فال روز چهارشنبه 20 تیر ماه 97

– فال روزانه در روز 20 تیر 1397 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز در محیط طبیعی خود قرار دارید، اما تقاضاهایی که از شما می‌شود زمان شما را محدود کرده و بهتان اجازه نمی‌دهند آنگونه که دوست دارید زندگی کنید. شاید شما مسئولیت مالی را قبول کرده‌اید و این موضوع اکنون زندگیتان را آشفته کرده است. یا شاید موفقیت شما به واسطه رویدادهایی که خارج از حیطه کنترل شما هستند به تعویق افتاده است. هرقدر مشکل هم که جلوی راهتان باشد شما فقط باید با آنها روبرو شده و یکی یکی به آنها بپردازید تا بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید. همه آنها تا آخر هفته سر و سامان پیدا می‌کنند.

– فال روزانه در روز 20 تیر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 از صحبت کردن در مورد احساسات خود هراس نداشته باشید، فراموش نکنید که صحبت کردن بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید می‌تواند بیان کننده منظور و نیتهای شما باشد. گفتن اینکه شما چقدر در صحبت کردن اغراق می‌کنید و اینکه آیا دیگران اگر حرفهای شما برخلاف میلشان نباشد به حرفهایتان گوش خواهند داد یا نه کار سختی است. اگر مشکلی هم پیش بیاید اهمیتی ندارد، شما توانایی رفع کردن سوءتفاهمات را دارید و باید بدانید که با آرامش صحبت کردن معجزه می‌کند.

– فال روزانه در روز 20 تیر 1397 برای متولدین خرداد ماه

 شما با روشهای انجام دادن کارها که خارج از عادات معمول می‌باشند به راحتی گیج می‌شوید، هنوز اعتماد بیش از حد نامعمولتان می‌تواند دردسر ایجاد کند. حتی اگر که می‌خواهید به راحتی برای خودتان فرصتی را ایجاد کنید، ممکن است که امری مهم را از دست بدهید و ممکن است مشکلی را که می‌تواند بدتر شود نادیده بگیرید. تلاش کردن برای داشتن یک دید متعادل مفیدتر از این است که از مشکلات دوری کنیم.

– فال روزانه در روز 20 تیر 1397 برای متولدین تیر ماه

 شما امروز فقط احساس سرحال بودن می‌کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه‌هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده‌اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می‌شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می‌توانید از کارتان لذت ببرید.

– فال روزانه در روز 20 تیر 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز ماه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه اسرار و رازها قرار دارد و به شما یادآوری می‌کند که شما توانایی پنهان کردن عمیق ترین و اساسی‌ترین نیازهای خود را دارا هستید. اما درعین حال ماه در سومین خانه‌تان یعنی خانه ارتباطات با بهرام روبرو می‌شود و ترس از واکنش دیگران شاید باعث شود که خودتان را از دیگران جدا نکنید. ابتدا به تمام دلایلی که برای پنهان کردن برنامه‌هایتان در سر دارید خوب فکر کنید، بعد راحتی و آسایش خود را در نظر بگیرید و آنچه را که صلاح می‌دانید با اطرافیانتان در میان بگذارید.

– فال روزانه در روز 20 تیر 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز ماه به طور کامل بر هفتمین خانه شما- یعنی خانه دوستان و همکاران- سایه می‌افکند و این اتفاق کاملاً مورد مخالفت خورشید ماه اسد قرار می‌گیرد. بنابراین در الگوهای ثابت مربوط به دوست‌یابی شما تغییر و دگرگونی حاصل می‌شود. خوشبختانه هر اتفاقی که باعث تغییر دادن فعالیت‌های مربوط به روابط کاریتان شود، باعث بیشتر شدن درآمدتان هم می‌شود و بنابراین احساس بهتری نسبت به شغلتان پیدا خواهد کرد.

