فال روز سه شنبه 29 مهر 99

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز برای بیشتر فروردینی‌ها رفتن به سر کار سخت است، به خاطر اینکه ماه برج سرطان بهتان اجازه می‌دهد خودتان را پشت وظایف خانوادگی تان پنهان کنید. شاید هم شما در محل کارتان مسئولیت زیادی ندارید که طبق برنامه منظم خود به انجام برسانید. بنابراین بهتر است برای انجام دادن کارهای معمولی وقت کمتری صرف کنید تا بتوانید با امتحان کردن راه‌های مختلف قابلیت‌های خودتان را افزایش دهید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی محدودیت‌های خود را قبول کنید، برای اینکه ماه در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات به ژوپیتر زیاده رو ملحق می‌شود. خوشبختانه امروز شما به دردسر نمی‌افتید و اوضاع بر وفق مراد خواهد بود. اما احتمال دارد که از مسیر اصلی خود منحرف شوید، انعطاف پذیری مرموزترین اسلحه شماست.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز شما خیلی حساس شده‌اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس تنهایی می‌کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستانتان نیز قطع کنید. اما نمی‌توانید کاری برای این تنهایی تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می‌شود. در عوض به دنبال راه‌هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز ابراز کردن احساسات مثبت برای شما ساده‌تر شده است، برای اینکه شما می‌توانید به کسانی که به اهداف شما علاقه‌مندند کاملاً اطمینان کنید. اما افراد دیگر کمی‌ دو دل هستند و شما نمی‌توانید بگویید آیا آنها ایده‌های شما را می‌پذیرند یا نه؟! باوجود این تصمیم گیری‌هایتان را شخصی نکنید، برای اینکه آنها حتماً باید اصلاح شوند. به جای غر زدن به سر کار بروید و به فکر پیدا کردن راه‌های بهتری باشید!

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

امروز احساسات و علایق خود را برای دیگران فاش نکنید، برای اینکه آنها انقدر که شما فکر می‌کنید ارزش اعتماد کردن را ندارند. امروز ممکن است یک نفر به شما تکیه کند و حتی احساسات‌تان را هم به بازی بگیرد! بهترین اسلحه شما خویشتن داری است، هرچقدر که بیشتر احساسات خود را مخفی نگه دارید آنها شدید‌تر می‌شوند. پس تا موقعی که آمادگی پیدا نکرده‌اید و دیگران نیز شایستگی اعتماد کردن را پیدا نکرده‌اند کارهای شخصی خود را انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

امروز شما نمی‌توانید در مسیر و روش اصلی خود باقی بمانید، چراکه احساسات شما با اتفاقاتی که در جهان خارج به وقوع پیوسته است فرق دارد. هم اکنون احساسات شما زیاد منطقی نیستند و ممکن است استراتژی‌های شما به شکست بینجامد، برای اینکه بر پایه واقعیت و حقیقیت شکل نگرفته‌اند. متوقف کردن بخشی از فعالیت‌هایتان بهتان کمک می‌کند تا بر روی کاری که هم اکنون در دست دارید بیشتر تمرکز کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

شما امروز مثل اردک شده‌اید!! شما مثل اردک مادر که جوجه‌هایش را دور خود جمع می‌کند، دوستان و همکارانتان را دور خود جمع می‌کنید!! متاسفانه همه افرادی که بهتان می‌پیوندند کارهایی که شما می‌خواهید را انجام نخواهند داد، چراکه آنها هم کارها و برنامه‌های خودشان را دارند. به جای اینکه مثل پرنده‌ها دور هم جمع شوید، یک نفس عمیق بکشید و یکی یکی با دوستان تان صحبت کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

حالا که ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه «ابراز کردن و مطرح کردن» خودش را با اورانوس با استعداد هماهنگ می‌کند، مسیر پیشرفت و خلاقیت و پویایی برای شما باز و مهیا است. اما شاید نتوانید به راحتی دیگران را متقاعد کنید که به حرف‌های شما گوش بدهند، برای اینکه آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند. اگر فکر می‌کنید که آنها شما را درک خواهند کرد و بهتان کمک می‌کنند پس زیاد روی نظرات خودتان پافشاری نکنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

امروز روز خیلی زیبایی خواهد بود، به خصوص اگر شما با احساساتی که دیروز برایتان مشکل ساز بودند راحت‌تر کنار بیایید. شاید این کار ابتدا به نظرتان سخت بیاید، ولی هرچه جلوتر می‌روید راحت‌تر می‌شود. کار کردن با دیگران لذت بخش خواهد بود، اما آن وقت شاید نتوانید تمام برنامه‌های خودتان را عملی کنید. با کمی ‌انطاف پذیری می‌توانید هر دوی اینها را با هم داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

 

شما امروز به زندگی‌تان کاملاً اطمینان دارید، اما همراهی و پیش رفتن با این مسیر برایتان سخت شده است. ممکن است افراد دیگر از قوانین شما سرپیچی کنند و انتظارات شما اعم از سازندگی و سازگاری را برآورده نکنند. جلب کردن موافقت دیگران برای قبول کردن خط فکری‌تان یک چیز است، متقاعد کردن آنها برای عمل کردن به وعده‌هایشان یک چیز دیگر! صبر و شکیبایی و کمی‌ هم شوخ طبعی و خوش خلقی برای گذر از این مرحله سخت بهتان کمک می‌کند.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

حالا که احساسات غیرمعقول زیادی دور و بر شما وجود دارند، شما احساس غریبی می‌کنید و فکر می‌کنید این مشکلات پیچیده اصلاً قابل حل نیستند. برای اینکه شما هم اکنون قادر نیستید که روی اهداف خود تمرکز کرده و کارهایتان را تمام کنید. به جای اینکه کارهایتان را با روش‌های معمولی انجام داده و خودتان را خسته کنید، سعی کنید راه‌های جدید را هم امتحان کنید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

امروز شما سعی می‌کنید مخالفت خود را ابراز کنید، اما این مخالفت شما در جهت تصمیم گیری در خصوص محدودیت‌های خودتان است نه چیز دیگری. شما حرف‌ها و ایده‌های زیادی دارید، اما نمی‌توانید به راحتی بر افکار منفی و و ناامیدی که افکار تان را تحت تاثیر قرار داده است غلبه کنید. سخت تر کار کردن چیزی نیست که بهتان کمک کند، شما هم اکنون به کمی‌ پایداری، ثبات قدم و افکار مثبت نیاز دارید.