حامد همایون سالگرد اولین کنسرتش را جشن گرفت

کنسرت حامد همایون در سالن ایرانیان با اجرای قطعات آلبوم دوباره عشق برگزار شد.

به گزارش تیترهنر، کنسرت حامد همایون در سالن ایرانیان با اجرای قطعات آلبوم دوباره عشق برگزار شد.

مسئولان سالن ایرانیان هر چند تلاش کرده بودند، محل مناسبی برای اجرای کنسرت‌ها فراهم کنند، اما ظرفیت این سالن، توان این کار را نداشت. شاید برگزاری همایش همان رسالت سالن ایرانیان است. حتی کارکنان این سالن با شیوه‌های راهنمایی شرکت کنندگان در کنسرت آشنایی لازم را ندارند. بلیت‌ها بیش از سه بار از جلوی در ورودی زمانی که شرکت کنندگان با خودرو وارد می شوند، چک می‌شود.

داخل سالن جمعیت باید دسته دسته در این طرف و آن طرف قرار بگیرند و کنار هم نبودن همه، اتفاقی که در برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه وجود دارد و در ایرانیان نیست از هیجان کم می‌کند. البته قابل ذکر است که زمان بندی اجرای کنسرت ها دقیق است و این نشان از مدیریت خوب اجراها دارد.

صندلی خالی در کنسرت همایون پیدا نمی‌شد. اتفاقی که پیش از این هم شاهدش بودیم. تعداد بسیار زیادی از عکاسان و خبرنگاران اجرای همایون را در شب سوم جشنواره موسیقی فجر پوشش دادند.

ابتدا کلیپی از حمایت حامد همایون از بیماران سرطانی پخش شد و با شمارش معکوس، سازها سالن را برای ورود خواننده و برگزاری کنسرتی پر هیجان آماده کردند.

«به چشمات قسم» آغازگر شب پر سر و صدای کنسرت حامد همایون بود. همزمان با اجرای این قطعه ویدئویی اجرای آن روی ال سی دی پخش می شد.

بدون لحظه ای مکث، قطعه «چنین کنم چنان کنم» اجرا شد. لحظه ای از هیجان سالن کم نمی شد و زمین زیر پای حضار می لرزید.

پس از پایان اجرای قطعه دوم، همایون با هوادارانش سلام و احوالپرسی مختصری کرد و سراغ اجرای «عشق ناب» رفت. همراهی حضار با همایون لحظه‌ای قطع نمی‌شد.

بلافاصله قطعه «نیمه من» با نورپردازی خوب اجرا شد. سپس تیتراژ برنامه تلویزیونی فرمول یک یعنی «خدا همین حوالیه» و پس از آن «دوباره عشق» اجرا شد.

دستان هواداران همایون یک لحظه پایین نمی آمد و آنها دست از تشویقشان بر نمی داشتند.

پس از آن، قطعه عیدانه با نوازندگی چهار دف زن و با ترکیبی از سازهای جدید و قدیمی اجرا شد. اجرای موسیقی طولانی ریتم اجرا را جذاب‌تر می‌کرد.

در این بخش، همایون از هوادارانش خواست، نور گوشی های همراهشان را روشن کنند، تا این خواننده نخستین قطعه غمگینش را که “مجنون” نام داشت، اجرا کند. در اجرای این قطعه گیتار الکتریک و گیتارها نقش پررنگی داشتند.

قطعه ریتمیک «ای جان» شادی رفته از سالن را دوباره به میان حضار برگرداند. همایون خواست ترجیع بند این قطعه را یکبار خانم ها و یکبار آقایان بخوانند. صدای بانوان به مراتب بلندتر از صدای آقایان بود. به نظر می رسید، تعداد بانوان حاضر در کنسرت و هیجان آنها بیشتر از آقایان است.

در این بخش همایون از نوازندگانش جداگانه برای همکاری‌شان تشکر کرد.

سپس، قطعه ملایم «چه عشقی» با نوازندگی سه تار و گیتار، هواداران این خواننده شیرازی را بسیار احساسی کرد.

همچنین، قطعه «حس عاشقی» آخرین اثر منتشر شده از حامد همایون، ابتدا با پیانو و به شکل ملایم و با همراهی هواداران و سپس با ترکیب ساز ها به صورت ریتمیک اجرا شد.

حامد همایون در این لحظه به هوادارانش گفت: سال گذشته در دوره قبل جشنواره نخستین کنسرتم را اجرا کردم و حالا پس از یک سال به لطف شما رکورد اجرای کنسرت کشور شکسته شد.

سپس همایون از سامان امامی تنظیم کننده و رهبر ارکسترش تشکر کرد. پس از آن با اجرای مختصر گیتار و سه تار نوبت به اجرای پر هیجان قطعه «قسمت» شد.

قطعه های بعدی «می روم» و «دیوونگی» بودند که به شکل ریمیکس اجرا شدند.

همایون مثل دیگر کنسرت هایش باز هم از خدا برای اقبالی که به او کرده است، تشکر کرد و «حاکم احساس» را اجرا کرد. باز هم دف ها در اجرای بهتر این قطعه همایون و گروهش را یاری کردند.

«آه نکش» دیگر قطعه شنیدنی و ملایمی بود که در شب پر هیجان کنسرت همایون اجرا شد. این قطعه هم به سفارش خواننده با روشن شدن چراغ گوشی های همراه حضار اجرا شد.

«عاشق شدم رفت» و قطعه مشهور و بسیار محبوب «چتر خیس» که شهرت همایون هم مدیون این آهنگ است، بخش پایانی این کنسرت را تشکیل دادند.