مسعود ردایی تهیه‌کننده سریال ˝عالیجناب˝ می‌گوید زمان پخش این سریال هنوز مشخص نیست و شرکت پخش‌کننده دراین زمینه تصمیم می‌گیرد.

حسین پاکدل، سعید آقاخانی، بابک حمیدیان و امیر آقایی در یک مناظره انتخاباتی

مسعود ردایی تهیه‌کننده سریال ˝عالیجناب˝ می‌گوید زمان پخش این سریال هنوز مشخص نیست و شرکت پخش‌کننده دراین زمینه تصمیم می‌گیرد.

به گزارش هفت هنر،  مسعود ردایی تهیه‌کننده سریال “عالیجناب” به کارگردانی سام قریبیان درباره زمان انتشار این سریال در شبکه نمایش خانگی به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: تاکنون دو قسمت از این سریال آماده شده است و به دلیل اینکه شامل مهمترین قسمت‌های این سریال می‌شود و بسیار خاص و ویژه بود و ویژوال افکت خاصی هم داشت، آماده سازی آن کمی طول کشید.

وی ادامه داد: زمان پخش این سریال هنوز مشخص نیست و شرکت پخش کننده که شرکت “هنر اول” است باید دراین زمینه تصمیم‌گیری کند و زمانی را که برای پخش سریال مناسب‌تر است اعلام کند.

تهیه کننده فیلم سینمایی “مالاریا” افزود: سریال “عالیجناب” یک سریال 13 قسمتی است که 6 قسمت از این سریال در فاز اول پخش می‌شود و 7 قسمت بعدی در صورتی که فصل اول مورد توجه واستقبال علاقمندان و مخاطبان قرار گیرد، تولید می‌شود.

ردایی درباره بازخورد مخاطب با این سریال اظهار کرد: به نظرم این سریال مورد توجه قرار بگیرد، چرا که موضوع جذابی دارد و تاکنون در این زمینه اثری تولید نشده است. “عالیجناب” درباره یک مناظره انتخاباتی است و اتفاقاتی که برای افرادی که دراین مناظره حضور دارند پیش می‌آید و داستان را پیش می‌برد. در واقع عالیجناب یک مینی سریال جذاب، اکشن و اجتماعی است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم حالا که با توجه به پخش سریال خوب “شهرزاد” شبکه نمایش خانگی تکانی خورده است و شرایط ویژه‌ای ایجاد شده، بتواند بخشی از تولید محتوایی را که در بخش نمایشی تلویزیون وجود ندارد جبران کند و به صورت یک رسانه مکمل در کنار تلویزیون قرار بگیرد. امیدوارم سریال ما نیز دراین زمینه موفق باشد، چرا که المان‌های جذب مخاطب که شامل بازیگران، متن و اجرای خوب است، را داراست.

ردایی همچنین درباره وجود شبکه نمایش خانگی و همچنین اتفاقاتی که در آن درحال شکل‌گیری است، عنوان کرد: شبکه نمایش خانگی به هیچ وجه رقیب تلویزیون نیست، چرا که هر کدام کارکرد خاص خودشان را دارند. نمی‌شود شبکه نمایش خانگی را با سینما و تلویزیون مقایسه کرد، اما می‌توان گفت این رسانه مکمل این دو است و مکمل خوبی بیشتر برای تلویزیون است و بخشی از کمبودهای مالی تلویزیون را در تولید سریال‌های نمایشی که باعث کاهش کیفیت آثار شده است، جبران کند. در شبکه نمایش خانگی سرمایه‌گذاری خصوصی است و می‌توان به بازگشت سریع سرمایه امیدوار بود، در حالی که در تلویزیون این اتفاق نمی‌افتد. من سرمایه‌گذار درتلویزیون باید با تمام شرایط کنار بیایم، این درحالیست که هیچ حمایتی از من نمی‌شود و همواره تهیه‌کنندگان بدهکار تلویزیون هستند و تلویزیون طلبکار است. با چنین شرایطی تولید خوب در تلویزیون صورت نمی‌گیرد و من تهیه کننده نیز برای بار دوم زیر این بار نمی‌روم و اصطلاحا تلاش می‌کنم تا دست به عصا شوم و در چنین شرایطی قطعا آثار کیفیت خوبی نخواهند داشت.

وی افزود: اگر سریال “شهرزاد” با استقبال مواجه می‌شود، به این دلیل است که یک ساختار قوی دارد و تهیه‌کننده دستش باز است و همه چیز در اختیار کارگردان قرار گرفته و نتیجه کار نیز بسیار خوب شده است.

ردایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که شبکه نمایش خانگی و تلویزیون در کنار یکدیگر حرکت کنند تا بار دیگر بتوانیم شاهد تولید آثار نمایشی خوب باشیم، تولید محتوای خوب به فرهنگ کمک می‌کند و ما در این بخش ضعیف هستیم و با تولید محتوای مناسب می‌توانیم این بخش را نیز احیا کنیم.

سعید آقاخانی، امیر آقایی، احمدرضا اسعدی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، وحید رونقی، علیرضا رییسی، حسین سلیمانی، پرویز سیرتی، رضا شریف نژاد، آزاده صمدی، میثم عبدی، حسین عرفانی، سام قریبیان، احسان کرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی، مهتاج نجومی، حسین یاری و… بازیگران این سریال هستند.

مسعود ردایی تهیه‌کننده سریال ˝عالیجناب˝ می‌گوید زمان پخش این سریال هنوز مشخص نیست و شرکت پخش‌کننده دراین زمینه تصمیم می‌گیرد.