درخشش سحر دولتشاهی در «می‌خواهم زنده بمانم» و «قورباغه»

سحر دولتشاهی در سال‌های گذشته با سریال‌های «قلب یخی 3»، «عالیجناب» و کمدی «ساخت ایران 2»، حضور در نمایش خانگی را تجربه کرده است اما هیچ کدام از این آثار توفیقی نصیب او نکردند.

دولتشاهی سال گذشته با سریال «قورباغه» در نمایش خانگی دیده شد و همزمان مجموعه «می‌خواهم زنده بمانم» را در حال پخش داشت. او برخلاف تجربه‌های قبلی، با این دو سریال حضور موفقی در نمایش خانگی داشته است.

نقش متفاوت در «قورباغه»

سحر دولتشاهی در «قورباغه» نقش  شخصیتی به نام «فرانک» را ایفا کرد که از دوران دانشگاه به «رامین» با بازی صابر ابر علاقه داشت، اما از سوی او با بی‌مهری و بی‌توجهی مواجه شده بود. «فرانک» شخصیت باثباتی نداشت و احساسات او بنابر شرایط، در لحظه تغییر می‌کرد. این شخصیت از همان دوران دانشگاه تا امروز در روابط عاطفی‌اش شکست خورده و فرد تنهایی بود. سحر دولتشاهی با بازی خوب خود، بی‌ثباتی، دیوانگی و کمبودهای این کاراکتر را در رفتارش نشان داد. لجبازی و بدقلقی‌های این کاراکتر، گاهی بامزه جلوه می‌کرد و او از پس این بخش از شخصیت او نیز به خوبی برآمد.

بازی باورپذیر در «می‌خواهم زنده بمانم»

این بازیگر همزمان با «قورباغه»، در سریال شهرام شاه‌حسینی دیده شد. او در این سریال نقش شخصیت «هما» را بازی کرده که مجبور می‌شود از عشق اش بگذرد و با کسی ازدواج کند که مورد علاقه‌اش نیست. دولتشاهی در ابتدای سریال ،سرزنده بودن و شور و شوق این شخصیت برای رسیدن به معشوقش را نمایش می‌دهد و پس از جدایی اجباری، در جلد «هما»ی مغموم و ناامید فرو می‌رود، بنابراین تماشاگر را کاملا با شخصیت همراه می‌کند. او احساسات این کاراکتر را در لحظات مختلف به خوبی با چشم‌ها و حالت چهره‌اش به تماشاگر نشان می‌دهد. او در سکانس‌هایی که با پدرش روبه‌رو می‌شود، همان دختر شاد و پرامید است و زمانی که با «امیر شایگان» صحبت می‌کند، حس شک و بی‌اعتمادی‌اش را نشان می‌دهد. به این ترتیب مخاطب را تحت تاثیر عواطف خود قرار می‌دهد و بازی باورپذیری دارد.