مسعود جعفری جوزانی نگارش فیلمنامه «پشت دیوار سکوت» که درباره بیماری ایدز است را به پایان رساند.

فیلمنامه جعفری جوزانی درباره ایدز در انتظار مجوز

مسعود جعفری جوزانی نگارش فیلمنامه «پشت دیوار سکوت» که درباره بیماری ایدز است را به پایان رساند.

 به گزارش هفت هنر، مسعود جعفری جوزانی نگارش فیلمنامه «پشت دیوار سکوت» را با همکاری سحر جعفری جوزانی به پایان رساند و آن را برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد فرستاد.

جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان سینما، بعد از «ایران برگر» که پر فروش‌ترین فیلم نوروز سال ٩۴ لقب گرفت، اخیراً نگارش فیلمنامه «پشت دیوار سکوت» را با محوریت ایدز و گسترش آن در جامعه به پایان رسانده است و برای ساخت این فیلم سینمایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست مجوز کرد.

«پشت دیوار سکوت» نام اولین فیلمنامه‌ای است که مسعود جعفری جوزانی به کمک دخترش «سحر جعفری جوزانی» و براساس پژوهشی از «فاطمه صالحی شهرابی» و «علی بدیعی» نوشته و برای دریافت پروانه ساخت به تهیه‌کنندگی «فتح‌الله جعفری جوزانی» به وزارت ارشاد فرستاده شده است.

به نظر می‌رسد دلیل این همکاری «مسعود جعفری جوزانی» با دخترش «سحر جعفری جوزانی»، زن محور بودن فیلمنامه است. تاکنون حضور «تورج منصوری» به‌عنوان مدیر فیلمبرداری، «مهین نویدی» به‌عنوان طراح چهره‌پردازی و «سحر جعفری جوزانی» در نقش مددکار بیماران ایدز، در این پروژه سینمایی قطعی است و همچنین گروه سازنده، برای انتخاب بقیه عوامل این اثر، منتظر پروانه ساخت هستند.

علی بدیعی یکی از سرمایه‌گذاران «پشت دیوار سکوت» اعلام کرد که 75 درصد از فروش این فیلم، از طریق مؤسسه مردمی احیاء و انجمن حمایت از مادران و کودکان مبتلا به بیماران «اچ.آی. وى» پرداخت خواهد شد. از جمله یاران «مسعود جعفری جوزانی» در این فیلم، گروه‌های داوطلب مردم محوری هستند که به شیوه‌های مختلف، مانند گروه درمانی و مددرسانی به مبتلایان بیماری «اچ.آی. وى» کمک می‌کنند.

«مسعود جعفری جوزانی» نویسنده و کارگردان سرشناس سینما، ماه گذشته در جمع حامیان مادران و کودکان مبتلا به ایدز گفت: چنانچه جلوی طوفان شرخیز و ویرانگر ایدز را با عزم ملی نگیریم؛ به‌زودی از خانه‌هایمان سربرمی‌آورد. پس تا هنوز فرصتی باقیست؛ هیولای ویرانگر ایدز را بکشید.

مسعود جعفری جوزانی نگارش فیلمنامه «پشت دیوار سکوت» که درباره بیماری ایدز است را به پایان رساند.