد روی کارتان تمرکز دارید ریشخند کند، اما شما می دانید که مدیریت کارهایتان کلید رسیدن به اهداف شما در آینده می باشد. شما قادر نخواهید بود که کارهایی را تا کنون برنامه ریزی کرده اید و قولش را داده بودید سر وقت انجام دهید. اما الان، بحث بر سر این نیست که بینش خود را تقویت کنید، بلکه باید عملگرا باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 آبان 1396

– فال روزانه در روز 5 آبان 1396 برای متولدین آذر ماه

ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن  در رابطه با هر موضوعی را  سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 آبان 1396

– فال روزانه در روز 5 آبان 1396 برای متولدین دی ماه

 کمی هیجان می‌تواند لبخند را روی لبهای شما بنشاند، برای اینکه شما برای رویارویی با چیزهای جدید آمادگی دارید. شما تاحدی محتاط نیز هستید، برای اینکه نمی‌خواهید چیزهایی را که تازگیها به دست آورده‌اید را به خطر بیندازید. به یاد داشته باشید زمانی که ژوپیتر ستاره بخت شما در نشانه برج عمل گرای شما قرار می‌گیرد، شما با تمرین کردن خویشتن‌داری می‌توانید بهترین کارآیی را داشته باشید. اگر شما بخواهید به آرامی کار کنید، این کار می‌تواند حتی برایتان خطرساز هم باشد، بنابراین در شروع کار مرتکب هیچ اشتباهی نشوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 آبان 1396

– فال روزانه در روز 5 آبان 1396 برای متولدین بهمن ماه

 شاید بی اختیار صحبت کردن در جمع، مشکل بزرگی برای شما باشد زیرا ترجیح می‌دهید قبل از اینکه چیزی را برای دیگران بگویید اول در خلوت خودتان تمرین کنید.اما اگر با همکاران خود راحت هستید، پس باید بتوانید زمانیکه در این موقعیت قرار می‌گیرید، اختیار خود را به دست بگیرید.به هرحال، اکنون بین این دو طرف قرار دارید، پس یک سری نظرات را برای خود داشته باشید و هر زمانی که موقعیت پیش آمد آنها را در جمع بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 آبان 1396

– فال روزانه در روز 5 آبان 1396 برای متولدین اسفند ماه

اگر شما اعتقاد داشته باشید زمانی هم نیاز به کمک دیگران دارید آنها از شما سوء استفاده می‌کنند، نمی‌توانید خوش اخلاق باشید. وقتی که جذابیت‌ها و خونگرمی‌ شما تبدیل به عصبانیت می‌شود، حتی لطف و محبتتان نیز می‌تواند به کسانی که دوستش دارید صدمه بزند. فراموش نکنید که واکنش شدید نشان دادن اصلاً لازم نیست؛ شما فقط محدودیت‌های خود راقبول کنید و بعد دست به عمل بزنید.