فال روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه ۹۷

– فال روزانه در روز 31 اردیبهشت 1397 برای متولدین فروردین ماه

 کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی به اتمام برسانید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی‌تان را شروع کنید فقط برای تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی انجام نشده باقی می‌مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

– فال روزانه در روز 31 اردیبهشت 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

احساسات شما اکنون شدن یافته و هر چه بیشتر شما تلاش کنید تا آنها را کنترل کنید کمتر می‌توانید آنها را تحت اختیار خود درآورید. به جای تلاش برای سرکوب کردن تغییرات خلقی تان فقط سعی کنید با این جریان پیش بروید. هر آنچه که در آن لحظه احساس میکنید به زبان آورید. به یاد داشته باشید امروز نیازی به واکنش نشان دادن در برابر هر چیزی ندارید. همچنانکه واکنش‌های شدید شما در اواخر هفته تعدیل می‌شوند شما درباره آنچه که بدرستی احساس می‌کنید آگاه‌تر می‌شوید.

– فال روزانه در روز 31 اردیبهشت 1397 برای متولدین خرداد ماه

 اگر امروز از شما خواستند که نقش یک میانجی و واسطه را بازی کنید، فقط به خاطر اینکه نمی‌دانید چقدر می‌توانید بهشان کمک کنید، جا نزنید. درعوض کاری را که فکر می‌کنید درست است انجام دهید و شنونده‌ای دلسوز باشید. فقط آنجا حضور داشته باشید و صادقانه نظرات خود را به آنها بگویید. توجه و علاقه شما به نیازهای دیگران باعث ایجاد تفاوت‌های بزرگی می‌شود.

– فال روزانه در روز 31 اردیبهشت 1397 برای متولدین تیر ماه

اتفاقات تازه‌ای برای شما در حال وقوع هستند، شما در برابر این اتفاقات به شدت مقاومت می‌کنید و اجازه نمی‌دهید که این اتفاقات با سهولت بیشتری پیش بیایند. سرنوشت و تقدیر کارهایشان را انجام می‌دهند، شما با مقاومت کردن فقط خود را اذیت می‌کنید. توصیه می‌کنیم با سرنوشت همراه شوید نه این که به سرنوشت تان پشت کنید. شما به تازگی به دنبال راه حل‌هایی برای زندگی تان می‌گردید اما اکنون زمان تغییر نمی‌باشد بهتر است اطلاعات  لازم را جمع آوری کنید سپس تغییرات را آغاز کنید.

– فال روزانه در روز 31 اردیبهشت 1397 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می‌شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه‌دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی‌دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه‌تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق‌تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت‌‌‌‌‌های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.

– فال روزانه در روز 31 اردیبهشت 1397 برای متولدین شهریور ماه

 امروز ماه کامل در یازدهمین خانه شما یعنی خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و می‌تواند حمایت‌های احساسی سودمند دوستان و خانواده تان را شامل حالتان کند. اما این اتفاق مثل یک شام مجانی نیست! برای اینکه امروز هرکسی که ازتان حمایت می‌کند نسبت به تغییراتی که شما در زندگی تان ایجاد می‌کنید سخت گیری می‌کند. اگرچه مشکلات شما از سوی کسی نشات می‌گیرد که می‌خواهد در موفقیت‌هایتان نقشی داشته باشد، اکنون به نفعتان است که به جای اینکه افکار منفی را انکار کنید سعی کنید راهی پیدا کنید که با وجود این افکار منفی به موفقیت برسید.

– فال روزانه در روز 31 اردیبهشت 1397 برای متولدین مهر ماه

 بعضی اوقات دوست دارید که تغییرات را بهم بزنید فقط به خاطر اینکه عادت خود را بشکنید. اما امروز اوضاع پایدار و ثابت می‌تواند احساس خوبی برایتان داشته باشد. با رابطه استوار که با آنچه که انجام می‌دهید دارید قوت قلب پیدا می‌کنید و با دیدن اینکه دارید نتیجه زحمات خود را می‌گیرید شادمان خواهید شد. ممکن است دوست داشته باشید که مقداری به خودتان استراحت بدهید چرا که به نظر می‌رسد که اوضاع دارد خوب پیش می‌رود، اما الان زمان مناسبی برای تنبلی نیست. شما بعدها زمان زیادی برای استراحت و آرامش خواهید داشت.

– فال روزانه در روز 31 اردیبهشت 1397 برای متولدین آبان ماه

 ممکن است شما امروز به خاطر داشتن موقعیتی بهتر حاضر نشوید روش خود را تغییر دهید؛ اما با این وجود باز هم انتظار دارید که شرایط برایتان لذت بخش باشند. ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است، و شما کمی تنبل شده‌اید. به جای اینکه به فکر پیدا کردن سرگرمی و تفریح برای خودتان باشید منتظر نشسته‌اید که آنها خودشان سراغ شما بیایند. خوشبختانه صبر کردن شما مفید واقع خواهد شد، بنابراین لازم نیست که زیاد کار کنید.

– فال روزانه در روز 31 اردیبهشت 1397 برای متولدین آذر ماه

گرفتگی کامل ماه امروز درست برخلاف خورشید در نشان شماست و به شما یادآوری می‌کند که بین کاری که لازم است برای خودتان انجام دهید و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل ایجاد کنید. ممکن است احساس کنید چنانچه الان روی کسی را زمین بیندازید احساس پریشانی به شما دست می‌دهد ولی در عین حال فکر می‌کنید  که انتظارات آنها کاملا غیر واقعی است. دقیق گوش دادن به اینکه آنها دقیقا چه می‌خواهند ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد؛ اما به معنی این نیست که شما بایدهجوم ببرید و هر کاری که از دست تان بر آمد را برای دیگران  انجام دهید.

– فال روزانه در روز 31 اردیبهشت 1397 برای متولدین دی ماه

شما فکر می‌کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می‌کنند به شما توجه می‌کنند. به کارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده‌اید که باعث شده دیگران پیام‌هایی نامفهومی‌را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیت‌های شما را سوء تعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

– فال روزانه در روز 31 اردیبهشت 1397 برای متولدین بهمن ماه

اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می‌توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه‌ای شیرین‌تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی‌تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.

– فال روزانه در روز 31 اردیبهشت 1397 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما خیلی حساس شده‌اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس تنهایی می‌کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستانتان نیز قطع کنید. اما نمی‌توانید کاری برای این تنهایی تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می‌شود. در عوض به دنبال راه‌هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.