بعد از انتقاد بهاره رهنما به نیکی کریمی بر سر نوشتن پیام تسلیت فوت عباس کیارستمی حالا نیکی کریمی در جوابی کوتاه پاسخ بهاره رهنما را داد.

ادامه مشاجره نیکی کریمی و بهاره رهنما بر سر درگذشت کیا رستمی

بعد از انتقاد بهاره رهنما به نیکی کریمی بر سر نوشتن پیام تسلیت فوت عباس کیارستمی حالا نیکی کریمی در جوابی کوتاه پاسخ بهاره رهنما را داد.

به گزارش هفت هنر، بعد از مجادله پرویز پرستویی و یغما گلرویی بر سر پیام تسلیت با مسعود فراستی بهاره رهنما بازیگر ایرانی هم به مجادله با نیکی کریمی پرداخته که چرا در بخشی از یادداشت تسلیتش برای عباس کیارستمی از آشفته بازاری پرداخته بود که بعد از مرگ کیارستمی برای پیام تسلیت فرستادن شکل گرفته است.

نیکی کریمی نوشته بود: آشفته بازار یادداشت نوشتن و تسلیت گفتن‌های رفتنت، صرفا سرشار از جمله‌سازی با نام و کارهای توست. آن هم برای تویی که فرسنگ ها از ابتذال و میان مایگی دور بودی…

بهاره رهنما که زمانی جزو دوستان صمیمی نیکی کریمی بود اما در واکنش به نیکی کریمی نوشته است: برایم عجیب بود که کسی که خودش با نام ایشان رشد کرده بود جایی نوشته بود، از خیل تسلیت‌ها و یادداشت‌های آدم‌های حتی عادی در شگفت است و اینها که در حد شما نیستند از کجا پیدایشان شده و.. امان از این همه توهم و تکبر و حفیقی نبودن و روشنفکر‌نمایی!

 وی ادامه داده است: کسی نیست بگوید، یک اسطوره به همه ملتش تعلق دارد‌، شما ببخشید که اعلام نشده بود عموم مردم حق تسلیت گفتن و نوشتن از احساسشان در مورد این ضایعه را نداشتند، خلاصه اینکه گرچه خیلی از مردم مثل شما شانس نجات پیدا کردن از میان‌مایگی توسط بزرگان را نداشته‌اند اما تک تک مردم ایران حق تسلیت و ابراز احساس شان برای چنین بزرگانی را دارند، کاش در محضر ایشان لااقل آموخته بودید: درخت هرچه پربارتر افتاده‌تر.
پاسخ نیکی کریمی به بهاره رهنما
حالا نیکی کریمی در مراسم ختم سومین روز در گذشت عباس کیارستمی در گفتگویی خیلی کوتاه در پاسخ به این سوال که ماجرای واکنش بهاره رهنما به پیام تسلیت شما چه بود تنها به بیان چند کلمه اکتفا کرد و گفت: برایم مهم نیست.

بعد از انتقاد بهاره رهنما به نیکی کریمی بر سر نوشتن پیام تسلیت فوت عباس کیارستمی حالا نیکی کریمی در جوابی کوتاه پاسخ بهاره رهنما را داد.

  1. انیتا
    ۰۱ مهر ۱۳۹۵

    تاسف برانگیزه خانم کریمی فکر کردین کی هستین که همچین حرفی بزنین اگه الان نیکی کریمی شدین به خاطر همین مردمه ولی به خاطر توهم و کبر و خود خواهی خودتون رو از ارزش و اعتبار و احترام انداختین من شخصا از هواداران شما بودم ولی به خاطر یک سری حرف ها از چشم افتادین در ضمن جواب سلام واجبه از روی حسودی و بخل نباید سلام رو بی جواب گذاشت شاید هم سنتون رفته بالا مشکل شنوایی پیدا کردین ولی خداییش سحر قریشی خیلی از شما خوشگل تره دارین از حسودی میترکین قشنگ معلومه دیگه از مد افتادین قبول کنین

  2. نصیبه
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

    حالاحالاها قریشی باید بدویه ک ب نیکی کریمی برسه ک هرگز نمیرسه
    کجا قریشی خوشگله؟؟؟
    قوه ی تشخیصتونم ک افتضاحه نیکی کریمی بااون سن از قریشی جونتره حالاخوشگلیش ک بماند ک ملکه ی زیبایی هم شناخته شده حتی بی ارایشم زیباست و مثه قریش خودشو دلقک عام و خاص نمیکنه
    ودر ضمن شما لطف کن از حسودی نترکی ک احتمالا باید زشت باشی ک از نیکی کریمی حسادت میکنی مثه قریشی ک از حسادت زیبایی نیکی داره هلاک میشه !

  3. امید
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    خانم نیکی کریمی بانوی اول سینمای جهان هستند امیدوارم که همیشه سلامت باشندودر اثار سینمایی بدرخشند

  4. حميد
    ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

    نیکی کریمی یه … مغروره …