فال روز پنجشنبه 3 اسفند ۹۶

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1396 برای متولدین فروردین ماه

امروز بخشی از روابط دوستانه صمیمانه تان برای شما روشن‌تر و شفاف‌تر می‌شوند که می‌تواند دیدگاه‌هایتان را نیز تغییر دهد. اگر شما خیلی سریع به دیگران اطمینان می‌کنید، بهتان توصیه می‌کنیم برای خود مرزها و محدودیت‌هایی ایجاد کنید تا به مشکل برنخورید. شما کمی هم مشکل مالی دارید و این موضوع قدری آشفته‌تان کرده است. پس هنوز هم بهترین کار این است که در مورد چیزهایی که اذیتتان می‌کند صحبت کرده و زمانی را به فکر کردن اختصاص دهید که بفهمید در مرحله بعدی چه کاری می‌خواهید کنید.

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما خیلی پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضی نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهای شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمی‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌های شما به اندازه چیزهای دیگر می‌توانند در خوشبختی شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبی نخواهید داشت. اما اگر انرژی‌های مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزی بسیار خوب و عالی خواهید داشت.

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1396 برای متولدین خرداد ماه

در پشت چشم‌های شما رازهای بسیاری نهفته است که هر کسی آن را متوجه نمی‌شود. افکار شما اکنون همه جا در حال پرواز هستند،‌ اما الان سخت است که بخواهید بر روی یک کدام از موضوعاتی که به آنها فکر می‌کنید تمرکز کنید تا آن را به واقعیت تبدیل کنید. این حرف به معنی این نیست که آنها ایده‌های بدی هستند؛‌ بلکه به این معنی است که اگر بخواهید آنها را به سختی جلو ببرید زمان شما تمام خواهد شد. خوش بینی شما امروز به کمک شماخواهد آمد و شما باید قادر باشید تا دوباره به جلو حرکت کنید،‌ و شما نباید کارها را با شتابی بیش ازآنچه که در کار معمول است انجام دهید.

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1396 برای متولدین تیر ماه

شما امروز تقریبا برای انجام دان هر کاری آمادگی دارید، اما بعد از دادن جواب مثبت به شک می‌افتید! شاید دلیل شک شما این باشد که نسبت به سختی‌ها و مشکلات کارتان اطلاعات خیلی زیادی دارید. یا شاید موقعیتهای قبلی به یادتان آمده که شما بدون فکر و انگیزه تصمیم می‌گرفتید و بعد به دردسر افتاده و اوضاع را خراب تر می‌کردید! داشتن کمی‌خویشتن داری برای داشتن روزی خوب و آرام کفایت می‌کند!.

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1396 برای متولدین مرداد ماه

امروز حتی اگر شما کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید ولی روز خوشی برای شما خواهد بود. به جای اینکه به فکر فرار کردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، در حالی که وظایفتان را انجام می‌دهید فقط سعی کنید که از انجام دادنشان لذت ببرید. فراموش نکنید که سوت زدن در حین کار کردن بهتر از خوابیدن در محل کار است.

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1396 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما خیلی مایل نیستید که بی طرف و منصف باشید، خصوصا اگر یک نفر در محل کارتان باعث شود احساس ناامنی و خطر کنید. شما آماده‌اید که با شور و هیجان مبارزه کنید، اما همین که انرژی تان را برای دفاع کردن از خود تقویت می‌کنید، مانعی جلوی راه‌تان سبز می‌شود. الان هیچ کار خاصی وجود ندارد که بتوانید انجامش دهید. تحولات قلبی شما می‌تواند زمینه رشد شغلی شما را که در شرف وقوع است را فراهم آورد.

