فال روز دوشنبه چهارم تیرماه 97

– فال روزانه در روز 4 تیر 1397 برای متولدین فروردین ماه

برای شما واقعا واجب است که سریعا به دنبال پیدا کردن راه چاره‌ای برای حفظ کردن اعتماد به نفستان باشید. شما تا حدی اعتماد به نفستان را از دست داده اید که نمی‌توانید به راحتی در مورد کارهایی که انجام می‌دهید با افراد دیگر صحبت کنید. اما حالا فرصتی نصیبتان شده است که خودتان را نیز خوب بشناسید. پس امروز از کار زیاد و سخت نترسید. تغییرات به راحتی حاصل نمی‌شود، اما اگر از ته دل بخواهید تغییری را ایجاد کنید ارزشش بیشتر خواهد شد.

– فال روزانه در روز 4 تیر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 اگرچه شخصی باعث شده است که شما از انجام دادن وظایفتان نسبت به مادرتان باز بمانید، ولی محتملاً تمام فعالیتهای شما خالصانه است. شما می خواهید عشق و محبتی را که در قلبتان دارید نثار دیگران کرده و با آنها سهیم شوید. شما قادر هستید که با توجه کردن به کسانی که وارد زندگی شما می شوند احساسات خود را بیان کنید. مواظب باشید که این جریان متوقف نشود و کسی به اشتباه فکر نکند که شما می خواهید او را کنترل کنید.

– فال روزانه در روز 4 تیر 1397 برای متولدین خرداد ماه

 امروز شما خیلی حساس شده‌اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس دلتنگی می‌کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستان‌تان نیز قطع کنید. اما شما نمی‌توانید کاری برای این تنهایی‌تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می‌شود. در عوض به دنبال راه‌هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.

– فال روزانه در روز 4 تیر 1397 برای متولدین تیر ماه

 اگرچه شما امروز احساس شکست ناپذیر بودن می‌کنید، ولی در واقع اینگونه نیستید. بهرام ستاره بخت شما به نفع شما فعالیت می‌کند، اما اطمینان بیش از حد شما به خودتان باعث می‌شود که کارهایتان را سمبل کنید. اطمینان پیدا کیند که کارهای شخصی‌تان را انجام داده‌اید و به جزئیات نپردازید، حتی اگر مطمئن هستید که با این روش شانسی برای موفق شدن دارید.

– فال روزانه در روز 4 تیر 1397 برای متولدین مرداد ماه

شما زیاد علاقه ندارید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید. درحقیقت چون ماه جدید برج سنبله محجوب در چهارمین خانه‌تان (یعنی خانه خانواده) قرار گرفته است، شما شدیداً گوشه گیر شده‌اید. شما بیشتر دوست دارید داخل خانه بمانید، بنابراین مجبور نیستید وارد گروه‌های بزرگ مردمی‌بشوید. شما نباید فکر کنید که دچار دردسر و گرفتاری شده‌اید؛ برای اینکه امروز زیاد اجتماعی نیستید.

– فال روزانه در روز 4 تیر 1397 برای متولدین شهریور ماه

 باوجود اینکه ممکن است شما هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده است ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راههای میان‌بر شما را به هدف نمی‌رسانند، پس از وقتتان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید.

– فال روزانه در روز 4 تیر 1397 برای متولدین مهر ماه

شما احساس می‌کنید که رشد و پیشرفت یکنواخت برایتان مانع ایجاد می‌کند، چون شما می‌خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریعتر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اکنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می‌دهد در عین حال که بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می‌کنید، حمایتی که بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت کنید.

– فال روزانه در روز 4 تیر 1397 برای متولدین آبان ماه

ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه همکاران و دوستان قرار دارد و دید شما را تا حدی باز کرده که شما حاضرید افراد بیشتری را وارد زندگی شخصی خود کنید. شما به طور طبیعی خودتان از پس کارهایتان برمی‌آیید، ولی حالا برای کارهای ساده‌ای مثل رفتن به سوپر مارکت و رفتن به اداره پست هم دوست دارید کسی شما را همراهی کند. باوجود این آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند، بنابراین اگر دوست ندارید هیچ کدام از کارهایتان را به تنهایی انجام دهید، اجازه ندهید آنها خودشان را مقصر بدانند.

– فال روزانه در روز 4 تیر 1397 برای متولدین آذر ماه

شما امروز می‌توانید خیلی پر‌انرژی و فعال باشید، اما از نظر فکری زیاد خوش‌بین نیستید. شما می‌دانید که لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می‌دهید. وقتی به گذشته فکر می‌کنید، احساس می‌کنید که قایق‌های نجات خود را از دست داده‌اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فکر کردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است که می‌توانید واقعاً شادی را تجربه کنید.

– فال روزانه در روز 4 تیر 1397 برای متولدین دی ماه

استقلال خود را به رسیمت بشناسید، شما به حدی رسیده اید که بتوانید خودتان به تنهایی استقلال، هوش و رفتار تان را حفظ کنید و آن را به دیگران اثبات کنید. شما شانس و اقبال‌های خوبی را به همراه دارید توصیه می‌کنیم در ابتدا تصمیمی صحیح را اتخاذ کنید و بعد عزم‌تان را جزم کنید و به راه بیفتید تا به موفقیت دست پیدا کنید.

– فال روزانه در روز 4 تیر 1397 برای متولدین بهمن ماه

بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد که بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت کند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما کمتر می‌شود.

– فال روزانه در روز 4 تیر 1397 برای متولدین اسفند ماه

امروز شاید آتش خوشی و لذت کمی فروکش کرده باشد، اما کاملاً خاموش نشده است. حتی اگر به نظر می‌رسد که سعی و تلاشتان بیهوده است اما باز هم تسلیم خوشی‌های زندگی نشوید. در عوض از آن به عنوان یک راه عبور تأمل برانگیز استفاده کنید تا بفهمید که دقیقاً از زندگی چه می خواهید. تهیه کردن یک فهرست اولین قدم برای مشخص کردن آرزوهایتان است.