فال روز جمعه ۴ اسفند 96

– فال روزانه در روز 4 اسفند 1396 برای متولدین فروردین ماه

 یک جست و جوی دراماتیک و عاطفی ممکن است همه چیز را در نظرتان پرشور و هیجان جلوه دهد،‌ یا اینکه می‌توانید در یک فعالیت فیزیکی سرسختانه شرکت کنید تا انرژی اضافی شما را بگیرد. اگر شما این راه را از دیگری انتخاب نکنید، فرصت خوبی است که این نتیجه منفی دهد. راه خوبی نیست اگربخواهید کنترل تان را از دست بدهید، که موجب این می‌شود که کسانی را که همیشه دوست داشتید با شما باشند، را از دست بدهید.

– فال روزانه در روز 4 اسفند 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

این وقت سال برای بیشتر مردم زمان معاشرت‌های اجتماعی است، اما این موضوع در مورد شما به حداکثر خود رسیده است. باوجود خورشید و بهرام که در یازدهمین خانه شما، یعنی خانه دوستان، حضور به هم می‌رسانند، شما سعی می‌کنید قبل از اینکه زمان بهره برداری از انرژی تان فرا برسد، فعالیت‌تان را در حوزه مربوط به خود کمی‌ بیشتر کنید. شما در حال رسیدن به نقطه عطفی هستید که خودتان به تنهایی از این موقعیت سود فراوان خواهید برد، پس لزومی‌ ندارد در برابر تغییراتی که در پیش است مقاومت کنید.

– فال روزانه در روز 4 اسفند 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز در مورد ابراز وجود کردن تردید دارید، چراکه نمی‌خواهید حقایقی که دیده اید را بد جلوه بدهید. شما دوست ندارید کسی باشید که به دیگران خبرهای بد می‌دهد، اما فریب کسانی که از لباس‌های جدید امپراطور تعریف می‌کنند را نیز نمی‌خورید! بیشتر از اینکه به همه چیز نه بگویید بهتر است که اصلا چیزی نگویید. بحث کردن با کسانی که نمی‌خواهند اتفاقاتی که جلوی چشمشان رخ داده را ببینند فقط انرژی تان را تحلیل می‌برد.

– فال روزانه در روز 4 اسفند 1396 برای متولدین تیر ماه

اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

– فال روزانه در روز 4 اسفند 1396 برای متولدین مرداد ماه

 امروز شا بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و این برایتان مثل یک برزخ است. در چند روز گذشته احساسات شما خیلی عمیق‌تر شده‌اند و نگه داشتن دوستی‌هایتان در وضعیتی متعادل کار خیلی سختی است. توانایی شما تا آخر هفته بیشتر می‌شود. باوجود این بهتر است که همه چیز را راحت گرفته و خودتان را برای اتفاقاتی که رخ می‌دهد آماده کنید

– فال روزانه در روز 4 اسفند 1396 برای متولدین شهریور ماه

شما می‌خواهید در برنامه‌های همیشگی و روزانه تان مثل رژیم غذایی، تمرینات ورزشی و خواب ثبات و پایداری بیشتری داشته باشید. اما این روزها با اینکه بیشتر از گذشته به خودتان سخت گرفته‌اید باز هم خیلی به مشکل برخورده‌اید. اگر به جای سخت گیری و چسبیدن به واقعیت کمی راحت تر و خونسرد باشید مطمئناً اوضاع بهتر خواهد شد. یادتان باشد فردا هم روز خداست!!

– فال روزانه در روز 4 اسفند 1396 برای متولدین مهر ماه

امروز ماه در حال حرکت کردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای کوتاه می‌باشد و ناآرامی‌و بی‌قراری‌تان امری کاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینکه از منزل خارج بشوید ممکن است که به یک فروشگاه و یا مکانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

– فال روزانه در روز 4 اسفند 1396 برای متولدین آبان ماه

 شما تبدیل به فردی شده‌اید که بیرون از گود نشسته است و کشتی گرفتن افراد را با دید بی تفاوت نظاره می‌کند، حتی اگر کشتی گرفتن نیز بلد نیستید باز هم به داخل گود بروید. زیرا اتفاقات، هیجانات، شوق و ذوق‌های بسیاری انتظار شما را می‌کشند. تمام مراحل زندگی‌تان را از زیر ذره بین بنگرید نه این که با نگاهی سرد و بی تفاوت، زیرا در این صورت در جاده احتیاط لازم را ندارید.

– فال روزانه در روز 4 اسفند 1396 برای متولدین آذر ماه

امروز شما به یک دوراهی رسیده اید که فهم و بینشتان به شما چیزی می گویند ولی شما کار دیگری انجام می دهید.گاهی اوقات شما با موفقیت می توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی که با آن چیزی که شما می دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه کنید. با وجود این امروز شما سعی می کنید بفهمید چگونه اعتقادات شما می توانند بر کارتان تأثیر مثبتی بگذارند. پس نباید نگران این باید که دیگران از شما قدردانی کنند.

– فال روزانه در روز 4 اسفند 1396 برای متولدین دی ماه

 همین چند روز پیش شما می‌خواستید شناخت حرفه‌ای خود را بیشتر کنید، اما امروز کاملاً دیدگاه متفاوتی دارید. نگرانی‌های شما تغییر کرده است و به جای نگران بودن به خاطر زمان حال بیشتر به فکر آینده هستید. به هر حال حتی اگر الان بیشتر وقتتان را به پروراندن رویاهایتان اختصاص داده‌اید، لازم است که حتماً فردی منطقی باشید.

– فال روزانه در روز 4 اسفند 1396 برای متولدین بهمن ماه

مشکلات مالی شاید شما را به مسیر سخت و ناهمواری بکشاند که شما را با جنبه‌های منفی وجودتان درگیر کند. شاید شما نیاز شدیدی به مسافرت پیدا کرده باشید، اما شرایطش را ندارید. یا شاید مسئولیت‌های مهم تری در خانه خود دارید. حالا دلیل هر چه باشد به خاطر کارهایی که نمی‌توانید بکنید ناراحت نشوید. در عوض به دنبال راهی باشید که موقعیت محکم مالی خود را تا چند هفته آینده دوباره به دست آورید.

– فال روزانه در روز 4 اسفند 1396 برای متولدین اسفند ماه

 شما ممکن است امروز کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید.  شما وقتی که بفهمید کار دیگری هم دارید که باید آنرا انجام دهید، هر کاری انجام دهید به مشکل برخواهید خورد. اگر خودتان را مقصر می‌دانید، دیگر واقعا نمی‌توانید بیشتر از آنچه که قبلا قول داده بودید کاری بکنید. کمتر کردن مزان توقعتان کمکتان می‌کند دنیای متفاوتی برای خودتان بسازید.