فال روز سه شنبه 26 تیر ماه 97

– فال روزانه در روز 26 تیر 1397 برای متولدین فروردین ماه

شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران  داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.

– فال روزانه در روز 26 تیر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

موجی قدرتمند از عدم اطمینان امروز شمارا  به طور کامل شسته و با خود می برد! و شما می فهمید که چند روز آینده سخت تر از آن چیزی است که فکر می کردید. اما حالا برای شما سخت است که جلوتر از چند روز آنیده را ببینید و نهایی کردن برنامه هایتان امری غیر ممکن است. متاسفانه امروز تمام توانایی هایتان تبدیل به استرس و نگرانی می شود. اما از شما انتظار می رود تا که تا موقعی که آبها از آسیاب بیفتد فقط صبر کنید و فعلا تصمیم نهایی نگیرید.

– فال روزانه در روز 26 تیر 1397 برای متولدین خرداد ماه

آزادی شما ممکن است در یک حالت ناامید کننده امروز خود را به شدت نشان دهد و زمانیکه می‌فهمید که شما بسیار خوش بین بوده‌اید، عصبی می‌شوید. شاید شما پیغامی را از دست داده‌اید یا اینکه به سادگی نمی‌خواهید که بدبینی‌های دیگری را بفهمید، مخصوصا زمانیکه احساس خیلی خوبی دارید. به تعادل رساندن امیال و اشتیاق خود با فرصت‌های واقعی می‌تواند باعث شود شما در روزهای آینده که در پیش رو دارید احساس ناامیدی نکنید.

– فال روزانه در روز 26 تیر 1397 برای متولدین تیر ماه

 امروز نظر دیگران در مورد کارهایتان خیلی برای شما مهم شده است، شاید دلیلش این باشد که خود شما هم نسبت به کیفیت کارتان تردید دارید. اما نگران شدن به خاطر قضاوت‌های دیگران زیاد برایتان مفید نیست، بلکه اگر خودتان دید منتقدانه‌ای داشته باشید بیشتر به نفعتان است. هرچقدر که قدرت تشخیص شما بیشتر بشود، اهمیت نظرات دیرگان برایتان کمتر و کمتر می‌شود.

– فال روزانه در روز 26 تیر 1397 برای متولدین مرداد ماه

 پیشرفت‌های استوار روز شما را طولانی‌تر از آن می‌کنند که شما سعی نکنید که بخواهید کارها را سریع انجام دهید. با عجله کار کردن مشکلاتی بوجود می‌آورند که بعدها آن مشکلات دوباره برخواهند گشت و دوباره به دیدار شما بر می‌گردند. حتی اگر دیگران عجله دارند، شما زمانی برای کارهایتان در نظر بگیرید و درست از نقطه شروع آغاز کنید. تکیه بر اساسی استوار بسیار هم تر از این است که تمام کار را به پایان برسانید.

– فال روزانه در روز 26 تیر 1397 برای متولدین شهریور ماه

با وجود اینکه خودتان می‌دانید چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می‌کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.

– فال روزانه در روز 26 تیر 1397 برای متولدین مهر ماه

روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می‌تواند در طول روز ادامه پیدا کند. اگرچه شما سعی می‌کنید از این مشکلات دوری کنید، ولی وسوسه می‌شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین کار این است که از هر مجادله‌ای پرهیز کنید.

– فال روزانه در روز 26 تیر 1397 برای متولدین آبان ماه

 شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حداقل کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

– فال روزانه در روز 26 تیر 1397 برای متولدین آذر ماه

  امروز تمایل شما برای صحبت کردن درباره موضوعات مختلف به این معنی نیست که شما واقعا می‌خواهید به واقعیت اصلی آنها پی ببرید. نیت شما ممکن است محترمانه باشد اما هنوز قادر نیستید  زمانی که با خود و احساسات‌تان درگیرهستید، حصاری دور خود ایجاد کنید که دیگران نتوانند به آن راهی پیدا کنند. اگر احساس جدا بودن و منزوی بودن می‌کنید دیگران را سرزنش نکنید. در عوض،‌ افکارتان را با دیگران در میان بگذارید البته با آنهایی که بهشان اعتماد دارید.

– فال روزانه در روز 26 تیر 1397 برای متولدین دی ماه

  امروز یک روز هیجان انگیز است!  اما اگر ترس‌های خود را مدیریت نکنید، شک کردن مداوم شما را به به وضعیت بحرانی ماورایی می‌فرستد. این سخن بدین معنی نیست که شما می‌توانید بر قدرت‌های ماورایی پیروز بشوید، بلکه بدین معنی است که با قبول کردن محدودیت‌هایتان و خودشناسی مجبور نخواهید شد چندین بار ابراز وجود کنید.

– فال روزانه در روز 26 تیر 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز با دیگران به مهربانى رفتار مى‌کنید، ولى دوست ندارید احساسات خود را نشان دهید. نگرانى شما به خاطر  واکنشهاى دیگران نیست، نگرانى‌تان به خاطر این است که زمانى که نمى‌توانید عملکرهاى خود را کنترل کنید احساس ناراحتى مى‌کنید. پس الان بهتر است که از این کار صرف نظر کنید. خوشبختانه شما مى‌توانید توانایى‌هایى که در موردش صحبت نمى‌کنید را در کارتان نشان دهید و این موضوع تحسین همگان را برخواهد انگیخت.

– فال روزانه در روز 26 تیر 1397 برای متولدین اسفند ماه

وقتی که ماه وارد نشانه شما می‌شود شما کمی عبوس می‌شوید، برای اینکه احساس می‌کنید به چیزهایی که می‌خواهید نمی‌رسید. اما ناامیدی حقیقی از انکار کردن لذت نشأت نمی‌گیرد. مشکل شما این است که خیلی از وقتتان را به خوشگذرانی کردن می‌گذرانید. هم اکنون پایین آوردن توقعات بیش از اندازه‌تان بیشتر از هر چیز دیگری باعث خوشبختی شما می‌شود.