آلبوم موسیقی بی کلام «مرز»، حاصل همنوازى «بم كمان» و «بنجو»، به زودی راهی بازار موسیقی کشور می شود.

اثر مشترک استاد «دلنواز» و «مصباح قمصری» با نام «مرز» منتشر می‌شود

 
آلبوم موسیقی بی کلام «مرز»، حاصل همنوازى «بم کمان» و «بنجو»، به زودی راهی بازار موسیقی کشور می شود.
به گزارش تیترهنر، آلبوم «مرز» که اثری خلق شده از همنوازی استاد «دلنواز» و «مصباح قمصری» می باشد، در قالب ۱۰ قطعه به نام های «بداه در میانگ»، «کاروان»، «بداهه در بیا که»، «راز و نیاز»، «تو کجا، کجا من»، «سیاه سوار»، «همراه»، «گواتی»، «تو کجا، کجا من، بم کمان و کوبه ای» و «مرز برای سه کوزه»، به اجرا در آمده است.
در این آلبوم «مصباح قمصرى» با ساز ابداعى خود، بنجوى استاد «محمد دلنواز» را همراهى مى کند. بنجو سازیست مضرابى متعلق به موسیقی بلوچستان که در این آلبوم، توسط استاد دلنواز که از پیشکسوتان نوازندگى این ساز در کشور است نواخته شده. این مجموعه بر اساس ساخته هاى استاد دلنواز در زهیروگ(مقام)هاى بلوچى، جمع آوری و توسط قمصرى تدوین و تنظیم شده است.
«مصباح قمصرى» چندی پیش با برادر خود به دونوازى پرداخته و آلبوم «افق عمودیست» را منتشر کرده بود. همچنین در نیمه ى اول سال جارى آلبوم «نقطه پرگار» را به همنوازى با «میلاد درخشانى»، اختصاص داده بود که درباره ى این اثر گفته است: «این آلبوم، موسیقی آینده ى ایران است.»، ناگفته نماند استاد دلنواز نیز سابقه ى بیش از ١٩٠٠ اجرا و بیش از ۴٠ آلبوم موسیقی در داخل و خارج از کشور را در رزومه ى خود دارد.
شایان ذکر است که آلبوم «مرز» در استودیوى شخصی قمصرى و توسط وى میکس و مسترینگ شده و توسط پخش «هنر شهر»، در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت که علاقه مندان می توانند نسخه دیجیتال این اثر را نیز از طریق سامانه ریتمو ritmo.ir آنلاین خریداری و دریافت کنند.

آلبوم موسیقی بی کلام «مرز»، حاصل همنوازى «بم كمان» و «بنجو»، به زودی راهی بازار موسیقی کشور می شود.