فال روز جمعه 27 اسفند – 17 مارس برای امروز شما

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعد از ظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می‌گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می‌کند که از روبرو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید. رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی‌های روحی شما نخواهد کرد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است بخواهید کمی تملق و چاپلوسی را چاشنی رابطه عشقی تان کنید اما ادامه دادن این روش برای ایجاد یک رابطه با دوام و پایدار به صلاح تان نیست. شما دوست دارید در نظر همسرتان خوب جلوه کنید و امروز به طرز شگفت انگیزی می‌توانید اینگونه باشید. اما این شانس را از دست ندهید. کوتاهترین و بهترین راه برای داشتن یک رابطه صمیمی‌و نزدیک صادق بودن است.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز یکی از دوستان و یا همکاران تان می‌تواند نقش یک  کاتالیزور شگفت انگیز را برای شما بازی کند و بگوید که  شما تقریبا هیچ کاری نمی‌توانید برای سرو سامان دادن به افکارتان انجام دهید. اما ممکن است  که  تلاش کنید تا به سلامت از یک فرصت شغلی مناسب به نفع خودتان استفاده کنید، فکر می‌کنید که باید بسرعت قدم در راهی متفاوت بگذارید بنابراین باید از حرف و حدیث دیگران چشم بپوشید. شما بهتر از همه از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستید پس نیازی نیست که تصمیمات خود را برای دیگران توجیه کنید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

ممکن است امروز بیشتر از همیشه از نظر احساسی کنجکاو باشید اما اگر بخواهید بدون فکر کردن به عاقبت کاری آن را انجام دهید نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت. معمولا شما اول کار هیجان دارید و از این تجربه سر مست و شادمان هستید. اما بعدا مجبورید که دوباره برگردید و خوب فکر کنید. به جای انکار احساسات تان به ناشناخته‌ها اعتماد کنید و از آن به عنوان عاملی برای تغییر استفاده کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروزممکن است انرژی بازیگوشانه و سربه هوای شما کمی جدی تر از همیشه شود اما تغییرات خلقی دلیلی بر این نیست که از کسی که دوستش دارید کناره بگیرید. البته موضوعات دیگری هم هستند و باعث می‌شوند که دیگر آرام بگیرید- مخصوصا اگر شما قبلا کمی جلوتر از برنامه بوده‌اید. اجازه ندهید ترس‌های تان زندگی را از شما بگیرند. اگر بتوانید امروز هوشیار و آگاه از احساسات تان باقی بمانید  خبرهای خوبی در آستانه در انتظار شما را می‌کشند.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز همچنانکه تلاش می‌کنید انرژی تان را محدود کنید تا بفهمید چه اتفاقی دارد بین شما و همکارتان می‌افتد ارتباطات شخصی تان نیز دچار مشکل  شود. اما در حقیقت به نظر می‌رسد زندگی تان کمی یکنواخت و ساکن شده است. هرجا که می‌روید از آنجا خاطره دارید. عقب نشینی کردن برای دور بودن از اضطراب و آشوب راه خوبی است. انرژی خود را احیا کرده و نظمی دوباره به افکارتان ببخشید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می‌دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می‌تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

ممکن است این روزها پنجره خلاقیت شما بسته باشد پس امروز را به بطالت نگذرانید. به کارهایی که قبلا انجام داده‌اید نگاهی کنید و لیست کوتاهی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و تمام تلاش تان را برای تمام کردن یک برنامه قدیمی ناتمام صرف کنید یا اینکه همین الان کار جدیدی را شروع کنید. صبر نکنید تا زمان بهتری پیش بیاید. از لحظه حال بهترین استفاده را ببرید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

اگر کسی امروز از شما پرسید که چگونه کارهایتان را به این خوبی انجام می‌دهید شما همه چیز را برای او توضیح می‌دهید. شما معمولا انسان صادقی هستید اما زمانیکه لازم است موضوعی به عنوان یک راز باقی بماند آن را برای خودتان نگاه می‌دارید. متاسفانه نیروهای تبعیض آمیز شما اکنون به خوبی  در حال فعالیت هستند حتی زمانیکه فکر می‌کنید به خوبی حدو مرزهایتان را مشخص کرده‌اید. به یاد داشته باشید احساسات شما امروز در تعادل همیشگی خود قرار ندارند. بنابراین به قضاوت خودتان اعتماد نکنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

شما امروز بسادگی می‌توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می‌شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذر می‌دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت کمی که دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت‌ها پاک کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما بهتر از همه دوستان تان می‌توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این است که تمام موانع موجود کنار رفته‌اند و فضای بیشتری به شما می‌دهند تا ذهن خود را بسط دهید. اما این حالت می‌تواند حس اشتباهی از استقلال را به شما القا کند. مراقب باشید به خاطر اینکه این کار بیشتر از آنکه فکر می‌کنید شما را درگیر خواهد کرد و اگر همسالان تان شما را حمایت نکنند انجام این کار به سختی امکان پذیر می‌شود. بنابراین اجازه ندهید شک و تردید در افکارتان رخنه کند.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز یکی از همکاران شما ممکن است شایستگی شما را  زیر سئوال ببرد و ذهن شما را در رابطه با شغلی که دارید خراب کند و بدین ترتیب شما نسبت به آینده شغلی تان بیمناک شوید. در آغاز کار شما درک کافی برای این دارید که مسیر خودتان را به خوبی تشخصی دهید. با این وجود ممکن است فکر شما از زیرکانه ترین برنامه تان منحرف شود به خاطر اینکه بیشتر و بیشتر رویاپردازی کند. تا زمانیکه این افکار بهم ریخته باقی بمانند انجام کارهایتان امکان پذیر نخواهد بود. باید یک مرز دقیق بین واقعیت و خیال برای خودتان مشخص کنید.