فال روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه ۹۷

– فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید.

– فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز نمی‌توانید به راحتی به دیگران اعتماد کنید، چراکه آنها خیلی اغراق می‌کنند. شما می‌دانید بیشتر گفته‌های آنها حقیقت دارد، اما حس ششم‌تان بهتان می‌گوید هنوز مشکلی وجود دارد. همه چیز ظاهرا خوب است، باوجود این سستی‌ها و تزلزل‌های شما تحریک‌تان می‌کنند که قضاوت‌های تند و تیز داشته باشید. سعی کنید توقعات خود را کنار گذاشته و حواستان فقط به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد باشد. در این صورت واقعاً از نتایج کارتان شگفت زده خواهید شد!!

– فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1397 برای متولدین خرداد ماه

امروز حتی اگر همه چیز ظاهرا همانطوری که باید باشد به راه خود ادامه بدهد، شما کمی احساس ناراحتی می‌کنید. این سخن به این معنی نیست که شما آدم بدبین و منفی بافی هستید؛ بلکه معنی آن این است که شما می‌توانید مشکلاتی که پیش رویتان قرار دارد را ببینید و به خاطر آن ناراحتید. با همه این احوال شما واقعا نباید با بها دادن به افکار منفی و شک کردن به توانایی خود انرژی تان را هدر دهید. شرایط جدید خود را تجزیه و تحلیل کنید، تغییرات لازم را ایجاد کرده و سپس حرکت کنید. شما وقتی برای تلف کردن  ندارید!!

– فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1397 برای متولدین تیر ماه

مشکلات جهان فقط با بیشتر کار کردن شما یک نفر و انجام دادن وظایفتان حل نمی‌شود! وقتی امکان خسته شدن شما در مراحل کار وجود دارد، بیشترکار کردن به جای اینکه مفید واقع شود بی فایده خواهد بود. گرایش‌های طبیعی شما به ترحم و دلسوزی کردن چیزی است که اکنون بهش نیاز دارید. فقط یادتان باشد دلسوزی کردن با افراد گرفتاری که به اندازه شما موفق نیستند برای امروز کافی است. وقتی که ماه وارد روز دوشنبه شد شما دیگر می‌توانید به کارهای خودتان برسید.

– فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1397 برای متولدین مرداد ماه

 اکنون ماه با زمین هر دو در نشان شما هستند، حرکت او از پنجمین خانه خلاقیت می‌تواند به شما آن حمایتی را که نیاز دارید بدهد. برگشتن به اصول اساسی می‌تواند استراتژی حساسی باشد و می‌توانید پایه‌های این کار را طی هفته‌های آینده بریزید. هر چه شما زندگی را راحت تر بگیرید، فردا باز برایتان راحت تر خواهد شد و به مرور فشاری که برای تغییربه آن می‌دهید او را متحول خواهد کرد.

– فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1397 برای متولدین شهریور ماه

 شما مدام در فکر منفعت‌های مالی هستید، بهتر است این افکار را از خود دور کنید زیرا تا زمانی که در این افکار به سر می‌برید نمی‌توانید به جایگاه مناسبی برسید. زیرا برای شروع هر گامی‌در ابتدا به نتیجه‌های مالی که در آینده برای شما در بر خواهد داشت می‌اندیشید و این طرز فکر درستی نمی‌باشد زیرا در این صورت شما هیچگاه، هیچ کاری را آغاز نمی‌کنید.

– فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1397 برای متولدین مهر ماه

 ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه همکاران و دوستان قرار دارد و دید شما را تا حدی باز کرده که شما حاضرید افراد بیشتری را وارد زندگی شخصی خود کنید. شما به طور طبیعی خودتان از پس کارهایتان برمی‌آیید، ولی حالا برای کارهای ساده‌ای مثل رفتن به سوپر مارکت هم دوست دارید کسی شما را همراهی کند. باوجود این آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند، بنابراین اگر دوست ندارید هیچ کدام از کارهایتان را به تنهایی انجام دهید، اجازه ندهید آنها خودشان را مقصر بدانند.

– فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1397 برای متولدین آبان ماه

 اگر در نظر دارید در رژیم غذایی خود تغییراتی بدهید، مطمئن شوید که برای این کار دلیل منطقی دارید. اگر به خاطر اینکه فردی را تحت تاثیر قرار دهید می‌خواهید شکر را از رژیم غذایی تان حذف کرده و یا به تمرینات بدنی خود اضافه کنید، احتمالاً این کارها زیاد تداوم نخواهد داشت. هم اکنون تنها دلیل منطقی برای تغییر برنامه می‌تواند فقط و فقط حفظ سلامتی تان باشد و نه چیز دیگر!

– فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1397 برای متولدین آذر ماه

امروز هیچ راه مستقیمی برای رسیدن به اهدافتان وجود ندارد، اما شما در حالیکه لحظه به لحظه به مقصد خود نزدیکتر می‌شوید، این مشکل حتی ماهی برج اسفند را که عادت کرده به جلو و عقب شنا کند را مایوس نمی‌کند. شما حتی نیاز ندارید از جایی که قرار است بروید اطلاع داشته باشید! شما فقط باید یک برنامه کلی داشته باشید. عجیب‌تر از همه اینکه در جستجوی یک برنامه اصلی و خاص بودن فط شما را به عقب برمی‌گرداند. بدون اینکه افکار و شور اشتیاق خود را تبدیل به مشکل کنید، آنها را به زبان بیاورید.

– فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1397 برای متولدین دی ماه

شما امروز دوست دارید فکر کنید، اما وقتی که فکرتان از این شاخه به آن شاخه می‌رود ناامید می‌شوید. حالا که می‌خواهید جلوی این افکار را بگیرید مشکلاتی پدید می‌آید. زیاد به خودتان سخت نگیرید. بهترین راه این است که انعطاف پذیری‌تان را بیشتر کنید.

– فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز به حدی دلسوز شده اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

– فال روزانه در روز 30 اردیبهشت 1397 برای متولدین اسفند ماه

 اکنون به جای اینکه روی مسائل احساسی شخصی تان فوکوس کنید، از بخشی از توانائیهایتان بهره بگیرید که درگیر یک مسأله اجتماعی شوید. از درمیان گذاشتن احساسات واقعی تان با دیگران هراس نداشته باشید، برای اینکه احساسات شما واضح و روشن هستند و بینش شما نیز قوی می باشد. امروز حتی اگر شخصی را ناراحت کردید، به عقب برنگردید.