فال روز چهارشنبه 22 آبان 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 22 آذر 1396

– فال روزانه در روز 22 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

باوجود اینکه امروز وقت خالی زیادی دارید ولی نمی‌توانید خوب استراحت کنید. شما نمی‌توانید به خوبی بین کارهایی که قول داده اید انجامشان دهید و اینکه اصلا هیچ کاری انجام ندهید تعادل ایجاد کنید. شما احساس می‌کنید شایستگی داشتن اوقات بیکاری بیشتری را دارید و از افرادی که وظایف و مسئولیت‌هایتان را بهتان یادآوری می‌کنند رنجیده خاطر می‌شوید. فراموش نکنید دلیل عصبانیت شما واقعا هیچ ربطی به دیگران ندارد؛ بلکه شما می‌توانید با تغییر دادن نگرش‌های خود زندگی تان را نیز بهتر کنید.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 22 آذر 1396

– فال روزانه در روز 22 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

رفتارهای عجیب و غریب خود شما می‌تواند بیشتر از رفتر بی‌ثبات یک فرد دیگر برای شما دردسرساز باشد. خبر خوب این است که افراد دیگر به سرعت شما در حال تغییر دادن رفتارهایشان هستند. و خبر بد این است که با وجود این تغییر  وادار کردن دیگران برای تلاشی دوطرفه می‌تواند کار سختی است. صبر کردن برای شما بهتر از کشمکش داشتن است.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 22 آذر 1396

– فال روزانه در روز 22 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

با وجود اینکه شما می‌خواهید که کار درست را انجام دهید، به نظر می‌رسد مسئولیت‌هایتان کمتر پیچیده و دشوار باشند و از قلب تان پیروی می‌کنند. رابطه‌ای که اخیرا با کسی دارید ممکن است عمیق‌تر شود یا یک رابطه جدید را شروع خواهید کرد. شما تمایل ندارید که با احساسات‌تان بجنگید. به یاد داشته باشید، احساسات شما نمی‌توانند مانند یک خانه تغییر نمی‌کند،‌ پس سعی نکنید که آنها را پایدار نگاه دارید. به خودتان اجازه دهید تا آزادانه برقصید بدون اینکه مدام نگران نتیجه آن باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 22 آذر 1396

– فال روزانه در روز 22 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

شما با برنامه‌های پنهانی آشنا هستید، اما حالا با وجود ماه در دوازدهمین خانه شما مربوط به رازها، بهترین کار این است که هر چیزی را افشا نکنید. اما از تبادل نظر کردن در مورد محرکها و انگیزه‌های خود خودداری نکنید، برای اینکه اگر بخواهید به دیگران نشان بدهید که چه چیزی برایتان از همه چیز مهتر است، این کار آسان‌ترین روش است. شما نسبت به اعتقادات خود خیلی متعصب هستید. حتی اگر افراد دیگر امروز قادر نباشند دیدگاه‌های خود را با شما در میان بگذارند، در نهایت آنها به دیدگاه‌های قدرتمند شما احترام خواهند گذاشت.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 22 آذر 1396

– فال روزانه در روز 22 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

شما از کارهای سخت متنفر نیستید و در حقیقت منتظر فرصتی هستید که کارهایی که توانایی انجامش را دارید مشخص کنید. خوشبختانه شما خرگوشهایی دارید که از آستینهایتان بیرون می‌آورید و می‌توانید با کارهای جادویی تان دیگران را شگفت زده کنید!! شما می‌توانید فراتر از انتظارات و خواسته‌های افراد دیگر سازندگی خود را حفظ کنید. نگران این نباشید که جواب کارهای خوبتان را همین امروز ببینید؛ برای دیدن نتیجه کارتان باید مدتی صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 22 آذر 1396

– فال روزانه در روز 22 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

امروز مسئولیتهای شعلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت کردن از دیگران کم‌تر بشود، اما لازم است که قبل از اینکه به کسی قول بدهید اول تعهداتی که قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به کسانی که بهتان احتیاج دارند کمک کنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این کار ندارید. به خاطر کارهایی که نتواسته‌اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یکی یکی همه آن کارها را انجام بدهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 22 آذر 1396

