آخرین وضعیت اکران «رستاخیز»

رئیس حوزه هنری آخرین وضعیت اکران «رستاخیز» را منوط به حل شدن مشکلات این فیلم با وزارت ارشاد می‌داند و رییس سازمان سینمایی هم می‌گوید برای اکران این فیلم الان امیدواری بیشتری هست.

به گزارش هفت هنر، حجت‌الله ایوبی در پاسخ به اینکه در روزهای اخیر خبری مبنی بر اکران «رستاخیز» در ایام محرم مطرح شد؛ آیا رایزنی‌ها در این زمینه به نتیجه رسیده است؟ گفت:در حال حاضر برای اکران این فیلم امیدواری بیشتری داریم.

همچنین رییس حوزه هنری هم به تازگی در گفت‌وگویی که در پایگاه خبری این حوزه منتشر شده است، اعلام کرده است: ما در حوزه هنری امیدوار هستیم که مشکلات موجود بر سر راه اکران فیلم «رستاخیز» رفع شود؛ زیرا از نظر ما هیچ مانعی برای اکران این فیلم وجود ندارد.

محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری درمورد موضع حوزه هنری پیرامون فیلم سینمایی «رستاخیز» آخرین ساخته احمدرضا درویش گفت: در جریان آخرین وضعیت و جزئیات مربوط به فیلم «رستاخیز» نیستم ولی آنقدر اطلاع دارم که مراحل رفع مشکلات آن در حال سپری شدن است تا شاهد اکران این فیلم باشیم.

وی افزود: بر این اساس، امیدوار هستیم که این مراحل هرچه زودتر انجام شود تا شاهد اکران «رستاخیز» در آینده‌ای نزدیک در سینماهای سراسر کشور باشیم. ما در حوزه هنری امیدوار هستیم که مشکلات موجود بر سر راه اکران فیلم «رستاخیز» رفع شود. در حقیقت امیدواریم که مشکلات آن‌ها با وزارت ارشاد حل و فصل شود؛ زیرا از نظر ما هیچ مانعی برای اکران این فیلم وجود ندارد.

مومنی شریف خاطرنشان کرد: در حقیقت اگر مشکلات فیلم با ارشاد حل شود ما هم در حوزه هنری بسیار خوشحال می‌شویم؛ زیرا وقتی فیلمی درمورد امام حسین (ع) و واقعه عظیم عاشورا باشد، چرا حوزه هنری از آن حمایت انجام ندهد؟ قطعا از آن حمایت می‌کنیم.