فال روز جمعه 30 شهریور 97

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز آمادگی این را ندارید که ترس‌های خود را برای دیگران بگویید؛ چراکه آنها باور کرده‌اند شما تنها کسی هستید که ذاتا خودتان را با تمام شرایط وفق می‌دهید. به هر حال شک‌ها و تردیدها شاید از آن چیزی که انتظار داشتید بیشتر شده باشد و شما ترجیح می‌دهید استواری و ثبات قدم بیشتری داشته باشید. نگران افکار دیگران نسبت به خود نباشید و نخواهید که طبق خواسته آنها رفتار کنید. خودتان باشید؛ آنها را شگفت زده کنید و از احساسات قلبی خود حرف بزنید!!

 

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است شما در مسیری موفق شوید؛ این مسیر می‌تواند درهم شکستن یک فوریت برای آغاز کردن کار جدیدی در خانه باشد یا اینکه نخستین قدم را برای بیان احساسات تان با یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده تان برمی‌دارید. اما شما همچنین تصمیم دارید که از مسئولیت طولانی مدتی که دارید پریشان و آشفته نشوید. با این وجود، این تغییر ناگهانی می‌تواند اضطرابی بر شما وارد کند اما باید تلاش کنید که اهداف آینده تان را با تمایلاتی که بدست آوردن رضایت زودگذر دارید متعادل و هماهنگ کنید.

 

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما احساس می‌کنید که لازم است برای موضوع مهم و حساسی که در خانه پیش آمده وقت بگذارید و بهش توجه کنید. شاید در محل کار انقدر کار و برنامه داشته اید که تا حال نتوانسته اید برای خانواده تان به اندازه کافی و به نحو موثری وقت بگذارید. مطئمن شوید که قبل از اینکه افراد خاص زندگی تان فکر کنند که عشق آنها اصلا برایتان اهمیتی ندارد, شما توجه و عشق خود را بهشان نشان داده‌‌اید. پس همین امروز از کسانی که دوستشان دارید قدردانی کنید.

 

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

 امروز برایتان خیلی مهم است که در روابط شخصی خود احساس امنیت و آسایش داشته باشید. اگر کسی قصد داشته باشد با شما صمیمی شود، شما باید سریع محدودیتهایی برای خودتان ایجاد کنید تا بتوانید استقلال و خود مختاری خود را حفظ کنید. اما بی تفاوتی را با ترس از صمیمیت اشتباه نگیرید. راهی پیدا کنید تا بتوانید به عشقی که وارد زندگیتان می شود جواب مثبت بدهید؛ اگر شما این فرصت عاشقانه را از دست بدهید، بعدها افسوس خواهید خورد.

 

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

 شما به خاطر عدم تواناییتان در تعادل برقرار کردن بین مسئولیتها و علاقه‌تان به تفریحات تابستانی به ستوه آمده‌اید. حتی اگر به نظر می‌رسد که نمی‌توانید بیشتر از یک انتخاب داشته باشید، شما می‌توانید قوانینی را خلق کنید که به واسطه آنها در حین تفریح کردن هم بتوانید شایستگی خود را نشان بدهید. اما با فکر کردن به اینکه باید در راستای این اصول حرکت کنید خودتان را محدود نکنید.

 

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

 تعهدات کاری که دارید ممکن است خیال استفاده از تعطیلات شما را به خیالی موهوم تبدیل کند. این فقط درباره این نیست که باید برای سروکله زدن با کارهای دشوارتان به محل کارتان برگردید یا اینکه درباره زمان دشواری که در پیش رو دارید نگران باشید؛ شما نمی‌خواهید امور به روال گذشته پیش بروند. بلکه می‌خواهید حتی اگر کمی هم که شده در راه ترقی و پیشرفت گام بردارید. فقط به این منظور که تغییر کنند. اما سعی نکنید که کارها را به زور و با عجله انجام دهید. زمان زیادی برای‌تان وجود خواهند داشت و می‌توانید در طی آن کارهایتان را با صبر و حوصله و بهتر از الان انجام دهید.

 

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

ممکن است شما یک تعارض گرایشی – اجتنابی نسبت به نزدیک ترین دوست یا یکی از شرکای صمیمی‌خود داشته باشید. شما می‌خواهید که یک دوستی و شراکت عمیق تر و نزدیک تر داشته باشید. اما برای‌تان سخت است که شروع کنید و آسیب پذیری تان را نشان دهید. اگر همیشه از ضربه خوردن بترسید هیچ وقت در زندگی تان موفق نخواهید شد. بیان کردن احساسات بدون اینکه بخواهید به نتیجه‌ای برسید باعث می‌شود استرس از وجود تان دور شود و به شما اجازه می‌دهد که به سکوت و سکون باقی مانده در وجودتان غلبه کنید.

 

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می‌کنید، برای اینکه یک بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می‌شمارد و این زمانی حاصل می‌شود که از شام خوردن با همکاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی کنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاکراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت کنید.

 

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 امروز دنبال کردن ایده هایتان واقعاً برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه دیگران ممکن است حرفی بهتان بزنند که از گفتن آن هدفی کاملاً متفاوت داشته باشند. اگر به آنها اجازه بدهید که نظرشان را تغییر دهند راحت‌تر می‌توانید با هم کنار بیایید، اما اگر بخواهید آنها را مجبور کنید که بر سر عقیده خود بمانند ناامید خواهید شد. قبل از اینکه برای فعالیتهای بلند مدت خود برنامه‌ریزی کنید تا فردا صبر کنید.

 

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن  در رابطه با هر موضوعی را  سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

 

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما بیشتر تمایل دارید که تابع شخص دیگری باشید و هیچ مسئولیتی را در زندگی بر دوش نداشته باشید. اما امروز دیگر زمان آن فرا رسیده است که شما نیز وارد صحنه اجتماعی شوید و برای پیشرفت‌تان، به تنهایی  و بدون اتکا بودن به شخصی گام بردارید، حتی اگر کارها را اشتباه انجام دهید. مهم ترین مسئله این موضوع است که یاد بگیرید  مشکلات‌تان را خودتان به  تنهایی حل کنید.

 

– فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

اگرچه ممکن است شما بسیار مایل باشید که عشقی زودگذر را تجربه کنید، به خاطر این که می‌دانید لذت‌های شیرین می‌توانند برای روزهایی که احساسات تیره و تاری که می‌دانید طی روزهای آینده خواهید داشت، ذخیره شوند. اما امروز ممکن است  گیج شوید و قادر نباشید که فراتر از عادت‌های منفی همیشگی قدم بردارید. اما نگران نباشید؛ ابرها کنار خواهند رفت و آسمان صاف خواهد شد و شما احساس شادکامی‌ بیشتری خواهید کرد قبل از اینکه حتی بدانید چه اتفاقی افتاده است.