– فال روزانه در روز 20 تیر 1397 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز دوباره می‌خواهید به مشکلات قدیمی توجه کرده و سعی می‌کنید برای تعادل برقرار کردن بین نیازهای خود و نیازهای دوستان و همکارانتان تعادلی متناسب برقرار کنید. اگر شما همراه با دیگران درگیر یک پروژه شده‌اید، در عمل کردن به عنوان عضوی از تیم اگر نخواهید از اثرگذاریتان کمتر کنید با مشکل مواجه خواهید شد. به جای اینکه نگران سازنده بودن خود باشید، سعی کنید کارهایی انجام دهید که با اعضای دیگر گروه هماهنگ باشد.

– فال روزانه در روز 20 تیر 1397 برای متولدین آبان ماه

ممکن است امروز مایل باشید که کار را کنار گذاشته و به دنبال کمی لذت و تفریح باشید و بخواهید بخش های هیجان انگیز زندگی را هم تجربه کنید. اما توجه داشته باشید که به خاطر این تاخیر ممکن است وظایف و مسئولیت هایتان سنگین شده و شما را دیرتر به هدف برساند. این می تواند برایتان دلسرد کننده باشد،‌اما مطمئن باشید که  اوضاع همیشه همینطورباقی نمی ماند. پس بهتر است اول شروع کنید وظایف تان را کامل و با دقت انجام دهید و بعد از آن ؛‌مطمئن باشید که زمان کافی برای تفریح و لذت بردن از زندگی  خواهید داشت.

– فال روزانه در روز 20 تیر 1397 برای متولدین آذر ماه

کارهایی که در این اواخر انجام داده اید باعث شده اند که شما تجارب بسیار و فوق العاده‌ای را از زندگی بدست بیاورید، این تجارب شما را در مسیر زندگی بسیار یاری می‌دهند. تجاربی که به دست آورید مانند یک جهش در زندگی شما می‌باشند به شرط این که ترس‌های خود را کنار بگذارید و با جرات بیشتری به راه تان ادامه بدهید. در این مسیر به کمک چند شخص و همکار  با اطمینان نیز احتیاح دارید.

– فال روزانه در روز 20 تیر 1397 برای متولدین دی ماه

امروز وقتی که همه چیز طبق میل شماست، روز خوب و جذابی برایتان پیش بینی می‌شود. دوستان و خانواده تان نیز با شما همراه و همدل هستند و این موضوع باعث خوشحالی شما می‌شود. حتی اگر در افق دید خود برنامه‌های جدی دارید، همه آنها را به روز دیگری موکول کنید. چونکه آنها فرار نمی‌کنند! فردا که وقت بیشتری دارید می‌توانید به مسئولیت‌های خود طبق برنامه رسیدگی کنید.

– فال روزانه در روز 20 تیر 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما قهرمان موج سواری در دریای خروشان و پرتلاطم احساسات تان هستید بدون اینکه بر اثر شدت امواج در هم بشکنید. به هر حال امروز ممکن است بوسیله نیروی جریاناتی که می‌تواند شما را به اعماق ناشناخته خود ببرند دچار استرس و نگرانی شوید. اما جنگیدن در مقابل جریانات قوی و شدید فقط شما را از پا در می‌آورد. بهتر است دلبستگی‌های خود را آزاد بگذارید تا شما را به هر جا که می‌خواهند ببرند و فقط از لحظه لحظه آن لذت ببرید. شما همیشه فرصت پیدا کردن راه بازگشت به خانه را خواهید داشت.

– فال روزانه در روز 20 تیر 1397 برای متولدین اسفند ماه

 امروز شما نیاز دارید که در زمینه کاری خودتان را مطرح کنید، این اتفاق در صورتی ممکن می شود که شما ذهنتان را از توجه کردن به یک مسأله شخصی دور کنید که این مسأله هرچه بیشتر ادامه پیدا کند بیشتر شما را خسته می کند. شما در پنهان کردن اتفاقاتی که واقعاً پیش آمده مهارت خوبی دارید به صورتی که دیگران فکر می کنند شما کاری شگفت آور انجام انجام داده اید. تمجیدهایی که از شما می شود را بپذیرید؛ نیازی نیست که مسائل پنهانیتان را آشکار کنید.