فال روز شنبه 5 اسفند 96

 

– فال روزانه در روز 5 اسفند 1396 برای متولدین فروردین ماه

 ماه در هشتمین خانه شما یعنی خانه امکانت مالی قرار دارد و حلا شما خیلی نگران مسائل مالی خود بوده و استرس دارید. اگر شما خرید یا سرمایه گذاری‌ای داشته‌اید که دیگران را هم به دردسر انداخته اید، نباید از زیان موضوع به سادگی بگذیرد و باید حتماً مشکلات را حل کنید. ریسک کردن هم به نفع خودتان خواهد بود و هم برای شریکانتان فایده خواهد داشت.

– فال روزانه در روز 5 اسفند 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز بیش از اندازه رویاپردازی می‌کنید و در این رویاهای برای مشکل اخیر خود راه حل‌های مضاعفی به ذهنتان می‌رسد. ولی متاسفانه نمی‌توانید بگویید کدام یک از راه حل‌های از همه بهتر است. امروز حس شما بهتان می‌گوید اولین فکری که به ذهنتان آمد را قبول کنید، ولی هم اکنون این دیدگاه لزوماً روشی عاقلانه نیست. پس قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیرید، برای فکر کردن به هر گزینه‌ای که به ذهنتان می‌رسد وقت بگذارید.

– فال روزانه در روز 5 اسفند 1396 برای متولدین خرداد ماه

شاید شما دوست نداشته باشید به اندازه ای که امروز احساس می کنید جدی باشید، برای اینکه دلتان می خواهد شادیهایتان بیشتر باشد. با وجود این شما باید با این واقعیت کنار بیایید که شاید این خصوصیتتان شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نکند. اگر شما سعی کنید که از احساساتتان فرار کنید فقط بیشتر ناامید خواهید شد. ایده های خود را مطرح کنید و فراست ذهن غیر استدلالی خود را باور داشته باشید.

– فال روزانه در روز 5 اسفند 1396 برای متولدین تیر ماه

 ممکن است شما فکر کنید که عصبانیتتان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه‌های شما پیروی کند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر که دلشان می‌خواهند کارهای عجیب بکنند.

– فال روزانه در روز 5 اسفند 1396 برای متولدین مرداد ماه

امروز نگه داشتن یک تقویم درون جیبتان شاید زیاد لازم نباشد، زیرا همین که روز شروع می‌شود خیلی به سرعت می‌گذرد و شما نمی‌توانید برای خود برنامه ریزی کنید. احتمالاً امروز نمی‌توانید چیزهای مهم را به خاطر بسپارید و اگر یک قرار ملاقات مهم را فراموش کنید خیلی ناراحت خواهید شد. پس شما باید قانونمند بشوید و همه چیز را بنویسید. اما یادتان باشد دفتر یادداشت خود را جایی جا نگذارید!!

– فال روزانه در روز 5 اسفند 1396 برای متولدین شهریور ماه

 شاید امروز اگر کسی از شما بخواهد که بین اختلافات همکاران یا دوستان نظر بدهید دچار شک و تردید بشوید. اما شما باید تأمل کنید، چون شما دو طرف قضیه را می‌بینید و به هر حال این مشکل شما نیست. با این وجود این موضوع تأثیری روی کار شما ندارد و باید در بی طرف بودن خود یا در مقابل اصرار دیگران برای پاسخ دادن به آنها، سفت و محکم باشید.

– فال روزانه در روز 5 اسفند 1396 برای متولدین مهر ماه

  همان شخصی که دیروز سر راه شما ایستاده و مانع شما بود، ممکن است امروز مانند بهترین حامی‌شما عمل کند. انرژی تان را در سعی برای فهمیدن اینکه ماجرا چیست تلف نکنید. فقط حمایتی را که در گام‌های پیش رویتان لازم خواهید داشت، از کسی که به شما می‌رساند قبول کنید. این عمر شماست، سعی کنید جنبه‌های درک و شناخت خود را تقویت کنید.

– فال روزانه در روز 5 اسفند 1396 برای متولدین آبان ماه

شما معمولا بعد از هر شکستی سریع از جایتان بر می‌خیزید، و الان حتی انقدر احساس خوبی پیدا کرده اید که گویی همه چیز روبراه است! عجیب اینکه به خاطر وجود ماه در نشانه شما تحریک می‌شوید که سفره دل خود را باز کنید و دیگران نیز به جای اینکه مثبت اندیشی رو به رشد شما را متوجه بشوند، بیشتر حس و حال شما را می‌شناسند. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند؛ فقط بر روی اهداف بلند مدتان تمرکز کنید. اگر به خودتان استرس وارد نکنید، احتمال رسیدن به موفقیت وجود دارد.

– فال روزانه در روز 5 اسفند 1396 برای متولدین آذر ماه

شما می‌توانید در مقابل فردی که سعی می‌کند شما را عوض کند کاملاً مقاومت کنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن کارهایی هستید و در جستجوی انگیزه‌های خود هستید. اگرنمی‌خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومتتان در برابر درگیر شدن با ماجراهای عاطفی را بفهمند کار اشتباهی نمی‌کنید، چون مجبور نیستید به آنها همه چیز را بگویید. همچنانکه از شرکت کردن در بحث‌های علنی اجتناب می‌کنید، کارهایی انجام دهید که احساس آرامش کنید.

– فال روزانه در روز 5 اسفند 1396 برای متولدین دی ماه

 شما امروز می‌توانید با یک دیدگاه تازه و جدید به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد نگاه کنید. ایده‌های ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد، چرا که شما امروز قالب‌ها را شکسته‌اید و ظاهراً دیدگاه‌های جدیدی به دست آورده‌اید. اگر ایده‌ای داشتید، به خاطر ترس یا قضاوت‌های منفی دیگران از آن صرف نظر نکنید. به تنهایی کارهای که مثبتی که در نظر دارید را انجام دهید و اجازه دهید دیگران هم بفهمند که چه فکری دارید.

– فال روزانه در روز 5 اسفند 1396 برای متولدین بهمن ماه

 شما نمی‌توانید به راحتی در مسیر خود ثابت قدم و استوار باشید، برای اینکه اغتشاش و بی نظمی‌ دست از سر شما بر نمی‌دارد! شما مدت‌هاست که منتظر یک لحظه آرامش بخش بوده‌اید، اما شاید دلتان نخواهد از شور و هیجان هم دور شوید! حتی اگر احساسات‌تان در طول روز تغییر می‌کنند، بهتر است آنها را ابراز کنید. به جای اینکه در فکر این باشید که منسجم و یکارچه رفتار کنید بیشتر به رفتارهای متغیر خود توجه کنید. حتی اگر نتیجه کار آنقدر که دوست دارید برایتان ملموس نباشد، ولی شما هنوز در حال پیشرفت کردن هستید.

– فال روزانه در روز 5 اسفند 1396 برای متولدین اسفند ماه

 با وجود اینکه امروز شما تصمیم گرفته‌‌اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه برخی از کارهای تکراری روزانه‌تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعداً هم می‌توانید تعهدات خود را انجام دهید.