فال روز جمعه 3 آذر ماه 1396

– فال روزانه در روز 3 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

تغییر حالت‌های شما باعث شده است که از تمرکز کردن بر روی ظریف‌ترین جزئیات به سمت مفاهیمی کلی حرکت کنید که به نظر می‌رسد با فعالیت واقعی زندگی شما نامتجانس است. خوشبختانه زمانی که شما بین فرضیه و اجرا کردن، یا بین عمومیت و خاص بودن تردید دارید، چیزهایی زیادی در مورد خود و جهان اطرافتان خواهید آموخت.فال روزانه

– فال روزانه در روز 3 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می‌شوند.

– فال روزانه در روز 3 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

به نظر می‌رسد امروز خیلی از خودتان مطمئن باشید،‌ اما این اعتماد به نفس کاذب شما ممکن است بسیار غلط باشد اگر شما زمانی برای این نگذارید که دیگران را به خوبی زیر نظر بگیرید. اکنون بسیار راحت است که یک نکته جزیی اما بسیار مهم را از دست بدهید،‌ که می‌تواند در زمان و پول شما صرفه جویی کند و برای تان مفید باشد. کار زیرکانه شما اکنون این است که کارهایی که قبلا کرده اید و حرفهایی را که قبلا گفته اید را دوباره چک کنید،‌ به خاطر اینکه دوستانتان ممکن است از این اطلاعات غلطی که شما به آنها داده اید صدمه ببینند.

– فال روزانه در روز 3 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

– فال روزانه در روز 3 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

دامنه کاملا جدیدی پیش روی شما ظاهر می‌شود که ممکن است شما را از کارهایی که دارید منحرف کند. اما به معنی این نیست که باید از احساسات خود چشم پوشی کنید؛ بلکه باید آنها را بررسی کنید و ببینید کدامشان ظرفیت این را دارند که شما را به عمل وادارند. ممکن است کمی‌ تمرین لازم داشته باشید، اما یاد می‌گیرید که چگونه خود را در برابر اتفاقات بیرونی کنترل کرده و در مسیر خود درست قدم بردارید.

– فال روزانه در روز 3 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

اهمیت ندارد که شما چقدر می‌خواهید چیزها را سرهم کنید، الان نیازدارید که به محدودیت‌هایی که اخیرا جزیی از زندگی تان شده است آگاهی یابید. اوضاع همیشه اینجور باقی نمی‌ماند، حتی اگر نتوانید مسیر واضحی برای رسیدن به موقعیت ایده آل تان را ببینید. هر چه قدر اکنون شما سخت تر برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید، دیرتر به آن می‌رسید. ظاهرا، اگر دست از چسبیدن به آینده بکشید، مطمئن باشید که زودتر به هدف تان نائل می‌شوید.

– فال روزانه در روز 3 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

باتوجه به اینکه ماه کامل در دومین خانه تان یعنی خانه نتایج قرار گرفته است، شما باور دارید که اوضاع مالی تان بهتر از همیشه شده است. خوشبختانه شما قادر هستید شیوه‌های جدیدی را در محل کارتان به کار ببرید که باعث ترفیع حقوقتان شود. اما انتظار ثروت بادآورده نداشته باشید و روی احتمالات هم حساب نکنید.

– فال روزانه در روز 3 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

امروز یکی از دوستان و یا همکاران تان می‌تواند نقش یک کاتالیزور شگفت انگیز را برای شما بازی کند و بگوید که شما تقریبا هیچ کاری نمی‌توانید برای سرو سامان دادن به افکارتان انجام دهید. اما ممکن است که تلاش کنید تا به سلامت از یک فرصت شغلی مناسب به نفع خودتان استفاده کنید، فکر می‌کنید که باید بسرعت قدم در راهی متفاوت بگذارید بنابراین باید از حرف و حدیث دیگران چشم بپوشید. شما بهتر از همه از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستید پس نیازی نیست که تصمیمات خود را برای دیگران توجیه کنید.

– فال روزانه در روز 3 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

اگرچه ماده اردک‌های معروف شما همه به صف ایستاده‌اند، به نظر می‌رسد دارند آن را در فاصله انجام می‌دهند. این معنی این که شما باید تا رسیدن به موفقیت صبر داشته باشید،‌ اما بالاخره می‌دانید که آن در راه است. شما به مقداری که باور دارید از زندگی جایزه بدست می‌آورید، اما مزایای غیر مادی آن را نیز از نظر نیندازید.

– فال روزانه در روز 3 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می‌کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می‌کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌کند.

– فال روزانه در روز 3 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

به نظر می‌رسد که امروز همکاران شما بر رفتارتان عیب و ایراد بگیرند، اما شما احساس می‌کنید که مانند دیگر روزها هستید و کار متفاوتی انجام نمی‌دهید. شاید آنها بیش از حد خرده گیر و عیب جو هستند، اما قبل از اینکه با آنها جرو بحث کنید، ببینید چکار می‌توانید بکنید که این نگرانی‌های بی مورد آنها را برطرف کنید. شاید این مسئله فرصتی باشد که شما بتوانید رابطه خود را با دیگران بهبود ببخشید به جای اینکه مدام از این شکایت کنید که چرا دیگران ارزش کاری که شما انجام می‌دهید را نمی‌فهمند.

– فال روزانه در روز 3 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

امروز رئیس تان روی شما حساب ویژه ای کرده تا از دریایی از کارها سربلند بیرون آیید و این کار برای شما بسیار سخت است چرا که باید به فکر تامین نیازهای خود نیز باشید ولی امروز کاراست که یکی پشت سر هم برای شما پیش می‌آید. الان زمان آن نیست با افکاری مثل این که چه کاری نمی‌توانید انجام دهید خود را اذیت کنید. به جای نگرانی درباره عملکردتان تمام تلاش خود را برای کار بکار گیرید. همین برای یک کار و نتیجه مفید کافی است!