نخستین آلبوم مستقل اهورا ایمان منتشر شد

نخستین آلبوم مستقل اهورا ایمان ترانه‌سرای سرشناس کشورمان، با عنوان «پروانه‌های پیراهنش» توسط مرکز موسیقی حوزه‌ی هنری منتشر و راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
به گزارش تیترهنر، این آلبوم شامل ۹ قطعه به نام های بانو، پروانه‌پوش، دوباره عشق دوباره دریا، قصه اینجوری نبود، چرا من زندگی، آه، منو ببار، عاشق‌ترین باش، نذار برم و گله دارم است که در تنظیم آن هومن نامداری، میثم مروستی، آرش حسینی، علیرضا ظریف، پدرام کشتکار و امیر جمالفرد با ایمان همکاری داشته‌اند، همچنین در اجرای بخش‌های مختلف این آلبوم شاهد هنرنمایی انوش تقوی، مسعود همایونی، احسان نی زن، سعید بنازاده بهزاد رواقی فیرزو ویسانلو، فرشاد حسامی، مهدی دریانی، پدرام فریوسفی، آتنا اشتیاقی و تویجان نیازی هستیم که با سازهای کمانچه، گیتار الکتریک ویولن آلتو، ویولنسل، گیتار نایلون و سه تار، خواننده را همراهی می‌کنند.
اهورا ایمان در اجرای نخستین اثرش، خواسته با تلفیق موسیقی مدرن و سنتی کار متفاوتی ارائه دهد که البته با سلایق مخاطب امروزی که در جهان پست مدرن کاملا مطابقت دارد. از دیگر ویژگی‌های این آلبوم که آن را از دیگر آلبوم‌های موسیقی متفاوت می‌کند، شناخت کامل ایمان از ظرفیت‌های ترانه و هماهنگی آن با موسیقی زمینه است.
آلبوم «پروانه‌های پیراهنش» با صدای اهورا ایمان، توسط مرکز موسیقی حوزه‌ی هنری منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا جهت خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.