دلیل اصلی کنسرت ندادن چاوشی جنس صدایش نیست؛ موضوع چیز دیگری است

پخش کلیپ خواندن محسن چاوشی در شبکه‌های مجازی واکنش بسیاری به همراه داشت. بسیاری از جنس صدایش تعریف کردند و آن را خاص و متعلق به او دانستند و برخی دیگر از نفس پائین این خواننده انتقاد کردند.

به گزارش هفت هنر، در تمام سال‌هایی که چاوشی به عنوان یک خواننده مجوزدار شروع به فعالیت کرده است کنسرت نگذاشتن او برای هوادانش محل سوال بوده است. منتقدان این خواننده در طول این سالها می‌گفتند که صدای خواننده سنتوری ساختگی است و او به همین دلیل نمی‌تواند به صورت زنده بخواند. مهمترین دلیل پخش کلیپ هم همین بود تا چاوشی جواب منتقدانش را بدهد و تن خاص صدایش را به رخ بکشد.

با این حال سوال اینجاست پس چرا چاوشی کنسرت نمی‌دهد؟ چاوشی در تازه‌ترین گفتگویش درباره برگزاری کنسرت گفت:« الان حال خوبی دارم. تمام روزوشب وقت دارم کار کنم و در خلوتم چیزی خلق کنم. یک روز که وقت کنسرت‌دادن برسد، حتما این کار را خواهم کرد. اما فعلا برای آن عجله‌ای ندارم.» (اینجا)

اما پشت این عجله نکردن چاوشی یک دلیل وجود دارد که او تا به حال زیاد از آن صحبت نکرده است. بر اساس شنیده‌های خبرنگار هفت هنر، چاوشی به شدت از خواندن در برابر جمعیت ترس دارد که اطرافیانش این موضوع را به خجالتی بودنش ربط می‌دهند. همین خصوصیت این خواننده خرمشهری باعث شده که او کمتر در محافل عمومی حضور پیدا کند و بیشتر در خفا به کار بپردازد. حالا با توجه به جنس صدا و نفس محسن چاوشی و ترکیب آن با استرس و هیجان، قطعا این خواننده برای اجرای زنده به مشکل خواهد خورد.

با این اوصاف فعلا بعید به نظر می‌رسد چاوشی اقدام به برگزاری کنسرت کند مگر اینکه تصمیم بگیرد شانسش را خواندن در محفل کوچکتر امتحان کند.