لباس‌های جدید هم مورد انتقاد قرار گرفت و سریع تغییر کرد + شوخی‌ کاربران در فضای مجازی +عکس‌های قبل و بعد از تغییر

طرح لباس جدید رژه کاروان ایران در المپیک ریو مشخص شد. اما باز هم با انتقادات شدیدی در فضا مجازی روبه رو شد. انتقاداتی که واکنش طراح را در پی داشت.

کمیته ملی المپیک پس از انتقاداتی که نسبت به لباس رژه کاروان ایران در المپیک ریو شد، با طراح دیگری وارد مذاکره شد پس از توافق کار اندازه گیری مجدد از از ورزشکاران ایرانی انجام گرفت.امروز طرح لباس جدید کاروان ایران که قراراست در مراسم افتتاحیه برتن ورزشکاران المپیکی باشد، مشخص شد. در طرح جدید از رنگ‌های سفید، سبز و قرمز مناسب با پرچم ایران استفاده شده است.

داستان ادامه دار لباس کاروان المپیک +(تصاویر)

مهسا جاور و احسان روزبهانی نیز نمونه این لباس‌ها بر تن کردند. اما پس از انتشار تصاویر در فضای مجازی انتقاداتی به طرح جدید صورت گرفت.

داستان ادامه دار لباس کاروان المپیک +(تصاویر)
واکنش ها در فضای مجازی
پس از این انتقادات طراح لباس جدید واکنش نشان داد و از اصلاح طرح آستین لباس بانوان داد.
داستان ادامه دار لباس کاروان المپیک +(تصاویر)
پس از آن به سرعت این تغییر صورت گرفت.
داستان ادامه دار لباس کاروان المپیک +(تصاویر)
پس از انتشار این عکس‌ها کاربران به این طرح‌ها واکنش نشان دادند. یکی از کابران با انتقاد از بد سلیقگی کمیته ملی المپیک نوشت:«وقتی نظر نهایی رو یه نفر در کمیته ملی المپیک میده بهتر بود از همون اول در یکی از فروشگاههای معتبر بن خرید کت و شلوار و مانتوی سفید به ورزشکارا میدادن و دیگه اینهمه سرخوردگی برا مردم به وجود نمی امد. اگه قرار باشه طراح لباس کار کنه دیگه کمیته المپیک نباید انقد دخالت کنه که طرح اولیه به اون زیبایی تبدیل بشه به همچین چیزی.» شخص دیگری هم با انتقاد از مسئولان کمیته المیپیک انتقادش را اینگونه بیان کرد:« فرق زیادى با قبلیها ندارند بهتره به جاى لباسا کسانى که لباسها رو معین میکنن عوض کنین.»
کاربری دیگری از عنوان خیلی بد و زشت یاد کرد و شخص دیگری نوشت: «معمولا لباس هارو بر اساس فرهنگ و اداب رسوم همون کشور طراحی میکنن این لباس بیشتر شبیه کاروان دلقک هاست.»
با توجه به طرح جدید لباس‌ ورزشکاران المپیک به نظر می‌رسد انتقادها به طرح‌های جدید ادامه داشته باشد.

  1. رضا محمدی
    ۰۸ مرداد ۱۳۹۵

    با سلام و درود
    به نظر من تو این فرصت کم کاره زیادی نمیشه کرد.
    شاید بهتره طرحی شبیه اون طرح با نوشته های فارسی باشه ولی از این به بعد یادمون باشه که :
    ۱_سعی کنیم در کاره متخصصین فن دخالت نکنیم!
    ۲_کار را نگذاریم به دقیقه نود بکشه

    پاینده باشید.