در شرایطى كه بنا بود هنگامه قاضیانى ٢٣ تیرماه در تالار وحدت كنسرتى ویژه بانوان داشته باشد، از تعویق كنسرتش خبر داد.

کنسرت بازیگر زن در تالار وحدت به تعویق افتاد

در شرایطى که بنا بود هنگامه قاضیانى ٢٣ تیرماه در تالار وحدت کنسرتى ویژه بانوان داشته باشد، از تعویق کنسرتش خبر داد.

به گزارش هفت هنر، این بازیگر سینما و تئاتر ایران، که از سال گذشته آواز را به طور جدى آغاز کرده است و برنامه اى جدى براى ادامه آن دارد، درباره تعویق کنسرتش می‌گوید: طى قراردادى با تهیه کننده کنسرت اولم، بنا بود با گروهم امسال نیز ۴سانس کنسرت در تالار وحدت داشته باشیم که این برنامه لغو شد و اواخر امسال یا سال بعد با تهیه کننده تازه اى براى بانوان سرزمینم کنسرت برگزار خواهیم کرد.

گفتنى است هنگامه قاضیانى که در سینما دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن براى بازى در فیلم‌های “به همین سادگى” و “روزهاى زندگى” کسب کرده، اولین بازیگر زنى بود که ١٩ دى سال گذشته کنسرتى ویژه بانوان در تالار وحدت برگزار کرد. قطعات آن کنسرت توسط رضا تاجبخش تنظیم شدند و ترانه پوریوسف نیز سرپرستى ارکستر را برعهده داشت و نهایتاً کنسرت با استقبال از سوى مردم روبرو شد.

قاضیانى سال ٨٧ نیز در کنسرت خیریه‌ی “دنگ شو” برای کودکان مبتلا به سرطان تحت پوشش محک و همین‌طور در کلیپ “ای ایران” سامان مقدم و سال ٩٠ نیز در سرود “ای ایران” شهرداد روحانی تجربه‌هایى را در زمینه آواز پشت سر گذاشته است. همچنین کنسرت آتى او با تهیه کننده جدید، بناست برنامه اى ویژه و متفاوت داشته باشد.

در شرایطى كه بنا بود هنگامه قاضیانى ٢٣ تیرماه در تالار وحدت كنسرتى ویژه بانوان داشته باشد، از تعویق كنسرتش خبر داد.