تلاش‌های عمومی جهت پیدا شدن بنیتا با نتیجه خوبی همراه نبود و پس از شش روز پیکر بی جان او در پاکدشت پیدا شد.

واکنش هنرمندان به مرگ دلخراش بنیتا 8 ماهه

تلاش‌های عمومی جهت پیدا شدن بنیتا با نتیجه خوبی همراه نبود و پس از شش روز پیکر بی جان او در پاکدشت پیدا شد.

به گزارش تیتر هنر، هنرمندان تلاش زیادی برای پیدا کردن بنیتا کردند و با اشتراک عکس‌هایش دنبال نشانی از این نوزاد هشت ماهه بودند.

با پیدا شدن پیکر بی جان بنیتا در ماشینی در پاکدشت موجی از تاسف و اندوه شبکه‌های اجتماعی را فرا گرفته است که در ادامه واکنش هنرمندان به این حادثه تلخ را می‌خوانیم.

مصطفی کیایی کارگردان بارکد :« دیگه حالم داره از اینهمه خبر بد به هم میخوره ، ترو خدا پدر مادرا مواظب بچه هاتون باشید ، این شهر پر شده از آدمهای مریض به خدا توی جنگلم اینجوری نیست صد رحمت به حیوانات . خدا به داد پدر مادرش برسه. دیگه آدم امنیت روانی تو این شهر نداره همش میترسم که یه اتفاقی بیوفته

مژده لواسانی،‌ مجری: « این تیتر،خبر فوت دختر هشت ماهه رو برام جگر سوز تر میکنه. تکمله: دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر/ کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست…#انسانم_آرزوست#بنیتا# خدا به حال مادر و پدرش رحم کنه»

ماهچهره خلیلی، بازیگر:« نمی دونم بلدی صحبت کنی یا نه؟ کودک هشت ماهه حرف زدن بلد نیست؛ اما تو یک کاری اش بکن… برو تا نزدیکی خدا، تو چون فرشته هستی تا آت نزدیک نزدیک ها می توانی بروی؛ می توانی جایی بروی که جبراییل نمی تواند بیاید؛ بالهای او می سوزد؛ اما بالهای تو نه… برو اونجا و در گوش خدایی که “اسمع السامعین” است؛ بگو این زمینی که رفتم در ان و دوستش نداشتم؛ خیلی جای مزخرفی شده است… بگو یادت هست فرشته ها گفتند چرا انسان را می افرینی که برود روی زمین خونریزی کند؟ در گوش خدا بگو انسانها دارند خونریزی می کنند؛ به خدا بگو یک فکری برای این زمین بکن؛ بعد روی ماه خدا را ببوس و برو در جای امن و زیبایت در بهشت که هیچ دزد و قاتل و متجاوزی نیست، بین برگ گلهای لطیف بخواب تا روزی که مامانت بیاید و خودش برایت لالایی بخواند…. مرسی که پیام ما را به خدا رساندی.»

کارن همایونفر، آهنگساز:« فرشته ی کوچک راه خانه را بلد نبودی اما شک ندارم فرشتگان دست تو را تا دم دروازه های بهشت رها نکردند…شرم بر ما… خاک بر سر ما که در میان هیولاهای شیطان صفت زندگی میکنیم.روزگاری برای هم جان می دادیم.»

امیر مهدی ژوله، فیلنامه‌نویس:« شیطان به آدم سجده کرد.»

لاله اسکندری، بازیگر:« انسانم آرزوست…..چقدر تلخ»

پرستو صالحی، بازیگر:«تسلیت نه برای پرکشیدن فرشته ای به آسمان تسلیت برای رسیدن مقام اشرف مخلوقات از اوج عزت تا حضیض ذلت… لعنت به تو نامرد، لعنت»

اشکان خطیبی، بازیگر:«مرگ انسانیت. همه به هم بى اعتنا،حتى به مرگ همدیگه. کسى اگه کمک بخواد کى میدونه اون چى میگه»

زانیار خسروی، خواننده:«واقعا هیچ حرفى نمیتونه ذره اى از درد این خانواده کم کنه. واقعا قلبم به درد اومد. امیدوارم که قاتلین در کوتاهترین زمان به اشد مجازات برسن…»

پریناز ایزدیار، بازیگر:«چى به سرِ انسانیت اومده !؟ حتى فکر کردن بهش وحشتناکه ، چطور دلشون اومد ؟؟؟ تو که آسمونى شدى فرشته کوچولو خدا به پدر و مادرت صبر بده.»

 

 

تلاش‌های عمومی جهت پیدا شدن بنیتا با نتیجه خوبی همراه نبود و پس از شش روز پیکر بی جان او در پاکدشت پیدا شد.