فال روز پنجشنبه 3 خرداد ماه ۹۷

– فال روزانه در روز 3 خرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

  ماه امروز دوباره به نشانه تان باز می‌گردد و بهتان کمک می‌کند واقع بینی خود را بازیابید (بخصوص اگر تازگی‌ها خیلی خیالباف شده باشید). رویاپردازی کردن کار بدی نیست، اما حالا که منطقی تر شده‌اید، می‌توانید تفاوت‌های بین واقعیت و رویا را تشخیص بدهید. ولی یادتان باشد حتی وقت‌هایی که خیلی عمل گرا می‌شوید، قدرت تخیل خود را فراموش نکرده و ازش استفاده کنید.

– فال روزانه در روز 3 خرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز تفکرات فلسفی می‌توانند شما را به دور دستها ببرنند، ولی برایتان لازم است که مثبت اندیشی خود را تقویت کنید. قبول کردن یک مسئولیت جدید برایتان مفید است، به خصوص اگر هم دارای جنبه‌های مادی و هم معنوی باشد. یوگا، فعالیتهای هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما کمک می‌کنند.

– فال روزانه در روز 3 خرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت‌های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.

– فال روزانه در روز 3 خرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

امروز میزان فعالیتهای اجتماعی‌تان بیشتر شده است و شاید مجبور شوید بیشتر وقتتان را در اجتماع سپری کنید. حتی اگر دوست داشته باشید بخشی از روز را در خانه بمانید، باز هم نمی‌توانید از تعامل و همکاری با مردم اجتناب کنید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید از زیر بار مسئولیتهای شخصی‌تان فرار کنید، می‌توانید با کمتر حرف زدن و بیشتر گوش دادن به خودتان کمک کنید.

– فال روزانه در روز 3 خرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

 معمولا، وقتی کسی از شما انتقاد می‌کند، باعث می‌شود روحیه شما تضعیف شود. اما کلمات ناخوشایند یک دوست می‌تواند امروز به شما القا کند که شنونده بهتری باشید و راهنمایی بهتری برای قلب‌تان بخواهید. اجازه ندهید عدم اعتماد به نفس در شما افزایش یابد. این می‌تواند فرصتی برای‌تان بوجود آورد که بتوانید پیشرفتی اساسی در خود ایجاد کرده که تاثیر مثبتی بر شما داشته باشد و رابطه شما را با دیگران بهبود بخشد.

– فال روزانه در روز 3 خرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز زیاد تمایل ندارید که خونسرد و تحلیل گر باشید، حتی اگر روش معمول شما در زندگی همیشه اینگونه باشد! شما تحت تاثیر احساسات عمیق خود هستید و آماده پریدن شده اید!! باهمه این احوال ترس و نگرانی تان در حالیکه مانع از رفتن به مراحل بعدی می‌شود، شما را نیز در هم می‌شکند. اما اگر فقط یک بار بتوانید بر محدودیت‌هایی که خودتان ایجاد کرده و دوستشان دارید غلبه کنید، آن وقت اوضاع بر وفق مراد می‌شود. اگر نمی‌خواهید از قوانین خود پیروی کنید، پس تغییرشان دهید.

– فال روزانه در روز 3 خرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

 امروز ممکن است نزدیک ترین دوست شما، شما را به خوبی درک نکند. شما نمی‌توانید امروز این کار را آسان تر کنید چرا که مایل نیستید هر چیزی را که لازم است بدانند به آنها بگویید. شما سعی نمی‌کنید که زندگی تان را از همین هم که هست پیچیده تر کنید، شاید این به خاطر این باشد که شما می‌ترسید که برای دیگران دشوار باشد که حرف‌های شما را گوش کنند. هنوز هم، اگر یک اقدام حساب شده بکنید ممکن است به بهترین نحو ممکن خوب به هدف تان برسید.

– فال روزانه در روز 3 خرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

امروز چیزهایی در حال تغییر کردن است و شما کاملاً نمی‌توانید بفهمید که آن چیزها چیست. شما می‌توانید با ناراحتی روزهایی را به یاد بیاورید که به خاطر طرز فکر مردم دیگر محدود شده بودید و هنوز هم همکاران و شریکان شما آن طور که انتظار دارید نیستند. به جای اینکه بخواهید این دو موقیعت را با مقایسه کنید، در لحظه حال زندگی کنید و تمرینهایتان را بدون هیچ قضاوتی دنبال کنید.

– فال روزانه در روز 3 خرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

امروز شما واقعاً دوست ندارید خیلی جدی باشید، ولی متأسفانه چاره دیگری ندارید.حتی فکر کردن به اینکه اتفاقاتی که در خانه روی داده است را نادیده بگیرید، یک لغزش اجتماعی محسوب می شود. پرتحرکی خانواده می‌تواند آشفته کننده باشد، اما حالا وقت این است که به احساسات افراد دیگر نیز توجه کرده و با نوعی از فعالیت که بر پایه سود و منفعت افراد درگیر است آشنا بشوید.

– فال روزانه در روز 3 خرداد 1397 برای متولدین دی ماه

 امروز حتی کسانی که خیلی بهتان نزدیک هستند نمی‌توانند بفهمند که شما چقدر حساس هستید، چرا که شما می‌توانید با درگیر کردن خود و سخت کار کردن نقاط ضعفتان را پنهان کنید. متاسفانه شما با احساس مسئولیت کردن در برابر کارهایی که خارج از حوزه نفوذتان هستند بیش از حد انتظارات دیگران را برآورده می‌کنید. حتی اگر لازم شد کمتر کار کنید، بهتر است که حد و حدودتان را بدانید و با انجام دادن کارهایی که در آنها تخصص دارید، توانایی خود را نشان دهید.

– فال روزانه در روز 3 خرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما دیروز به دلیل عکس العمل‌های بدی که دیده‌اید کمی ذهن خود را از نظر عاطفی پاکسازی کرده‌اید و شاید هم به خاطر عدم پیشرفت ناامید شده باشید. اما سازندگی و پیشرفت همیشه با اتفاقاتی که در ظاهر به وقوع می‌پیوندد اندازه گیری نمی‌شود! شما بدون اینکه خودتان آگاه باشید در طی مراحل کاری خود و در خلال تغییرات به وجود آمده پیشرفت می‌کنید. پس به خاطر رکود و سکون موقتی کارتان نگرانی به خود راه ندهید!

– فال روزانه در روز 3 خرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

 تعیین کردن اهداف خود و اینکه سریع برای رسیدن به آنها تلاش را شروع کردن، نیرویی است که امروز کائنات به شما می‌دهد. اما انتظار نداشته باشید که بتوانید به راحتی و بدون تلاش به آنها دست پیدا کنید. شما باید بسیار تلاش کنید و مطمئن باشید که پاداش آن بعد از محقق شدن کارتان به شما خواهد رسید. خوشبختانه،‌ با ورود ماه به پنجمین خانه اهداف شما، این مژده را به شما می‌دهیم که به زودی به نیات خود دسترسی پیدا می‌کنید.