فال روز دوشنبه 1 مرداد ماه 97

– فال روزانه در روز 1 مرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

شما احساس می‌کنید که برای تغییرات احساسی جدید کاملاً آمادگی دارید، اما باید تا موقعی که کسی به کمکتان نیامده است صبر کنید. امروز ضعف‌ها و سستی‌هایتان خودشان را نشان داده‌اند و باید با بیشتر کار کردن آنها را بپوشانید. اگر تصمیم بگیرید که احساسات خود را سرکوب کنید، فرصت بزرگی نصیب‌تان می‌شود که بیشترین تغییر در زندگی‌تان را به همراه دارد.

– فال روزانه در روز 1 مرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

تعاملات شما با رئیس‌تان یا فرد دیگری که می‌تواند روی شما کنترل داشته باشد، شاید به آن نرمی که شما دلتان می‌خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید، دلتان می‌خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارت‌های لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.

– فال روزانه در روز 1 مرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

باوجود اینکه شما اهمیت پس انداز کردن را درک کرده‌اید، ولی هنوز بی دلیل پول خرج می‌کنید و این خیلی ناراحت کننده است. حتی گر افرادی دور و برتان هستند که در مسائل مالی به آنها تکیه می‌کنید و از نصایح‌شان استفاده می‌کنید؛ اکنون زیاد به حرفهایشان گوش ندهید، برای اینکه امکان دارد شما را به مسیر درستی هدایت نکنند. این موضوع واقعاً موضوع پیچیده‌ای نیست: پس وقتی که حق انتخاب دارید، چیزهایی را که اصلاً لازم ندارید نخرید!!

– فال روزانه در روز 1 مرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

 امروز شما برای اینکه بتوانید به آرزویتان که همان سودمند بودن است برسید بیش از حد پریشان شده‌اید. اما به یاد داشته باشید که موفقیت گونه‌های متفاوتی دارد. چون که ماه در دوازدهمین خانه اسرار شما قرار دارد، شاید شما نتوانید هرچه را که دیگران می‌توانند بینند انجام دهید. زمانی که شما به احتمالاتی که هیچ وقت به حقیقت نمی‌پیوندند فکر می‌کنید، می‌توانید از تمرینات ورزشی فکری بهره بگیرید. هر فکر جدید را، حتی اگر غیر واقعی به نظر رسید رد نکنید. شما بعداً می‌توانید افکار غیر ضروری را از بقیه جدا کنید.

– فال روزانه در روز 1 مرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز ظاهرا یک فرد بخصوص موی دماغتان شده است! اما او شاید بدین خاطر وارد زندگی تان شده است که نقش یک کاتالیزور دگرگون کننده را ایفا کند! این شخص می‌تواند بازتاب و منعکس کننده بخشی از وجود شما باشد که شما تا به حال نمی‌خواستید این بخش را بشناسید. حتی اگر فکر می‌کردید که می‌توانید شرایط را ثابت نگه دارید، باید بدانید که تغییرات پویا پیش از این وارد زندگی تان شده‌اند و تلاش شما بی فایده خواهد بود.

– فال روزانه در روز 1 مرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

 ابتدا شما به کارهایی که باید در خانه انجام دهید فکر می‌کنید. اما افکار شما در معرض اتهام قرار می‌گیرد و شما مجبورید به آنها بها بدهید. قبل ازاینکه بتوانید شرایط و موقعیت‌های را تغییر دهید، راه حل جدیدی دریافت خواهید کرد که شما را برای قدم بعدی‌تان آماده می‌گرداند. آرام حرکت کردن عاقلانه است، برای اینکه این روزها کمکتان می‌کند به هدفتان برسید.

– فال روزانه در روز 1 مرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

 امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همکارتان گوش بدهید، چرا که در صحبت‌های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید کاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینکه این سخنان چیزهایی که درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.

– فال روزانه در روز 1 مرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

 جدا شدن از گروه دوستان و یا همکاران بهتان کمک می‌کند تا همه چیز را با دید تازه‌تری ببینید. حالا شما دوست دارید نسبت به مسائل بی‌توجه‌تر و بی‌تفاوت‌تر باشید. شما نمی‌توانید مدت زمان زیادی با کسی که سعی می‌کند کوچکترین مسائل جزئی زندگی شما را هم تحت نظر داشته باشد زندگی کنید. تغییر کردن امری اجتناب ناپذیر است، اما شما نمی‌توانید همه کارها را یکدفعه انجام دهید.

– فال روزانه در روز 1 مرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می‌کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید به سختی شما را درگیر می‌کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می‌شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

– فال روزانه در روز 1 مرداد 1397 برای متولدین دی ماه

شما امروز با یک نفر ارتباطی برقرار کرده‌اید که تمام حواستان را برانگیخته کرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شکسته و شما را کاملاً از انزوا خارج کرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق کردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیر واقعی به نظر برسند، مسائلی هستند که شما دوست دارید در مورد آنها با زوج خود صحبت کنید. هر قدر که شما بیشتر در مورد افکارتان صحبت می‌کنید، راه حل‌های خیلی خوبی برای مشکلاتتان کشف می‌شوند.

– فال روزانه در روز 1 مرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

کلاهتان را سفت بچسبید!! برای اینکه اصلا مهم نیست که زندگی تان چقدر پرمشغله بوده است، شما هر روز سرتان شلوغ تر می‌شود. شاید فکر کردن به اینکه قرار ملاقات‌هایتان را کنسل کنید فکر بیهوده‌ای باشد، برای اینکه هر کاری را امروز انجام ندهید به برنامه فردا اضافه می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید از انجام دادن وظایفتان در سر کار سرباز بزنید، شما می‌توانید با استراحت کردن در منزل از وقت‌تان استفاده بهینه ببرید، پس با کار زیاد خودتان را انقدر زود از پا نیندازید.

– فال روزانه در روز 1 مرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

 در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.