– فال روزانه در روز 22 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

حالا ماه به نشانه شما بازگشته است و در حالیکه احساسات شما از جایی به جای دیگر تغییر می‌کنند به سختی می‌توانید بشناسیدشان. خوش بینی و هیجان بهتان راهی را نشان می‌دهد که ترس از تغییر کردن را برای همیشه نابود کنید و سسپس پله‌های ترقی راطی کرده و به مراحل بعدی روید. پس قبل از اینکه انرژی تان فروکش کند، شور و شوق خود را حفظ کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 22 آذر 1396

– فال روزانه در روز 22 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

هیجانات زیادی که در وجود شما بوده است و باعث شاد شدن روحتان میشد مدتی است فروکش کرده اند. شما در این روزها علاقه‌ای به شرکت در فعالیت‌های جمعی یا گروهی ندارید. به جای آن مدام به دنبال کاری هستید که شما را راضی کند و از آ ن لذت ببرید. بهتر است مدتی در منزل بمانید و استراحت کنید تا نیروی و اعتماد به نفس سابق تان را بیابید و دوباره فعالیت‌هایتان را آغاز کنید و  البته رابطه‌های دوستانه تان را نباید فراموش کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 22 آذر 1396

– فال روزانه در روز 22 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

امروز حتی اگر روزی غیر کاری برای شما باشد، ممکن است پیدا کردن زمان کافی برای استراحت کار مشکلی باشد. ممکن است که کارهای شما خیلی روی هم تلنبار شده باشند، شما حتی اگر روی آنها تمرکز کنید، احتمالاً نخواهید نتوانست کارهایی را که لازم است به اتمام برسانید. به جای سرزنش کردن خود به خاطر این ناکامی، همین امروز و زودتر تصمیم بگیرید که چقدر باید کار کنید که بعداً در آخر هفته موفق به تمام کردن کارهایتان شوید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 22 آذر 1396

– فال روزانه در روز 22 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

 اگر چیز جدیدی به ذهنتان می‌رسد خیلی زود در طول روز آنها را ابراز کنید. اگرچه افکار شما رشد پیدا می‌کنند، شما بیشتر از فشار آوردن نیاز به برقراری ارتباط با آنها دارید. اگر شما مدت زمان زیادی منتظر بمانید فرصت رسیدن به خیلی از چیزها را خواهید داشت. اگر شما رک باشید و فکر بازی نیز داشته باشید می‌توانید به بهترین نتایج نائل شوید. اطرفیان شما از صداقتتان قدردانی خواهند کرد، حتی اگر بهشان زیان رسانده باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 22 آذر 1396

– فال روزانه در روز 22 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

شخص یا موضوعی شدیدا ذهن شما را به خود مشغول کرده است، نمی‌دانید باید چه تصمیم درستی بگیرید زیرا بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید به همین علت قدرت انتخاب و تصمیم گیری از شما سلب شده است. می‌توان گفت حتی تا حدودی دچار نا امیدی شده اید. اما امید خود را از دست ندهید، خداوند در روزهای آینده امیدها و راه‌های تازه‌ای را پیش پای شما قرار می‌دهد تا بتوانید راحت تر تصمیم نهایی خود را بگیرید البته در این مسیر باید تنها صبر و مداوت داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 22 آذر 1396

– فال روزانه در روز 22 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

معمولا شما استعداد خوبی در این دارید که به  دیگران بفهمانید که حد و مرزشان با شما کجاست و چه زمانی از آنها تجاوز می‌کنند. ممکن است امروز کسی بیش از حد مدعی باشد ولی خیلی طول می‌کشد تا شما بفهمید که چه اتفاقی افتاده است و دیگر دیر شده تا از آن جلوگیری کنید. فهمیدن اینکه نقش شما در اینکه اجازه داده‌اید چیزی فراتر از حد خود برود کمکی به بهتر شدن اوضاع نمی‌کند. اگر کنترل خود را در این موقعیت از دست بدهید نشان می‌دهد که نمی‌توانید  مسائل را در جایی که خودتان قبول دارید قرار دهید.