فرهاد آییش علت اصلی بچه دار نشدنش را ترسی که از مسئولیت دارد عنوان و تاکید کرد که به جای بچه، گربه دارد و پیشتر معتقد بوده است که به چه دلیل یک نفر را به دنیا اضافه کند.

فرهاد آییش در برنامه «من وشما»: چون پدر نداشتم ترسیدم خودم بچه‌دار شوم!

فرهاد آییش روز گذشته مهمان برنامه «من وشما» بود و به سوالات آرش ظلی‌پور مجری این برنامه پاسخ گفت.

به گزارش تیترهنر، فرهاد آییش روز گذشته مهمان برنامه «من وشما» بود و به سوالات آرش ظلی‌پور مجری این برنامه پاسخ گفت.

وی در ابتدا درباره سال زندگی خارج از کشور و تجربه ظرفشویی در رستوران‌های انگلیس در آن دوران گفت: من در آن زمان و در بدو ورودم به انگلیس احساس غرور می‌کردم ازینکه یک شغل پیدا کرده بودم و بعد از سه روز در رستوران مشغول ظرف شستن شدم آن هم در حالی که اصلا زبان بلد نبودم.  درنهایت بعد از ۲۷ سال برگشتم و تنها دلیلش هم مادرم بود. به‌خاطر مادرم به ایران برگشتم چون داشت پیر می‌شد و من باید یا خانه سالمندان را انتخاب می‌کردیم که طبیعتا برایم تا پایان عمر یک حسرت باقی می‌گذاشت یا اینکه به کشور برگردم.

فرهاد آییش در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که چرا هیچ‌وقت بچه دار نشده گفت: من گربه دارم و بچه ندارم! قبلا شعار می‌دادم که دلیلی ندارد با این شرایط یک نفر دیگر را هم به دنیا اضافه کنیم اما حالا می‌گویم که من از مسئولیت میترسم و شاید برای این باشد که هیچ‌گاه پدر نداشتم.

پدرم مرد مشکوک و عجیبی بوده

این بازیگر برای اولین بار درباره پدرش که از دنیا رفته است حقایقی عنوان کرد و گفت: آنطور که شنیدم پدرم مرد عجیبی بوده و در عین حال خودخواه! پدرم مرد مشکوکی بوده و من‌ رابطه خوبی با او ندارم؛ او مادرم را اذیت و دچار رنجش کرده و یادم می‌آید وقتی که یک روز تصمیم گرفتم او را ببخشم و عکس‌هایش را به دیوار اتاقم زدم و می‌خواستم تلاش کنم او را دوست داشته باشم؛ خواهرم با دیدن آن عکس‌ها با تصمیمم مخالفت کرد و گفت او آدم خوبی نبوده است.

به خودکشی فکر می‌کنم

این کارگردان تئاتر با اعلام اینکه به مرگ زیاد فکر می‌کند بیان کرد: من با مرگ رابطه عاشقانه‌ای دارم همانطور که با زندگی رابطه‌ام عاشقانه است. به مرگ و خودکشی فکر می‌کنم ؛ اما خودکشی از سر خوشی.( می‌خندد)

دفاع آییش از قیمت بلیت نمایش بینوایان

وی در پاسخ به سوال آرش ظلی‌پور درباره جنجال این روزهای تئاتر یعنی قیمت بالای بلیت نمایش بینوایان و می‌سی‌سی‌پی گفت: من نمی‌دانم عده‌ای چرا اینقدر ناراحت هستند و‌ نمی‌توانند این موضوع را تحمل کنند. به هرحال در همه جای دنیا انواع تئاتر وجود دارد و این شکل هم لازم است. معتقدم این اتفاق می‌تواند پول را به تئاتر بیاورد و کار و‌شغل هم درست کند همانطور که نمایش بینوایان ۳۰۰ نفر را مشغول کرده است. به جای حاشیه درست کردن در فضای مجازی کار را ببینیم و یک نقد ادبی یا تحلیل درست درباره خود نمایش بنویسیم.

او با دیدم عکس رضا عطاران هم گفت: رضا بدون اینکه زور بزند بامزه است و بارها به همکاری دوباره بعد از قطار دیدی فکر کردم اما هنوز که میسر نشده ست اما باید بگویم من او را خیلی دوست دارم.

فرهاد آییش علت اصلی بچه دار نشدنش را ترسی که از مسئولیت دارد عنوان و تاکید کرد که به جای بچه، گربه دارد و پیشتر معتقد بوده است که به چه دلیل یک نفر را به دنیا اضافه کند.