توجه به تبلیغات و درآمدزایی از آن برای مدیری در طول این سالها اهمیت بسیاری داشته است و مشخص نیست او چه اصراری بر انکار آن دارد.

مهران مدیری یک مجری محبوب یا یک بیزینسمن موفق/ نگاهی به نگاهی به فعالیت‌های تبلیغاتی مهران مدیری در سال‌های اخیر

دور تازه فعالیت‌های تبلیغاتی چهره‌ها مدتی است شروع شده و مهران مدیری با پیوستن به این جمع به دنبال درآمد زایی بیشتر است. البته مهران مدیری در نشست خبری فروشگاه زنجیره‌ای که به عنوان سفیرش شناخته شده اعلام کرد که نخستین فعالیت تبلیغاتی اوست در حالیکه کارنامه او نقض این ادعا را ثابت می‌کند.

توجه به تبلیغات و درآمدزایی از آن برای مدیری در طول این سالها اهمیت بسیاری داشته است و مشخص نیست او چه اصراری بر انکار آن دارد.

مهران مدیری در سال 1384 یکی از برندهای چای را تبلیغ کرد. همزمان با پخش سریال «شب‌های برره» تصویر او کنار چای عرفان در سطح شهر به کرات دیده شد.

او در سریال «نقطه چین» دو برند معروف تبلیغ کرد. شخصیت اردل پشندی با بازی مهران مدیری خودرو زانتیا را تبلیغ می‌کرد و اصغر (سعید پیردوست) صاحب مغازه سامسونگ بود.

سال 85 سریال «باغ مظفر» روی آنتن رفت که از نظر میزان برخورداری از اسپانسرهای مختلف رکوردار بود. مهراب قاسم‌خانی بعدها اعتراف کرد که فقط برای اسپانسرها می‌نوشتیم. در این سریال انواع و اقسام برندها دیده می‌شد،‌ از محصولات خوراکی گرفته تا اپراتورها!

کارهای اخیر مدیری با حضور حامیان مالی ساخته می‌شود. شاخص‌ترین آن برنامه دورهمی است که اول مارکت حامی‌اش بود.

تازه‌ترین فعالیت تبلیغاتی مدیری هفته پیش رقم خورد. او در یک نشست خبری حاضر شد و اعلام کرد به عنوان سفیر فروشگاه رفاه انتخاب شده است. او در نشست خبری این مراسم اعلام کرد که «شخصا هیچگاه در بحث تبلیغات نبوده‌ام و اکنون به دلیل بعد مسئولیت اجتماعی این کار را پذیرفتم.»

به نظر می‌رسد مدیری اصرار زیادی بر نشان دادن یک چهره از خود حقیقی‌اش است. او علاقه‌ زیادی دارد تا خودش را مردمی با مسئولیت اجتماعی نشان دهد در حالیکه کارنامه‌اش در طول این سالها تصویر دیگری را در ذهن مردم پدید می‌آورد.

توجه به تبلیغات و درآمدزایی از آن برای مدیری در طول این سالها اهمیت بسیاری داشته است و مشخص نیست او چه اصراری بر انکار آن دارد.