فال روز چهارشنبه 1 آذر ماه 96

– فال روزانه در روز 1 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن درد و دل‌هایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرف‌هایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرف‌های شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده‌اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.فال روزانه

فال روزانه فال روزانه

– فال روزانه در روز 1 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

در حالیکه شما مدافع انقلاب و اعتراض کردن هستید، برای به ثمر نشستن ایده‌های بزرگتان بیش از اندازه تلاش می‌کنید. شما می‌توانید امکانات شگفت‌انگیزی که در همه جا وجود دارد را ببینید. صحبتهای روحیه دهنده شما به افراد دیگر هم انگیزه داده است که در این جستجو با شما همراه شوند. اجازه ندهید این لحظه بدون اینکه اولین قدمتان را بردارید سپری شود، این قدم هر چقدر هم که کوچک باشد، در آینده نتایج فوق العاده‌ای خواهد داشت.

– فال روزانه در روز 1 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

چرخش ماه دلنشین برج میزان و خورشید در نشانه تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهایی که پیش رویتان دارید در آرزوی خوشحال کردن افراد دیگر باشید. حتی اگر شما بخواهید موفق بشوید، فهمیدن حقیقت کار راحتی نیست، ولی شما نیاز ندارید که این کار را با هزینه و خرج دیگران انجام دهید. در حالیکه راه خود را به سوی موفقیت ادامه می دهید، از حال اطرافیانتان نیز آگاه باشید و مطمئن شوید که به نیازهایشان توجه می کنید.

– فال روزانه در روز 1 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توایند از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به نتهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

– فال روزانه در روز 1 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

 شما با یک چشم‌انداز جدید در مورد امور روزمره زندگی خود هیجان زده شده‌اید و آمادگی کامل برای ترقی کردن دارید. امم وقتی شما شروع به کار می‌کنید، در حالی که از شدید بودن تغییرات هراسانید، ممکن است ناگهان آروز کنید که روال کارها آرامتر پیش برود. اگر شما اولین قدم را برداشته باشید امکان برگشتن به عقب وجود ندارد. به یاد دشته باشید که می‌تواند امور را کنترل کنید و برنامه‌های روزانه خود را متعادل کنید.

– فال روزانه در روز 1 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

 شاید بهتر باشد وقتی که فرصتهای زیادی پیش روی شما قرار دارد بیشتر از مواقعی که این گونه نیست نگران شوید. شاید وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود نسبت به مواقعی که این گونه نیست، راحت‌تر بتوان ناامیدی را تحمل کرد. ولی هنوز بالا بردن توقعات می‌تواند باعث ناراحتی شود. پس بهتر است قبل از اینکه شکست بخورید، جاه‌طلبی‌های خود را کمتر کنید.

– فال روزانه در روز 1 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

 اگر مدتها منتظر فرصت مناسبی بودید که پروژه‌ای جدید را آغاز کنید، امروز باید از تاثیرات ماه برج ثور بهره بگیرید. هم اکنون شما توانایی دارید که با برنامه بلند مدت کارتان را شروع کنید. اما سعی نکنید با سرعت به آخر خط برسید. شما باید دوردست‌ها را هم ببینید، با احتیاط تلاش کنید و با عزمی‌راسخ به سوی مقصدتان پیش بروید.

– فال روزانه در روز 1 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

امروز تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، چرا که بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید. البته منظورمان این نیست که شما نسبت به آرزوهای خود بی توجه هستید؛ بلکه فقط در مورد اینکه زمان بندی تان ایده آل هست یا نه مطمئن نیستید. حتی اگر همه چیز در ظاهر خیلی عالی نباشد، درهای شانس و اقبال شما تا مدتی بسته خواهد ماند. پس مدتی صبر کنید تا بفهمید که چه کار می‌خواهید بکنید و بعد با فرض اینکه کارتان پیش خواهد رفت با برنامه‌هایتان پیش بروید.

– فال روزانه در روز 1 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

امروز که شما تغییر موضع داده اید، گویی که روابط شما نیز تغییر کرده اند و نظر شما راجع به دوست و یا همکارتان نیز عوض شده است. دیدگاه شما هنوز در حال توسعه یافتن است، بنابراین هنوز به فکر نتیجه کار نباشید. انجام دادن کارهای کوچک و ساده مثل صحبت کردن با کسانی که دوستشان دارید امروز تبدیل به یک معضل شده است. پس هم اکنون قبل از اینکه دست به هر اقدامی بزنید چند روزی صبر کرده تا ببینید بعد چه احساسی خواهید داشت.

– فال روزانه در روز 1 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

  ممکن است بعضی اوقات در راه شما برای رسیدن به اهداف تان اتفاقی بیفتد که شما را عصبانی و کفری کند، اما اگر شما طبق انتظارات خودتان حرکت کنید، احتمالا حال و روز بهتری خواهید داشت. فرصت‌های زیادی این روزها برای شما بوجود می‌آید که می‌توانید تحولاتی را در کارتان ایجاد کنید  و وظایف روزانه خود را با ایده‌های عالی تان پیوند بزنید. اما حالا نیاز دارید که خود را کنترل کنید و به چیزهایی که قبلا به خود قول آن را داده بودید، برسید به جای اینکه کار جدیدی شروع کنید.

– فال روزانه در روز 1 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز زیاد صبور نیستید! چرا که افراد دیگری هستند که نیازمند توجه و مراقبت بیشتری بوده و در اولویت قرار دارند. شما از وقتی که فهمیده اید که تنها فرد در میدان بازی نیستید، نمی‌فهمید که چرا برخی از مردم موقعیت خود را بیش از اندازه بزرگ می‌کنند! باهمه این احوال الان بهتر است که به خاطر داشتن صلح و آرامش با افراد دیگر مخالفت نکنید.

– فال روزانه در روز 1 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.