فال روز پنجشنبه 25 مرداد ماه 97

– فال روزانه در روز 25 مرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز احساسات شدید شما تبدیل به آگاهی شده‌اند، اما هنوز با دیگران احساس راحتی نمی‌کنید. شما ترجیح می‌دهید سرتان خلوت‌تر باشد، اما این خواسته‌های جدید شما می‌تواند زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند. باوجود اینکه شما برای ابراز کردن احساسات‌تان وقت کافی دارید که دنبال کلمات مناسب بگردید، ولی باز هم دیگران منظور شما را بد متوجه می‌شوند. فکر نکنید که آنها شما را درک نمی‌کنند. شما باید زمانی را برای فکر کردن به چیزهایی که تا بحال فکر می‌کردید آنها را خوب می‌شناختید اختصاص دهید.

– فال روزانه در روز 25 مرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما احساس می‌کنید ناچارید کارهایی را انجام دهید که این کارها در واقع اصلاً وظیفه شما نیست. اما شما نمی‌توانید بدون اینکه مشکلی درست شود اقدامی بکنید. حتی اگر فکر می‌کنید با شما غیر منصفانه رفتار می‌شود بهتر است فعلاً کاری نکنید. پس سعی کنید کارهایی را انجام دهید که مجبور نشوید در مقابل دیگران مقاومت کنید، شما بعدها برای حل کردن این مشکل وقت کافی خواهید داشت.

– فال روزانه در روز 25 مرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

 حتی اگر از نظر پیشرفت در مسیر یکنواخت و ثابتی قرار گرفته‌اید، فراموش نکنید تا موقعی که کار نکنید هیچ مزدی دریافت نخواهید کرد. معمولاً شما فرد خوش شانسی هستید و فرصت‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد، ولی امروز لازم است بیشتر تلاش کنید. انجام دادن وظایف کاری و افتخار کردن به شغل خود شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.

– فال روزانه در روز 25 مرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

 شما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.

– فال روزانه در روز 25 مرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

درحالیکه در چهارمین خانه شما کسوف رخ داده است، شما نیز در موقعیت بی ثباتی قرار دارید. با وجود اینکه شما می توانید خاطر جمعی خود را نشان دهید، اما به اندازه‌ای که دیگران فکر می کنند تأمین نیستید. حتی اگر احساس می کنید که دوستان نزدیک و خانواده‌تان از تلاشهای شما پشتیبانی می کنند، ولی اکنون اتفاقاتی افتاده که شما واقعاً نمی دانید می توانید روی آنها حساب کنید یا نه. درنهایت شما نمی توانید جواب این سئوال خود را از کس دیگری بپرسید، بلکه فقط باید از خود آنها سئوال کنید.

– فال روزانه در روز 25 مرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز فکر می‌کنید که می‌توانید به سرعت تمام کارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت کنید. ولی متأسفانه شما نمی‌توانید دقیقاً حدس بزنید که انجام دادن تمام کارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وقت دارید؛ چرا که اگر کارهایتان را ناتمام رها کنید و بعد بفهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلاً نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.

– فال روزانه در روز 25 مرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

 امروز مقاومت کررن در برابر خرج کردن پولتان کاری درست و منطقی است، اما باید بدانید دلیلتان برای خرید نکردن چیست؟ اگر شما واقعاً می‌خاوهید پولتان را پس انداز کنید، پس صرف نظر کردن از خریدهای دلبخواهی خیلی مهم است. اما اگر شما پولتان را خرج نمی‌کنید که روزهای آنیده بتوانید بیشتر خرج کنید، پس باید قبل از اینکه این کار را بکنید خوب فکر کنید. شما فقط باید بر اساس اولویت و نیازتان محصولی را خریداری کنید.

– فال روزانه در روز 25 مرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

امروز هیجان و شادی شما مسری است،‌ اما اگر دوستان و یا همکاران تان شما را حمایت نکنند همه شادی‌های دنیا هم نمی‌توانند کارها و مسئولیت‌های را که دارید انجام دهند. یک ایده بزرگ و عالی ممکن است آنقدر خوب به نظر برسد که شما بدون اراده آن کار را انجام دهید. فقط برای این عجله می‌کنید که آن را آنقدرمحکم و استوار کنید که نیازی به دوباره کاری و هدردادن وقت برای دوباره انجام دادن آن نباشد. آرام باشید تا تلاش‌هایتان بتواند نتیجه ثابت و پایداری داشته باشد.

– فال روزانه در روز 25 مرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه‌ای قرار گرفته‌اید، امروز پیش‌روی کردن می‌تواند تاحدی سخت باشد. شما می‌توانید بر امواج منفی‌ای که شما را پریشان کرده‌اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت‌های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه‌ای یا برنامه‌های استراتژی شدید راه‌های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی‌تان را تخلیه کنید.

– فال روزانه در روز 25 مرداد 1397 برای متولدین دی ماه

شما اگر برادر و یا خواهر داشته باشید، این روزها نقش مهم تری در زندگی تان خواهید داشت و اگر اصلا برادر و یا خواهر نداشته باشید، باید به دوستان صمیمی خود نزدیک شده و از بی تفاوتی بیرون بیایید. آن وقت می‌فهمیدکه آنها نمی‌دانستند چگونه به شما نزدیک شده و یا اینکه چگونه دوستی شان را تداوم بخشند. ولی الان فقط دنباله رو و پیرو شما می‌شوند.

– فال روزانه در روز 25 مرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

شاید امروز به دنبال این باشید که با یکی از بهترین دوستان تان برنامه ای برای تفریح و خوش گذرانی بریزید. شما آماده داشتن اوقات خوش هستید و آنقدر عاقلید که برای دست زدن به یک ماجراجویی کوچک و لذت بخش آنقدر از راه تان منحرف شوید که به کارتان لطمه ای وارد نکند. البته که باید خودتان در این زمینه کار صورت دهید، اما بخشی از خوشی و شادی از بودن با دیگران امکان پذیر می‌شود، پس ارتباطات خود را گسترش دهید و مهمانی را آغاز کنید!

– فال روزانه در روز 25 مرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز در میان احساسات تان شناور باشید و هیچ راه حل آسانی نیز نباشد که بتوانید براحتی با احساسات خود ارتباط برقرار کنید. این به معنی آن نیست که شما سوای دیگران هستید بلکه تنها زبانی است که به نظر می‌رسد قادر به بیان نکات حساس و ضروری نیست. ممکن است بهتر باشد که به جای اینکه سعی کنید تا خود را به زور جزییات بیان کنید آهنگی بنوازید که احساسات تان را بیان کند. برای از بین بردن این فشار روحی می‌توانید شعری از دنیای روحی و درونی خود بگویید که بتوانید در قالب آن احساسات خود را بیان کنید.