گروه وصل یار، آخرین کنسرت خود را به پایتخت بازگرداند.

گروه «وصل یار» به پایتخت/ بازگشت نوبت عاشقی در باغ کتاب تهران

گروه وصل یار، آخرین کنسرت خود را به پایتخت بازگرداند.

به گزارش تیترهنر به نقل از  روابط عمومی این گروه، ابراهیم اثباتی، سرپرست و آهنگساز گروه وصل یار، کنسرت نوبت عاشقی را پس از اجرای موفق در اراک، به تهران و پردیس سینمایی باغ کتاب تهران باز گرداند. این کنسرت قرار است 14 اردیبهشت ماه ساعت 22 در این پردیس اجرا شود.
ابراهیم اثباتی، سرپرست این گروه در آخرین اثر خود به موسیقی فیوژن (تلفیقی) روی آورده و ساخته‌ها و تجربیات خود در این عرصه را به اجرا گذاشته است. مصطفی محمودی همچون دیگر آثار این گروه، اجرای آوازهای این اثر را به عهده دارد و هوروش خلیلی نیز یاریگر او در این اجرا خواهد بود.
از هنرمندان این کنسرت می‌توان به امجد ابراهیمی نوازنده دف، بندیر و تاس، حامد ابراهیمی نوازنده ویلن و کمانچه، حسین قاسم زاده نوازنده نی، سنتور و دودوک، ابراهیم یساول زاده نوازنده قانون، سعید بهرامی نوازنده عود، رز ماری عیسی پور خواننده، ریچارد عیسی پور خواننده، میثم امینی نوازنده ادو، کاخن و پرکاشن، ساتگین نمازی نوازنده پیانو، شادرخ گلچین معانی نوازنده دیجیریدو، علیرضا مهدی زاده نوازنده ساکسیفون، عباس حیدری نوازنده ترمپت، سامان بهشتی نوازنده درامز، آیدا روزبهانه خواننده، مهرناز دبیرزاده نوازنده تمبک، آناهیتا ایزدپارسا نوازنده ویلنسل اشاره کرد. این کنسرت پیش از این در ترکیه(قونیه)، تالار وحدت و تالار آینه اراک به اجرا درآمده و با استقبال علاقمندان به موسیقی مواجه شده است.
تور داخلی کنسرت نوبت عاشقی پس از پایان ماه های محرم و صفر در شهرهای رشت، کیش، گرگان، شیراز و … ادامه خواهد داشت.
گفتنی است «وصل یار» در سال ۱۳۸۰ به سرپرستی ابراهیم_اثباتی و با همکاری نوازندگان کشورمان شکل گرفت و پیش از آن «وصل صوفیان» نام داشت. گروه موسیقی «وصل یار» با استفاده از سازهای سنتی ایرانی، کوبه‌ای، قبیله‌ای و کلاسیک و ترکیبی از خوانندگان، گروه کر، هنرهای بصری و ادبیات غنی پارسی تلاش می‌کند فضایی متفاوت در عرصه موسیقی ارائه دهد. این گروه کنسرت‌های بسیاری را در داخل و خارج از کشور اجرا کرده‌اند و از مهم‌ترین فعالیت‌هایشان اجراهای هم‌زمان با نمایش‌هایی همچون شمس پرنده به کارگردانی پری صابری است.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه فرمایند.

گروه وصل یار، آخرین کنسرت خود را به پایتخت بازگرداند.