دفاع بازیگر «حوض نقاشی» از اظهارات جنجالی مهرجویی

بازیگر زن فیلم‌های حوض نقاشی، برف روی کاجها و فرشته‌ها با هم می‌آیند با انتشار یادداشتی در اینستاگرام از اظهارات مهرجویی دفاع کرد.

به گزارش هفت هنر، الهام کردا در یادداشتی در حمایت از مهرجویی نوشت:

قرار نیست همه طوری حرف بزنند که به هیچ کس بر نخورد.آقای مهر جویی عزیز.این سوگواری شماست در غم از دست دادن رفیقتان.هر طوری که هست.چه خوب که بی سانسور حرف دلتان را زدید.قرار نیست همه ،همه جا مودب باشند که اتفاقا حرفهای شما از هزار حرف ادبی و چاکرم مخلصم ها به دیگران، قابل اعتنا تر بود.
حیف که جامعه ای که جان مردم در دستان آنهاست توانایی شنیدن انتقاد راندارند.حیف که بعضی ها نمی دانند که با این حرفها قطعا آقای کیارستمی زنده نمی شود اما حداقل شاید جان چندین نفر نجات داده شود و دیگر هر روز شاهد این نباشیم که فلان پزشک چقدر برایش بی ارزش بوده جان مریضانش.
هنرمند اگر ذره ای از اصولش ،از هنرش،از استایل کاری اش خطور کند همه و همه حق اعتراض و انتقاد و هر حرفی رادارند،اما امان از روزی که از دیگران انتقاد شود.
همیشه شنیدن انتقاد سازنده است .پس فقط بشنوید و کمی تأمل کنید.دوست عزیز پزشک،جراح،پرستار،،،به خود نگیرید اگر نزد خودتان وجدان کاری دارید که دارید،چه عالی،اگر در بین همکارانتان یکی بود که این وجدان کاری را نداشت شما آستین بالا بزنید و سوگندش را به او یادآور شوید