پارسا پیروزفر شب گذشته در جدیدترین اجرای نمایش "ماتریوشکا" بار دیگر مهارت خود در عرصه بازیگری را به رخ مخاطبانش کشید به گونه ای که آن ها به مدت 20 ثانیه ایستاده او را تشویق کردند.

درخشش دوباره پارسا پیروز فر با ماتریوشکا

پارسا پیروزفر شب گذشته در جدیدترین اجرای نمایش “ماتریوشکا” بار دیگر مهارت خود در عرصه بازیگری را به رخ مخاطبانش کشید به گونه ای که آن ها به مدت 20 ثانیه ایستاده او را تشویق کردند.

به گزارش هفت هنر پارسا پیروزفر که چند ماهی است با نمایش “ماتریوشکا” روح و انرژی به کالبد تئاتر و مخاطبان این هنر برگردانده ،‌ در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر هم بار دیگر این نمایش را روی صحنه برد تا تسلط و مهارت خود را در بازیگری به رخ تعداد بیشتری از طرفدارانش بکشد.

پارسا پیروزفر بازیگر بدون حاشیه و کارآشنای عرصه تئاتر،‌ تلویزیون و سینمای کشورمان،  طراحی ،‌ نویسندگی و کارگردانی نمایش “ماتریوشکا” را بر عهده داشته است.

این هنرمند نمایشنامه “ماتریوشکا” را بر اساس 8 داستان کوتاه ازآنتوان چخوف نوشته است.

نمایش “ماتریوشکا” در 8 بخش نوشته شده که در هر یک از این بخش ها پیروزفر در قالب شخصیت های مختلفی روی صحنه تونایی اش را به رخ مخاطب می کشد.

سرعت،‌تغییر صدا ،‌ تسلط بر زوایای شخصیتی هر یک از نقش ها و مهارت در بیان دیالوگ ها همه و همه از ویژگی های اجرای پارسا پیروزفر روی صحنه محسوب می شود.

بخش اول نمایش “ماتریوشکا” را “مرگ کارمند دولت” ،‌ بخش دوم را “چطور دمیتری کولدارف یک شبه معروف شد؟ ” و بخش سوم را “محاکمه” تشکیل می دهند.

همچنین “جنون ادواری” عنوان بخش چهارم ،‌ “تسویه حساب” بخش پنجم و “زن نجیبی که از میان ما رفت” عنوان بخش ششم این نمایش را تشکیل می دهد.

“شاهکار هنری” به عنوان بخش هفتم و “بوقلمون صفت” به عنوان بخش هشتم ،‌ دو قسمت پایانی این نمایش را تشکیل می دهند.

در معرفی نمایش “ماتریوشکا”  آمده است : ” ماتریوشکا،‌ بگو این بار چه کسی از پوسته ات بیرون می آید؟ امروز کدام چهره ات را می نمایانی؟ ”

نمایش “ماتریوشکا” تاکنون چند بار تمدید شده به گونه ای پیروزفر هم اکنون در ادامه اجرای تمدید نمایش خود ،‌ در تماشاخانه پالیز روی صحنه می رود.

بر اساس آنچه اعلام شده،‌ ماتریوشکا تا 12 بهمن روی صحنه خواهد ماند و پس از این تاریخ امکان تمدید دوباره این اجرا وجود ندارد.

پس از اجرای آخرین بخش از نمایش “ماتریوشکا” پارسا پیروزفر برای ادای احترام به مخاطبانش روی صحنه حاضر شد و طرفداران این هنرمند به مدت 20 ثانیه او را ایستاده تشویق کردند.

پس از پایان این اجرا و در حالی که تماشاگران در حال خارج شدن از سالن استاد ناظرزاده کرمانی در تماشاخانه ایرانشهر بودند ،‌ می شد جمله مشترک “خیلی قشنگ بود” را از زبان تمامی آن ها شنید و این موضوع نشان دهنده موفقیت دوباره این هنرمند در جدیدترین اثر نمایشی خود است.

پارسا پیروزفر در کارنامه هنری خود و در مقام کارگردان نمایش های “هنر” ،‌ “گلن گری، گلن راس”،‌ “سنگ ها در جیب هایش”، “بر پهنه دریا” و “ماتریوشکا” را به یادگار دارد.
به طور یقین علاقمندان به عرصه هنر،‌ هیچ گاه ایفای نقش پارسا پیروزفر در سریال های تلویزیونی “در پناه تو”، “در قلب من” ،‌ “در چشم باد”،‌ “سفر سبز” و فیلم های سینمایی “ضیافت”،‌ “مهمان مامان‌”،‌ “اینجا بدون من” و “اعتراض” را از یاد نمی برند.

پارسا پیروزفر شب گذشته در جدیدترین اجرای نمایش "ماتریوشکا" بار دیگر مهارت خود در عرصه بازیگری را به رخ مخاطبانش کشید به گونه ای که آن ها به مدت 20 ثانیه ایستاده او را تشویق کردند.