فال روز جمعه 4 خرداد ماه ۹۷

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

 وقت باارزشتان را با غیبت کردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینکه این نوع مشغله‌ها می‌تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج کند. دوری کردن از سخنان بی‌اساس و پایان دادن به یک مکالمه تلفی زیرکانه ولی بیهوده از آنچه که شما فکر می‌کنید راحت‌تر است. فقط در عین حال که دلسوز هستید باید درستکار نیز باشید. مادامی که نیت شما پاک باشند، با گفتن حقیقت می‌توانید خودتان را نجات دهید.

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما در این روزها احساس می‌کنید مسئولیت‌هایتان بسیار زیاد شده است و شما توانایی انجام تمام کارهایتان را ندارید. شما با یک دست چند هندوانه بلند کرده اید برای همین دچار سر در گمی‌شده‌اید، و یا شاید به یک احساس پوچی رسیده باشید. شما در بین عمل کردن به صحبت‌های دل و ذهن تان متحیر شده اید، نمی‌دانید آیا باید احساساتی باشید یا منظق گرا ؟؟ سریع تصمیم نگیرید اجازه دهید استرس‌هایی که در حال حاضر بر قلب شما حاکی است کمی‌فرو کش کنند و بعد تصمیم‌هایی را اتخاذ کنید.

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

 در حالی که عطارد در نشانه شما قرار دارد شما به راحتی می‌توانید درمورد چیزهایی که بهشان فکر می‌کنید صحبت کنید. اما شما باید آرامش داشته باشید و بیشتر از آن حدی که نیاز است صحبت نکنید. اکنون خویشتن داری یک روش کاملاً درست است، چون فقط به این خاطر که شما می‌خواهید احساسات خود را ابراز کنید دلیل قانع کننده‌ای نیست که دیگران را از فعالیتهای معمولی روزانه شان دور کنید.

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

 کند گذشتن تعطیلات آخر هفته شما شاید باب میل شما نباشد و تفریح مورد علاقه تان هم  نباشد، اما بهترین حالت ممکن برای شماست. شما کارهای بسیار سخت و سنگینی  در هفته آینده پیش روی خود دارید؛ پس بهتر است حالا که فرصت استراحت دارید از آن لذت ببرید. متاسفانه،‌ شما نمی‌توانید بگویید که این تعطیلات خوب و کاملی بود، پس روی کارهایی که باید انجام شوند تمرکز کنید و خودتان را مجبور کنید که به بهترین نحو ممکن از این تعطیلی استفاده کنید.

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

 باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یکدفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

 شاید شما دوست داشته باشید روزتان را با کمترین میزان ناآرامی و بی‌نظمی سپری کنید، اما اگر شما هیچ کاری هم نکنید ظاهراً می‌توانید از دردسر دوری کنید. شاید شما مجبور شوید برنامه‌های مرتب و زمان بندی شده خود را کنار گذاشته و حسی کار کنید. خوشبختانه در حالیکه فرصتهای هیجان‌انگیزی به زندگی‌تان راه پیدا کرده‌اند، طبیعت غریزی شما بهتان کمک می‌کند این فرصتها را ببینید.

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

شما اکنون به روابط تان امیدوار هستید اما ممکن است هنوز احساسات تان در نوسان باشد چرا که ماه به هفتمین خانه از “شرکا” شما وارد می‌شود. شما احتمالا بیش از حد نسبت به نتایج دل کندن و رها سازی حساس هستید. بنابراین اگر شخصی کاری انجام داد و شما را در آن دخالت نداد موضوع را بیش از حد شخصی نکنید و تصمیم نگیرید که دوستی تان را بهم بزنید. به دوستان تان آزادی دهید  و در عین حال به آنها اعتماد داشته باشید همانطور که دوست دارید آنها نسبت به شما همین رفتار را داشته باشند.

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

امروز شما به یک دوراهی رسیده اید که فهم و بینشتان به شما چیزی می گویند ولی شما کار دیگری انجام می دهید.گاهی اوقات شما با موفقیت می توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی که با آن چیزی که شما می دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه کنید. با وجود این امروز شما سعی می کنید بفهمید چگونه اعتقادات شما می توانند بر کارتان تأثیر مثبتی بگذارند. پس نباید نگران این باید که دیگران از شما قدردانی کنند.

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

 معمولاً شما به راحتی می‌توانید با دیگران کنار بیایید و دوستان جدیدی پیدا کنید و امروز هم جذابیت‌های اجتماعی شما بیشتر شده است. شما می‌توانید گل سر سبد مهمانی‌ها باشید، چرا که نگرش‌های مثبت و روحیه خوب شما به دیگران هم روحیه می‌دهد. اما این رفتار شما فقط در هنگام تفریح کردن و بازی کردن به کمکتان نمی‌آید؛ بلکه شما می‌توانید در مورد مسائل اجتماعی و حتی سیاسی هم اینگونه رفتار کنید. پس فقط به خاطر اینکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، برای درگیر شدن با موضوعات جدید تردید به خود راه ندهید.

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1397 برای متولدین دی ماه

شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، چراکه فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید. شما فکر می‌کنید که به اندازه کافی صبر کرده‌اید. کاملاً واضح و مبرهن است که شما می‌دانید برای اینکه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه کارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد کرده‌اند. حتی اگر می‌خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است که چند روز دیگر هم صبر کنید.

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

 امروز باید خیلی مواظب پولتان باشید، برای اینکه شما می‌توانید آنقدر مشتاق رسیدن به تخیلاتتان بشوید که نتوانید تصویر ذهنی‌تان را تغییر دهید. اما پول خوشبختی نمی‌آورد، حتی اگر شما خودتان را درگیر خریدن کردن چیزهایی مثل لباسهای جدید، یک اثر هنری و یا یک اسباب بازی صنعتی کنید. به جای اینکه به فکر کمکهای مادی باشید، ذهنتان را معطوف به کارهایی بکنید که می‌توانید انجام دهید نه آن کارهایی که انجام داده‌اید.

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

فعالیت‌هایی که در این روزهای اخیر انجام داده اید باعث شده است که تا حدودی گیج و گمراه شوید، بهتر است قبل از ادامه ی مسیر در ابتدا به آینده فعالیت‌هایتان نظری داشته باشید، یا یک برنامه ریزی کوتاه مدت داشته باشید و بعد به پیش بروید تا بیش از این گمراه نشوید. از افرادی که در این زمینه  دارای تجربه هستند کمک بگیرید. زیرا اگر بدون مشورت به کارهایتان ادامه بدهید، فعالیت‌هایتان دیگر لذتی برای تان ندارد.