پولاد کیمیایی بازیگر کشورمان اعلام کرد قصد دارد فیلم سینمایی به کارگردانی خود بسازد.

پولاد کیمیایی کارگردان می شود

به گزارش هفت هنر، بازیگر «متروپل» قرار است بعد به پایان رسیدن بازی اش در یک فیلم سینمایی، یکی از دو فیلمنامه خود را بسازد.

پولاد کیمیایی بازیگر سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم‌های سینمایی «معکوس» و «شب رو» گفت: ساخت این دو اثر به بعد از بازی من در یک فیلم سینمایی موکول خواهد شد که اگر شرایط ساخت فراهم شود و به زمستان نزدیک شویم، «شب رو» را می‌سازم اما اگر زمینه کار تا اوایل مهر آماده شود، به سراغ «معکوس» خواهم رفت.

وی افزود: فعلا کارهای «معکوس» متوقف شده و همانطور که گفتم با توجه به محتوای فیلمنامه به جز شرایط تولید، نیاز به فصل خاصی دارد. ساخت این فیلم بسیار سنگین است و چون اولین کارگردانی من به حساب می آمد، تمایلم این بود که به سراغ کاری سخت از لحاظ تکنیکی و محتوا بروم اما شانس یاری نکرد و ساختش متوقف شد.

وی ادامه داد: بعد از توقف «معکوس» شروع به نگارش دو فیلمنامه کردم که یکی از آنها «شب رو» است و فعلا برای دومی نامی انتخاب نکردم، البته اگر شرایط فراهم شود تمایلم به ساخت «شب رو» است که قصه آن در یزد می‌گذرد.

گفتنی است؛ آخرین اثر سینمایی که پولاد کیمیایی در آن نقش آفرینی کرد «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی بود که در آن فیلم با مهناز افشار، ساعدسهیلی و محمدرضا فروتن همبازی شد.

پولاد کیمیایی بازیگر کشورمان اعلام کرد قصد دارد فیلم سینمایی به کارگردانی خود بسازد.