دومین آلبوم رسمی علی زندوکیلی در حالی به بازار موسیقی وارد شد که این خواننده معتقد است، این آلبوم، نخستین اثر او با خط فکری مستقل است.

دومین آلبوم علی زند وکیلی منتشر شد

دومین آلبوم رسمی علی زندوکیلی در حالی به بازار موسیقی وارد شد که این خواننده معتقد است، این آلبوم، نخستین اثر او با خط فکری مستقل است.

به گزارش هفت هنر به نقل از روابط عمومی این اثر، علی زندوکیلی که نخستین آلبوم رسمی‌اش را به نام «یادی به رنگ امروز» شهریورماه سال گذشته با بازخوانی آثاری از بزرگان موسیقی ایرانی منتشر کرد، دومین آلبوم رسمی خود به نام «رویای بی تکرار» را روانه بازار موسیقی کشور کرد و اعتقاد دارد آلبوم دومش به نوعی نخستین تجربه مستقل او در عرصه موسیقی است و شخصیت مستقل هنری علی زندوکیلی در این آلبوم گنجانده شده است.

زندوکیلی درباره آلبوم جدید و فرآیند تولید و انتشار این اثر، گفت: این کار را با عشق، به مردم سرزمینم تقدیم می‌کنم و به آن‌ها می‌سپاریم تا قضاوت کنند. هر کسی به نوعی با یکسری از قطعات این آلبوم ارتباط برقرار می‌کند و من و مجموعه گروه «زند» امیدواریم این آلبوم به دل مردم بنشیند.

جدیدترین آلبوم علی زندوکیلی در ۱۲ قطعه به نام‌های آتش در آب، بی‌تابانه، لالایی، رویای بی‌تکرار، جدایی، لحظه شیرین، نمی‌آیی، جانانه، آه سرد، عطر خاطره، آهسته آهسته، نجوای چوپان منتشر شده است که ترانه‌های آن را افشین مقدم، حسین غیاثی، پرستو حراجی اصل، داوود غلامی و فراز حلمی سروده‌اند.

در بخش آهنگسازی و تنظیم این آلبوم نیز علاوه بر خود علی زندوکیلی و گروه زند، هنرمندانی مانند علیرضا افکاری، محمد زندوکیلی، فراز حلمی، یاشار یاری و سعید زمانی همکاری داشته‌اند. سینا و سحاب علم، رامتین اتابکی، شایان ریاحی، افشین بابایی و امید غفاریان خرم نیز نوازندگانی هستند که در این آلبوم ساز زده‌اند.

~.~.~.~.~.~.~

مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی در راستای برپایی دوره‌های آموزش تخصصی، قصد دارد کارگاه یک روزه آموزش دف و تنبک برگزار کند.

در این کارگاه که پنجم اسفندماه در بنیاد رودکی به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، فرهاد بادپا از مدرسان و محققان موسیقی به‌عنوان مدرس به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد.

از هنرجویان و علاقه‌مندان این رشته دعوت می‌شود برای حضور در این دوره کارگاهی رایگان با شماره‌های ۹-۶۶۷۴۳۳۵۸ تماس بگیرند. با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با کسانی است که زودتر اقدام به رزرو کنند.

دومین آلبوم رسمی علی زندوکیلی در حالی به بازار موسیقی وارد شد که این خواننده معتقد است، این آلبوم، نخستین اثر او با خط فکری مستقل است.