مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما از آغاز تصویربرداری سریال «یکتا» خبر داد.

فیلمبرداری سریال پاییزه شبکه دو آغاز شد

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما از آغاز تصویربرداری سریال «یکتا» خبر داد.

به گزارش هفت هنر، مسعود صباح، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما از آغاز تصویربرداری سریال «یکتا» خبر داد و گفت: تصویربرداری سریال «یکتا» سه شنبه ( ۸ تیر ماه) در یکی از لوکیشن‌های اصلی سریال واقع در شهرک غرب آغاز شده است و این سریال برای پخش در پاییز امسال و در ۲۶ قسمت تولید می‌شود.

سریال «یکتا» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید، موضوعی خانوادگی را در بستر یک قصه ملودرام اجتماعی با رویکردهای سبک زندگی و حمایت از تولید داخلی به تصویر می‌کشد.

صباح با اشاره به داستان سریال «یکتا» یادآور شد: این سریال با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می پردازد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما ادامه داد: نگارش «یکتا» توسط آزیتا ایرایی و علی دادرس انجام شده و بابک کایدان بازنویسی نهایی متن این سریال را بر عهده داشته است. همچنین بازیگرانی چون پژمان بازغی، سام درخشانی، شبنم قلی‌خانی، آشا محرابی، بهرنگ علوی، سیامک اطلسی، الهه حصاری، بهرام ابراهیمی، شیرین اسماعیلی، مزدک رستمی، توفان مهردادیان، مجتبی طباطبایی و … در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. چ

عوامل دیگر این سریال عبارتند از: علیرضا رنجبران(مدیر تصویربرداری)، یاسر رمضانی(صدابردار)، علی خلیلی(مدیر تولید)، شهرام خلج(طراح گریم)، امید صالحی(عکاس)، سعید اسدی(طراح صحنه)، نازنین توسلی(طراح لباس)، هاشم علی اکبری(مدیر برنامه ریزی).

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما از آغاز تصویربرداری سریال «یکتا» خبر داد.