فال روز پنجشنبه 29 شهریور 97

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز خوش بینی و مثبت اندیشی ضعیف شما می‌تواند اشکها و یا ترسهایتان را مخفی کند. شما کار خیلی زیادی نمی‌توانید برای کنترل کردن احساساتتان انجام دهید، بنابراین اولین اقدام شما برای چیزهایی که فکر می‌کنید مورد قبول دیگران واقع نمی‌شوند این است که آنها را به جای ابراز کردن مخفی کنید. ولی حقیقت چیز دیگری است!! اگر سفره دلتان را باز کنید حال خیلی بهتری پیدا خواهید کرد. حتی اگر راه حل سریعی پیشنهاد نشد، همه می‌توانند جایگاه شما را بشناسند.

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 انفجار خیلی شدید احساسی می‌تواند شما را از خواب غفلت بیدار کرده و چیزهایی که ازشان اجتناب می‌کردید را به یادتان بیاورد. اما نیازی نیست که همه چیز را برای خود تثبیت کنید. میزان آگاهی شما فعلاً برای شروع کار مناسب است. به جای اینکه یکدفعه اختیار خود را از دست بدهید بهتر است که اطلاعات خود را فعلاً آشکار نکنید، سپس فکر کنید ببنید زمانی که این اطلاعات را نداشتید چه کاری انجام می‌داید.

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما درک می‌کنید که باید آنچه را که قبلا آغاز کرده بودید تمام کنید، اما ممکن است وسوسه شوید که با عجله و شتاب پله‌ها را با پرش رد کنید. قضاوت شما آنقدرها هم که فکر می‌کنید آشکار و واضح نیست. پس پیشرفت خود را کند کنید. عقب انداختن واکنش‌هایتان وقت اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد برای اینکه عملی بودن کارها و برنامه‌هایتان را قبل از اینکه وارد کار شوید بررسی کنید. کمتر عجله داشتن باعث می‌شود کمتر احساس نگرانی کنید.

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

شما اکنون درمرتبه و مقامی‌هستید که هر شخصی در آرزوی این مقام به سر می‌برد، اما شما از این مرحله راضی نمی‌باشید و به نوعی کارهایی که انجام می‌دهید شما را راضی نمی‌کند به همین دلیل به دنبال راه حل‌های جدیدی هستید. بیش از حد به خود مغرور نشوید زیرا ممکن است در اثر غرور زیاد همین جایگاهی را که در حال حاضر دارید را نیز از دست بدهید. به روزهایی فکر کنید که در آرزوی چنین جایگاهی بودید و چه مشقاتی را متحمل شدید تا  اکنون بدین حا رسیدید با این افکار غرور را از خود دور کنید.

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

بازگشت ماه به نشان تان می‌تواند شما را تشویق کند که کاری را به شیوه خودتان انجام دهید یا حداقل درباره آن به طور جدی فکر کنید. اگر ازجوامع اجتماعی نیز عقب نشینی می‌کنید به این معنی نیست که بیش از حد منزوی هستید. حتی اگر سرانجام ندانید که در زندگی تان چقدر کار مفید انجام داده اید با کسانی معاشرت کنید بیشترین لذت را با مصاحبت آنها می‌برید.

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز امکان دارد ایده‌های فرد دیگری با ایده‌ها و افکار شما تضاد داشته باشد، اما اصلا فکر خوبی نیست که برای رسیدن به برتری نارضایتی تان را تبدیل به جنگی تمام عیار کنید. حتی اگر فکر شما بهتر است، مطرح کردن مشکلات فرصتی که در جستجویش بودید را ایجاد نمی‌کند؛ این کار فقط موانع بیشتری را جلوی راه شما ایجاد می‌کند. اما شما با بازنگری کردن در کارتان، بهتر کردن برنامه‌هایتان و دوباره تلاش کردن وقتی که همه آمادگی دارند، فرصت عالی برای نشان دادن هوشمندی و زیرکی خود دارید.

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

شما امروز باید به یک مساله عاطفی رسیدگی کنید، اما احتمالا شما سعی می‌کنید از هر تاکتیکی که در کتاب در مورد کناره گیری کردن گفته شده استفاده کنید. اگرچه روبرو شدن با شرایط کار ناخوشایندی است، اما شما قادر هستید که در روش خود منطق و عقل را برگزینید. اما لازم است قدری احتیاط کنید، برای اینکه ممکن است به خاطر چیزی که اصلا هم اتفاق نمی‌افتد عصبانی شوید. کمی خویشتن داری داشتن در میان راه بهتان کمتان می‌کند.

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

شما در آستانه عصبانی شدن هستید، چراکه نمی‌توانید در برابر تغییراتی که به وجود آمده بیش از اندازه جدی باشید. دیگران سعی می‌کنند دلیل اینکه باید انسان کامل و ظیفه شناسی باشید را به شما بگویند، اما شما فقط به فکر تفریح کردن هستید! ماه تاریک برج جدی نشانه خوبی برای مهمانی رفتن نیست، اما حمایت و هم صحبتی با دوستانتان بهتان کمک می‌کند این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 قبل از اینکه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان کاری را انجام بدهید که از انجام دادنش لذت می برید. برای اینکه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث می شود امروز روز هیجان انگیزتری داشته باشید. اما بیش از حد هیجان زده نشوید وگرنه بعداً از کارهایی که کرده اید پشیمان خواهید شد. درگیر شدن با مسائل عاطفی از زدون آنها از ذهن لذت بخش تر است.

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

اگر شما امروز می‌خواهید به کارهایی که باید انجام دهید تا موفقیت آینده شما تضمین شود فکر کنید، پس الان وقتش است که که در زمان حال زندگی کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس حواستان نباید پرت شود. به صحبت‌های دیگران زیاد گوش ندهید، برای اینکه آنها از شما انتظارات غیر منطقی دارند. عمل کردن بر طبق استانداردهای خودتان مهم‌تر از تأمین کردن رضایت دیگران می‌باشد.

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

روشنایی‌های ماورایی بازگشته اند و خیلی خوب است که که نسبت به خود و برنامه‌هایتان مثبت اندیش باشید. انگار که یک زنجیره قوی شما را حمایت می‌کند و مانع دنبال کردن رویاهایتان و یا حتی فکر کردن به آروزهایتان می‌شود. شاید دوباره به این زودی چنین فرصتی نصیبتان نشود. پس تا آنجایی که می‌توانید از این موقعیت لذت ببرید، اما در نهایت نظرتان را در مورد جایی که می‌خواستید بروید عوض نکنید.

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و جنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می‌دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.