فال روز سه شنبه 30 مرداد ماه 97

– فال روزانه در روز 30 مرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

شما اخیرا برای پیدا کردن تعادلی بین سادگی و پیچیدگی درگیری و کشمکش درونی داشته‌اید. شما مطمئنا طالب آسودگی و آرامش هستید اما برای بدست آوردن آن دوست ندارید بهای زیادی پرداخت کنید. همچنین برای تان مهم است که در رابطه با اهداف شخصی خود تاثیرگذار باشید. ممکن است بعضی از آرزوهایتان را به اسم اهداف و نهضت‌های بشر دوستانه کنار گذاشته بگذارید.

– فال روزانه در روز 30 مرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 ممکن است شما فکر کنید که عصبانیتتان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه‌های شما پیروی کند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر که دلشان می‌خواهند کارهای عجیب بکنند.

– فال روزانه در روز 30 مرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز به هیچ وجه نمی‌خواهید با کسی جرو بحث کنید، اما اگر یک نفر بخواهد برایتان تصمیم گیری کند، باید کمی محکم تر و قاطعانه تر برخورد کرده و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. شما در زمینه کارهای خود می‌توانید به نتیجه گیری و فرجام درست و منطقی برسید و اگر این تصمیم گیری را به افراد دیگر واگذار کنید مطمئنا این کار در آینده تلاشهایتان را ضایع خواهد کرد. پس بزرگ فکر کنید؛ این نوع نگرش هم اکنون عالی و باشکوه است. اگر مجبور شدید برای دور نگه داشتن دیگران از زندگی شخصی تان مرزها و حد و حدودی برای خود ایجاد کنید، این کار را با مهربانی و ملایمت انجام دهید.

– فال روزانه در روز 30 مرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.

– فال روزانه در روز 30 مرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

وقتی که به دیگران می‌گویید دوست دارید برای مسافرت به یک جزیره در دریاهای جنوبی و یا به کوه‌های آلپ بروید کاملاً جدی حرف می‌زنید!! حتی اگر این مسافرت‌ها ظاهراً غیر ممکن به نظر می‌رسند، ولی قوه تشخیص شما می‌تواند برایتان راهی پیدا کند. اگر افرادی هستند که خیلی بهتان سخت می‌گیرند، آنها را در جریان تمام برنامه‌هایتان قرار ندهید. آرزوها و رویاهایتان را به فردی بگویید که دوست دارید همسفرتان باشد!

– فال روزانه در روز 30 مرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز خیلی استرس دارید، چرا که به جز محیط امنی که برای خود برگزیده‌اید نمی‌توانید هیچ جای دیگری را قبول کنید. اما امروز روز آرامی نیست و رویاهای شما نیز نمی‌توانند استرس‌های بیرونی را ناپدید کنند. یکی از پیشنهادات خوبی که بهتان می‌دهیم این است که حساب بانکی خود را به دقت بررسی کنید، برای اینکه اگر دقت کافی نداشته باشید ممکن است زیادی پول خرج کنید. فکرتان را محدود کنید، یک هدف را را انتخاب کنید و به آرامی در جهت رسیدن به آن کار کنید تا در مسیر درست قرار بگیرید.

– فال روزانه در روز 30 مرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

شما امروز حتی اگر خیلی مشتاق و امیدوار هم باشید باز هم باید آرام و ساکت بمانید. اما این بدین معنی است که که چیزی آموخته اید که شما را از میزان زمان و پولی که برای کامل کردن یک پروژه نیاز دارید آگاه می‌سازد. البته پیدا کردن راه حل آسان برای رویارویی با واقعیت‌ها امری غیر ممکن است، اما بهتان توصیه می‌کنیم که استراحت کردن موفقیت شما را در برابر مشکلات موقتی تضمین می‌کند. متاسفانه امروز کارهای سخت و زیاد هیچ مشکلی از شما را دوا نمی‌کند! کلید موفقیت شما در سرسختی و مداومت در کار است.

– فال روزانه در روز 30 مرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

 شما می‌توانید هیجان نشاطی را که دارد به سمت تان می‌آید، در هوا حس کنید، که نیازتان به ثبات و پایداری را به بارزه دعوت می‌کند. معمولا، شما می‌خواهید که به خودتان خوش بگذرانید، مخصوصا اگر اخیرا به سختی کار کرده باشید. پس احتمالا نمی‌توانید در مقابل یک دعوت جالب توجه ایستادگی کنید. در نهایت، بهتر آن است که کاری غیر ازکارهای معمولی انجام دهید که اجازه نمی‌دادند شما کمی تفریح کنید.

– فال روزانه در روز 30 مرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

 این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا کردن یک روش مفید برای ابراز کردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیکه واکنش سریع به عملکرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می‌رسد، اما قبل از اینکه کاملاً تنش‌ها را فرو بنشاند شما را قادر می‌سازد آنها را مدیریت کنید.

– فال روزانه در روز 30 مرداد 1397 برای متولدین دی ماه

 شما امروز الزاماً احساسات خود را ناگفته باقی می‌گذارید و هر لحظه بر شدت رویاهایتان افزوده می‌شود، در نتیجه امروز برای شما تبدیل به روزی با انرژی‌های معنوی می‌شود. به جای اینکه نیازهای خود را در جهان مادی جستجو کنید، می‌توانید به سفری در نیای دورنتان بروید. از نتایج این کار نگرانی به خود راه ندهید، مطمئناً شما به مسیر خوبی هدایت می‌شوید. فقط چیزهایی را در ذهننتان تجسم کنید که بهشان نیاز دارید. امیدوار باشید که در آینده به حقیقت بپیوندند.

– فال روزانه در روز 30 مرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

امروز همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان “مبتکر و مخترع” شما اتصال پیدا می‌کنند شما  منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می‌کنید. اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می‌شود ولی تمرین‌های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان‌های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.

– فال روزانه در روز 30 مرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

شما در مورد برنامه‌های آخر هفته خود مطمئن نیستید. حتی اگر بدانید که چه می‌خواهید، باز هم می‌ترسید که برای رسیدن به همه آنها وقت کافی نداشته باشید- که البته درست هم فکر می‌کنید! به جای اینکه از مقدار آنها کم کنید می‌توانید بخشی از برنامه‌هایتان را به هفته‌های بعد موکول کنید. اگر حس می‌کنید وقت در حال تمام شدن است نگران نشوید، شما امکانات زیادی پیش روی خود دارید.