فال روز دوشنبه 25 دی 96

 

– فال روزانه در روز 25 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

اگر همکارانتان امروز نتوانند بفهمند که شما چه کار می‌کنید، پس نمی‌توانند از کارآیی شما انتقاد کنند. شاید شما روش خود را عوض کرده تا آنها را گیج کنید، بنابراین از دید آنها خارج می‌شوید. متاسفانه این تاکتیک باعث می‌شود ذهن کسانی که با شما صمیمی‌ترند منحرف شود. از تصورات خلاقانه به عنوان وسیله ای محرک استفاده کنید تا الهام بخش آنها برای رسیدن به رویاهایشان باشید.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ

– فال روزانه در روز 25 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز عاشق شدن و دوست داشتن برای شما بسیار راحت است و شما می‌توانید بیشتر از گذشته عاشق باشید. اما اجازه دادن به خودتان برای داشتن تخیلات عاشقانه لزوماً به این معنا نیست که  باید آنها را آشکار کنید. رویاهای شما اکنون بیش از حد فعال هستند، پس دقت کنید که چیزها را اشتباه نگیرید و نابجا عمل نکنید. لازم نیست که آرزوهایتان را برای همه افراد دیگر آشکار کنید مگر اینکه آنها واقعاً بخواهند آنها را بدانند.

– فال روزانه در روز 25 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز باید به یک مساله عاطفی رسیدگی کنید، اما احتمالا شما سعی می‌کنید از هر تاکتیکی که در کتاب در مورد کناره گیری کردن گفته شده استفاده کنید. اگرچه روبرو شدن با شرایط کار ناخوشایندی است، اما شما قادر هستید که در روش خود منطق و عقل را برگزینید. اما لازم است قدری احتیاط کنید، برای اینکه ممکن است به خاطر چیزی که اصلا هم اتفاق نمی‌افتد عصبانی شوید. کمی خویشتن داری داشتن در میان راه بهتان کمتان می‌کند.

– فال روزانه در روز 25 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

امروز می‌تواند روز بسیار مهمی برای شما باشد،‌ اکنون ماه به نشان شما بازگشته است و نیت دارد به سرعت شما را در راه رسیده به اهداف‌تان یاری دهد، و ممکن است کمی بیش از همیشه شما را تحت کنترل داشته باشد. نهایتا، شما به سختی برای رسیده به بالاترین اهداف تان کار می‌کنید،‌ اما ممکن است شما برای رسیدن به آنچه که خود را از دیگری در مواقع خاص جدا می‌کردید قرار دهید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید، با دیگران به سختی رفتار کنید و آنها را برای رسیدن به اهداف شان مجبور کنید.

– فال روزانه در روز 25 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

زمانی به نظر می‌رسد هر چیزی آن طور که باید، انجام می‌شود، اما در لحظه بعد به این نتیجه می‌رسید که زندگی شما دارد از هم می‌پاشد. خوشبختانه،‌ شما عقیده روشن و صریحی درباره اینکه کجا باید بروید دارید،‌ حتی با وجود اینکه بعضی اوقات دنیای اطراف‌تان بی ثبات است. شما هنوزاحساس استواری دارید که به شما کمک می‌کند تا خود را در این دنیای ناپایدار استوار و محکم نگه دارید. از عقیده خود دست برندارید. تصویری از هدف‌تان در ذهن داشته باشید و زمانیکه احساس می‌کنید درهم شکسته‌اید از آن برای تحقق رساندن رویاهایتان استفاده کنید.

– فال روزانه در روز 25 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

برنامه ریزی کردن برای آینده احتمالا بارزترین کاری است که شما امروز انجام می‌دهید. با این وجود شما ممکن است اجازه دهید اکنون دیگران برنامه ریزی و مدیریت کنند و  ترجیح می‌دهید خودتان بیشتر کارها را  انجام دهید. متاسفانه برای تان سخت است که مثل مربی روی نیمکت و بیرون از ماجرا بنشینید. پس مطمئن شوید که قادرید کارهای بیشتری اکنون انجام دهید زیرا شما وظیفه  دارید که یک مشاور باشید به جای اینکه یک مشارکت کننده فعال باشید.

– فال روزانه در روز 25 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

اگرچه ممکن است برای کارهایی که امروز باید انجام دهید زیاد دل و جرأت نداشته باشید، اما این توانایی را دارید که روی کارهایتان تمرکز کنید. حواستان جمع باشد، برای اینکه انجام دادن این کارها آنقدر از شما انرژی می‌گیرد که ممکن است شما جنبه‌های اجتماعی در میان دیگران بودن را نادیده بگیرید. حتی اگر تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح خیلی مشکل به نظر برسد، به وجود آوردن این تعادل در طول روز باعث رضایت بیشتر شما خواهد شد.

– فال روزانه در روز 25 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

در این روزها تمام افکار شما سمت و سویی منفی به خود گرفته است، به تمام وقایع، صحبت‌هایی که می‌شنوید، رفتارهایی که می‌بینید با دیدی منفی نگاه می‌کنید و تصمیم می‌گیرید. به همین علت بسیاری از موقعیت‌های خوب و حتی عالی را که در این روزها می‌توانسته است برایتان به وقوع بپیوندد با بد بینی تان آنها را از بین برده‌اید. هیجانات، نیروهای منفی درونی تان را کنترل کنید تا بیشتر از این به شما آسیب نرسانده‌اند. سعی کنید آرامش درونی تان را حفط کنید و بعد تصمیم بگیرید.

– فال روزانه در روز 25 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

تصمیمات جدی و  خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه  این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید  باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

– فال روزانه در روز 25 دی 1396 برای متولدین دی ماه

اگرچه امروز رویاهای شما کاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید از آنها دست بکشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فکر می‌کنید که رویاهایتان کاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی که دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت که با طرفداران خود صحبت می‌کنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.

– فال روزانه در روز 25 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

 عواطف و حساسیت‌های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی‌تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب‌های جدی را به شما می‌زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب‌های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس‌های ناشی از این ماجرا را ندارید.

– فال روزانه در روز 25 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما واقعاً دوست ندارید خیلی جدی باشید، ولی متأسفانه چاره دیگری ندارید.حتی فکر کردن به اینکه اتفاقاتی که در خانه روی داده است را نادیده بگیرید، یک لغزش اجتماعی محسوب می شود. پرتحرکی خانواده می‌تواند آشفته کننده باشد، اما حالا وقت این است که به احساسات افراد دیگر نیز توجه کرده و با نوعی از فعالیت که بر پایه سود و منفعت افراد درگیر است آشنا بشوید.