بازیگر پیشکسوت کشورمان با اشاره به اینکه اگر پیشنهاد خوبی از کارهای شبکه نمایش خانگی دریافت کند، احتمال حضورش در این عرصه وجود دارد گفت: خوشحالم که مردم سریال "شهرزاد" را کپی نکردند.

چراغ سبز جمشید مشایخی به شبکه نمابش خانگی

بازیگر پیشکسوت کشورمان با اشاره به اینکه اگر پیشنهاد خوبی از کارهای شبکه نمایش خانگی دریافت کند، احتمال حضورش در این عرصه وجود دارد گفت: خوشحالم که مردم سریال “شهرزاد” را کپی نکردند.
به گزارش هفت هنر،  بازیگر پیشکسوت کشورمان با اشاره به اینکه اگر پیشنهاد خوبی از کارهای شبکه نمایش خانگی دریافت کند، احتمال حضورش در این عرصه وجود دارد گفت: خوشحالم که مردم سریال “شهرزاد” را کپی نکردند.

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به حضورش در شبکه نمایش خانگی گفت: اگر کار خوب و با کیفیتی پیشنهاد شود در سریال های شبکه نمایش خانگی هم حضور پیدا می کنم.

وی در خصوص آثار ماندگاری که همیشه در خاطرش جایگاه ویژه ای دارد بیان کرد: کارهایی نظیر آثار زنده یاد “علی حاتمی” از آثار با کیفیتی است که همیشه از حضور در آنها می توان به عنوان یک افتخار یاد کرد.

بازیگر سریال امام علی (ع) همچنین تصریح کرد: چندی پیش که سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد با استقبال خوبی از جانب مخاطبان روبرو شد و از این جهت به “حسن فتحی” و کار با کیفیتی که انجام داد تبریک می گویم.

این پیشکسوت عرصه بازیگری همچنین یادآور شد: فتحی از کارگردانان برجسته و فهیم کشورمان است و نکته قابل توجه در زمینه فروش سریال “شهرزاد”،‌ خرید این سریال بود و اینکه مردم ما کپی نکردند و نسخه اصلی سریال را خریداری کردند جای خوشحالی دارد.

وی در خصوص حضور هنرمندان و سینمای ایران در عرصه جهانی خاطرنشان کرد: تصور می کنم اگر برخی از کارگردانان برجسته کشورمان در جشنواره های خارجی شرکت کنند می توانند جایزه های خوبی دریافت کنند چرا که ما هنرمندان بسیاری داریم که کار خود را به خوبی انجام می دهند و شایسته هر چه بیشتر دیده شدن هستند.

بازیگر پیشکسوت کشورمان با اشاره به اینکه اگر پیشنهاد خوبی از کارهای شبکه نمایش خانگی دریافت کند، احتمال حضورش در این عرصه وجود دارد گفت: خوشحالم که مردم سریال "شهرزاد" را کپی نکردند.