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1396 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز به خودتان اطمینان کامل دارید، اما احساسات‌تان هنوز ممکن است بین شما و آنچه نیاز دارید اتفاق بیفتد فاصله بیندازد. اگر کاری کنید که ذهنتان منحرف شود، مشاهدات و نظریات دقیق و زیرکانه‌تان و توانایی‌هایتان تبدیل به تنبلی غیر معقول خواهد شد. البته لازم نیست که خیلی کار کنید؛ فقط راهی را بیابید که به مدد آن تغییرات کوچکی را در فعالیت‌های روزانه تان ایجاد کنید.

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1396 برای متولدین آبان ماه

هنگامی که شما سرسختانه از حقتان برای انجام دادن کارها به روش خود دفاع می‌کنید باعث به وجود آمدن جنبشی خواهید شد، اما وقتی این کار شما باعث ناراحت شدن دیگران شد بهتر است که طرز فکرتان را تغییر دهید. مسأله اخلاقیات و کامل بودن مطرح نیست، بلکه موضوع مربوط به این است که چه چیزی برایتان در اولویت قرار دارد. انتخابتان را با دقت انجام بدهید وگرنه ممکن است انرژی و زمان باارزشتان را به خاطر موضوعی که اهمیت چندانی ندارد تلف کنید.

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1396 برای متولدین آذر ماه

اگر شما دنبال معامله‌ای تجاری هستید، حتی اگر روزهای قبل هم کار خاصی نکرده باشید، امروز بهترین فرصت برای گرفتن تصمیم نهایی است. چیزی که اهمیت دارد این است که زودتر دست به کار شده و عزم خود را جزم کنید. امروز روز خوبی برای یادآوری خاطرات گذشته نیز است؛ ولی با فکرکردن به حواث تلخ که هیچ سودی هم برایتان ندارند خودتان را ناراحت نکنید.

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1396 برای متولدین دی ماه

 امروز احتمالاً به مسیری کشیده خواهید شد که حرفهایی که در طول این چند هفته شنیده اید  را می‌خواهید بیان کنید اما هرچه بیشتر تلاش می‌کنید که آنها را برای دیگران توضیح دهید، آنها کمتر می‌فهمند.برخی از نظرات خیلی از ذهن دورند و به آسانی دیگران آنها را متوجه نمی‌شوند مگراینکه به روش خاصی که تجربه ی آن را دارید مطالب را بیان کنید. وجدان بیدار، هنرمند یا شاعر به هر حال می‌توانند به شما کمک کنند با دیدگاه کنونی خود را توضیح دهید.

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1396 برای متولدین بهمن ماه

با وجود اینکه شما تلاش بسیاری می‌کنید تا باز هم روی وظایف تان تمرکز داشته باشید،‌ گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه کرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یک پیچ خوردگی کوچک غیر منتظره است،‌ و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را کشف کنید. با این وجود، الان زمان این است که روی کارهای ساده و آشکار تمرکز کنید. امروز شما می‌توانید لحظات خوش را بوسیله توجه کردن به احساسات تان تجربه کنید؛ به جای اینکه تلاش کنید تا اسرار درونی و پنهان کائنات را کشف کنید.

– فال روزانه در روز 3 اسفند 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما از انجام دادن کارهایی را که پشت سر هم برایتان بوجود می‌آیند خسته شده‌اید، خوشبختانه، با تمرکز به روی اهداف بلند مدت خود می‌توانید قدر و ارزش لحظه حال را دریابید. اما این کار می‌تواند یک سیاست کاملا ماهرانه و در عین حال فریبنده باشد چرا که درست نیست که آنچه اکنون اتفاق می‌افتد را نادیده بگیرید. بین کارهای که الان در دست انجام دارید و کارهایی که قبلا شروع کرده بودید تعادل برقرار کنید و اگر طرحی به سرانجام نرسید آن را برای مدتی رها کنید تا بعدا سر فرصت به آن بپردازید. بهترین کار برای پیشبرد کارهایتان این است که به موقعیت‌های موجود واکنش نشان دهید و مطئمئن باشید که به هدف تان خواهید رسید.