فال روز جمعه 15 دی 96

– فال روزانه در روز 15 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

 گرچه ممکن است امروز سوار بر ابر خیال باشید، اما واقعاً این یک مشکلی است که شما دارید تا خود را بتوانید از توقعات مردم رها کنید، به خصوص اگر آنها الان به شما وابسته هستند.اما تسلیم  برنامه‌ی زمانی وفشارهای آنها نشوید. شاید با لحظه ای کنار گذاشتن کار روزانه ی خود بتوانید بهره ی زیادی ببرید. اگر می‌توانید، روز بسیار خوشی را برای خود فراهم کنید.مسوولیتهای شما، هر زمانیکه به سراغ آنها بروید، سرجایشان هستند.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ

– فال روزانه در روز 15 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز سعی می کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراکه اگر آنهایی که بهتان کمک کرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین کنید.

– فال روزانه در روز 15 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

امروز در نشانه شما کسوف رخ داده است و این اتفاق برای شما مثل شروع شدن یک سال جدید است. بنابراین وقت بسیار مناسبی برای لیست تهیه کردن از اهدافتان می باشد. اما فقط نوشتن آنها کافی نیست، بلکه فعالیتهای شما نیز باید به گونه ای باشد که شما را به سمت آنها ببرد. چیزهایی را که می خواهید بهشان برسید در ذهنتان مجسم کنید و با افرادی ارتباط برقرار کنید که شما را در رسیدن به اهدافتان ثابت قدم تر کنند.

– فال روزانه در روز 15 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

باتوجه به اینکه در پنجمین خانه شما که با خودجوش بودن ارتباط دارد کسوف دیده می شود، دیگر نیازی نیست که خلاقیت و تواناییهای خود را کتمان کنید. اگر شما منتظر فرصتی بودید تا پروژه جدیدی را شروع کنید، تا تنور داغ است این کار را بکنید. اما فراموش نکنید هر قولی که دادید باید با رضایت خاطر به آن عمل کنید. اگر از انجام دادنش لذت نمی برید، پس کار دیگری انجام دهید.

– فال روزانه در روز 15 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز خصوصاً اگر بخواهید به مسافرت رفته و یا زمانی را به آموزش و یادگیری اختصاص دهید، نمی‌توانید شور و هیجان خود را کنترل کنید. البته اگر بخواهید با آموزش دیدن یا تجربه عملی دانش خود را بالاتر ببرید موانعی سر راهتان نیز وجود خواهد داشت که می‌توان به مشکلات خانواده و وضعیت مالی تان اشاره کرد. ناامیدی خودتان را به افراد دیگر منتقل نکنید؛ فقط کارهایی که باید اکنون انجام دهید را تمام کنید و امید داشته باشید که اوضاع در آینده بهتر شود.

– فال روزانه در روز 15 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

اگر امروز شما سعی کنید که خودتان باشید توانائیتان بیشتر خواهد شد. اگرچه شما ترجیح می‌دهید که با دیگران رفتار متقابل داشته باشید، گاهی اوقات شما نیاز دارید که با حذف کردن اختلافات پر سر و صدا دوباره انرژی‌تان را ذخیره کنید. اگرچه شاید این موضوع برایتان ناراحت کننده باشد، اما دکتر نیز به شما سفارش می‌کند که کمی هم به جاهای خلوت‌تر بروید.

– فال روزانه در روز 15 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

شما در آستانه جدیدی از زندگی خود هستید که شما را به منطقه‌های ناآشنا هدایت می‌کند، در جایی که منطق اصلاً هیچ راهی ندارد. به جای اینکه طبق برنامه ریزی قبلی خود کار کنید، از عزلت گاه خود بیرون آمده و تمام تجربیات خود چه درست و چه نادرست را با هم بیامیزید.

– فال روزانه در روز 15 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

 در حالیکه ماه به بهرام ملحق می‌شود شما با برنامه های کاریتان درگیر شده‌اید. اما خوشبختی زمانی فرا می‌رسد که شما خودتان را مجبور کنید که با دقت کارهایتان را انجام دهید. هر دفعه که شما یکی از برنامه های قدیمی‌خود را اجرا می‌کنید، شما برای شاد بودن و تفریح کردن آماده تر می‌شوید. اگر کسی به شما فرصت کاری را پیشنهاد داد خیلی راحت به او جواب مثبت بدهید.

– فال روزانه در روز 15 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

اکنون تضاد و تعارض بین شخصی ترین بیانات و اظهارات شما و عمیق ترین آرزوهای نامشخصتان ممکن است شما در چرخه بد و نامطلوبی قرار دهد. هیچ راه آسانی برای فرار از این چرخه وجود ندارد، پس به خودتان قول دهید به جای پیروی کردن از عقلتان از قلب خود پیروی کنید. فراموش نکنید که آسیب پذیر بودن و ضعیف بودن هیچ جذابیتی ندارد، پس اگر برای امنیت داشتن مجبور بودید محدودیت‌های عاطفی خود را حفظ کنید از انجام دادن این کار نترسید.

– فال روزانه در روز 15 دی 1396 برای متولدین دی ماه

 با وجود اینکه شما تعهداتی را به دیگران داده‌اید که باید آنها را به طور کامل انجام دهید، ولی الا دوست دارید که تا چند هفته دیگر هیچ فعالیت اجتماعی خاصی نداشته باشید. فقط به خاطر اینکه دوست دارید وقتتان را با پرداختن به کارهای شخصی خود بگذرانید، خود را به دردسر نیندازید. درعوض تاجایی که امکان دارد به طور مؤثری وظافتان را انجام دهید و سپس شما همانگونه که دوست داشتید فرصتی خواهید داشت تا در خلوت خودتان به  آرامش برسید.

– فال روزانه در روز 15 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز فکر می‌کنید که دیگران شما را به سمت مسیری هل می‌دهند که خودتان انتخابش نکرده اید، اما مقاومت کردن در برابر تلاش‌های آنها می‌تواند سبب ایجاد مشکل دیگری شود. باوجود این شما نمی‌توانید به خاطر به حداقل رساندن مشکلات با هر کسی موافقت کنید، حتی اگر خودتان هم مشکلاتی را ایجاد کنید ولی می‌خواهید جایگاه خود را داشته باشید. امروز به جزئیات بی اهمیت هم توجه کنید؛ چسبیدن به مفاهیم کلی شاید به نظر خوب باشد، اما موقعیت شما را تضعیف می‌کند.

– فال روزانه در روز 15 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

با وجوداینکه اتفاقات بسیاری در زندگی شما در حال وقوع است ممکن است شما بخواهید که از کنار همه اینها بگذرید. البته شما نیاز خواهید داشت که در رابطه با کارتان موضع مشخصی اتخاذ کنید اما شما به طور غریزی میدانید که بهتر است انرژی خود را هدر ندهید و آن را برای مواقع ضروری نگاه دارید. شماانرژی زیادی را لازم خواهید داشت زمانیکه ماه وارد نشان شما مریخ می‌شود که در تمام طول تعطیلات آنجا به استراحت خواهد پرداخت. هفته آینده روزهایی کاملا متفاوت خواهید داشت پس بهتر است تا آن زمان کمی استراحت کنید و نیروی خود را ذخیره سازید.