فال روز جمعه 29 دی 96

– فال روزانه در روز 29 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

 امروز در حالی که ماه کامل در یازدهمین خانه شما به اورانوس غیر قابل پیش بینی ملحق می‌شود، دوستانتان می‌توانند حسابی شما را شگفت زده کنند. مهم نیست که شما چه برنامه‌هایی برای خودتان داشته‌اید، آنها برنامه‌های شما را عوض خواهند کرد. سعی نکنید که در برابر آنها مقاومت کنید، مقاومت کردن غیر ضروری برایتان خیلی هزینه در پی خواهد داشت. در حال حاضر انعطاف پذیر بودن کلید خوشبختی شماست.فال روزانه

– فال روزانه در روز 29 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 اگر امروز شخصی با یک ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینکه به خوبی آن را بررسی کنید، با دید منفی ذهنتان را کاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال کردن فکرهای جدید تلف کنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل که اخیراً درگیر یک نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فکر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده کنید.

– فال روزانه در روز 29 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز می خواهید که همه چیز راحت و واضح باشد، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید می کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید منافع خود را بیشتر کنید.

– فال روزانه در روز 29 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

امروز برای شما سرشار از عشق و عاطفه است و شما اصلاً انتظار چنین روزی را نداشته اید. فهمیدن اینکه شما عوض شده‌اید یا نه خیلی سخت است، اما هم اکنون ظاهر شما تغییر کرده است. حتی اگر شما ابتدا این تغییر را دوست نداشته باشید، مادامی که چیزهایی که قابل تغییر نیستند را قبول می‌کنید، می‌توانید خیلی سریع به شرایط جدیدتان عادت کنید.

– فال روزانه در روز 29 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز فکر شاد و روشنی دارید و بنابراین در پیدا کردن دوستهای جدید و تقویت کردن دوستی‌های کهنه اصلا نباید تعلل کنید! البته همه چیز بازی و تفریح نیست! اگر بخواهید به تمام وظایفتان برسید خیلی هم سرتان شلوغ خواهد بود. وقتی به کارهایتان می‌رسید خیلی خودتان را نگییرد! شما می‌توانید این کار را انجام دهید، اما همه وقتتان گرفته می‌شود.

– فال روزانه در روز 29 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

 شما معمولاً فرد قابل اطمینانی هستید، اما امروز اوضاع فرق می‌کند!! امروز احساسات شما تغییر کرده، دیگران نگران شما هستند و نمی‌دانند بهتان اطمینان کنند یا نه؟! شاید از مسئولیت‌ها و اجبارهایی که وجود دارد می‌ترسید و از این ترس خود رنج می‌برید. فرار کردن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند؛ شما اگر نتوانید با ترس‌های خود روبرو شوید، در یک دور باطل خواهید افتاد.

– فال روزانه در روز 29 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

امروز شما نمی‌توانید به راحتی بفهمید که دور و برتان چه خبر است. برای اینکه کسانی که شما را در فهم واقعیت یاری می‌کردند، امروز خیلی قابل اطمینان نیستند. به دلیل اینکه یکی از افراد صمیمی خانوده‌تان و یا یکی از دوستانتان به شما نمی‌گوید دقیقاً چه اتفاقاتی افتاده است، نگرانی بی موردی وارد زندگی شما شده است. متأسفانه دیگران در تجربیات و دیدگاه‌های شما سهیم نمی‌شوند. پس به جای حرف‌های آنها بیشتر به صدای درونتان گوش فرا بدهید.

– فال روزانه در روز 29 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

 زیادتر شدن کارها و وظایف شغلیتان، شما را به سمت ارتباط برقرارکردن با یک شریک پرجنب و جوش و یا یک دوست جدید جلب می‌کند. اما این کار چندان هم ساده نیست، برای اینکه شما می‌توانید موانعی را که پیش رویتان است را ببینید. لازم نیست زیاد عجله کنید؛ آرامش داشتن و خونسرد بودن از عجله داشتن مفیدتر است. از وقت خود به درستی استفاد کنید وگرنه بعداً انتقاد کردن از موانع و مشکلات هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

– فال روزانه در روز 29 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

اینگونه به نظر می‌رسد که شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار کردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی که دیگران فکر کنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم که به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی که در اجتماع، محل کار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید.

– فال روزانه در روز 29 دی 1396 برای متولدین دی ماه

اگردوستانتان شما را از خودشان ناامید کرده‌اند و هیچ کاری نمی‌کنند، وقتش رسیده که شما نقش خودتان را به درستی اجرا کنید. اما اگر به خاطر احساس ضعف و بی‌کفایتی دیدی منفی پیدا کرده باشید، برای اجتناب کردن از تفریح و لذت خیلی دیر شده است. به جای اینکه از روی ناآگاهی شکستهای خودتان را به گردن دیگران بیندازید، بدون اینکه خجالت بکشید در مورد آنها صحبت کنید.

– فال روزانه در روز 29 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

درست وقتی همه چیز روبراه است، مانع جدیدی جلوی پای شما ظاهر می‌شود. شاید بخش مهمی از اطلاعاتی که بهتان داده شده را نادیده گرفته‌اید، یا فقط بخشی از وظایف کاریتان را انجام نداده‌اید. حالا دلیلش هرچه که باشد، دیگر نباید غر بزنید؛ اگر حواستان را جمع کنید می‌توانید جبران کنید. به جای اینکه انرژی‌تان را سر صحبت کردن در مورد این موضوع هدر بدهید، فقط فکر کنید ببینید که الان چه کاری لازم است انجام دهید.

– فال روزانه در روز 29 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

 امروز به حس ششم خلاقانه خود اعتماد کنید، چراکه امروز شما را در مسیر درستی هدایت می‌کند. به جای اینکه وقتتان را با تجزیه و تحلیل کردن مسائل تلف کنید- که البته بیشتر اوقات هم این کار را می‌کنید- حالا بهترین راه برای چیزهایی که بهشان شک دارید این است که فقط کاری را که احساس می‌کنید درست است انجام دهید. پس اصلاً بر اساس عقل و منطق تصمیم گیری نکنید و به حرف دلتان گوش دهید.