فال روز جمعه 28 مرداد 97

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

 امروز ماه وارد نشانه‌تان شده است و شما را وادار می‌کند که احساسات خود را ابراز کنید. حالا شما دوست دارید همه بدانند که شما چه احساسی دارید، چراکه فکر می‌کنید کمتر احساس تنهایی خواهید کرد. اما متاسفانه ممکن است شما با لحن بد خود دیگران را بیازارید، بنابراین یا باید لحن خود را تغییر دهید و یا اصلاً حرفی نزنید.

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما در تلاش هستید هم موقعیت خود را حفظ کنید و هم تغییرات اجتناب ناپذیری که هم اکنون سر راهتان قرار دارند را با آغوش باز بپذیرید، اما در این گیر و دار ظاهرا وقتی برای استراحت کردن هم پیدا می‌کنید!! فقط زمانی که شما فکر می‌کنید اوضاع رو براه است و هیچ مشکلی هم وجود ندارد، یک نفر – مثل اجل معلق! – کاری انجام می‌دهد که تمام فرضیات شما زیر سئوال می‌رود! شما نباید بیش از حد به انتظاراتی که از دیگران دارید وابسته باشید. پس تاموقعی که انرژی‌تان تمام نشده است خودتان را با تغییرات وفق دهید.

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

 معمولاً شما وقتی با یک فرد خیلی خوش صحبت روبرو می‌شوید که می‌تواند شما را بخنداند، در وضعیت دشواری قرار می‌گیرید. از یک طرف شما از اوقاتی که با چنین فردی دارید لذت می‌برید، و از طرف دیگر این گفتگوها باعث می‌شود احساس پوچ بودن بکنید. شما نمی‌خواهید یک فرد سطحی باشید و شور و هیجان و عشق بیشتری نیز نیاز دارید. پس باید از دیگران درخواست کنید و برای پیدا کردن جواب لازم نیست زیاد دور شوید.

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

برای شما سخت است که بفهمید منبع الهامات شما کجاست، مثل این است که در فصل تازه‌ای از زندگی تان باد تازه و خوشی می‌وزد. اندیشه‌های شما ممکن است باعث بروز چیزهای واقعا زیبایی شوند. به هر حال، او با زبان بیگانه‌ای سخن می‌گوید؛ و برای شما فرصتی برای رقابت ایجاد می‌کند تا از اصول و موارد اساسی استفاده کنید. اصلا مهم نیست که چقدر عجیب و غریب به نظر می‌رسد، ایده‌هایی را در دست انجام بگیرید که بدانید بازده آن به سمت شما خواهد آمد و در آن حوزه عمل کنید تا بتوانید چیز تازه‌ای خلق کنید.

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

افکار و آرزوهای بالا و رویایی شما باعث پیشرفت شما می‌شوند و برعکس آرزوهای پایین و کوچک، شما را از صعود باز می‌دارند. در این اواخر، روزهای پر آشوب و پر استرسی را تجربه کرده اید، اصلا روزهای خوب و آرامی‌را نداشته اید. فعالیت‌های شاد و سر زنده ای را آغاز کنید تا باورتان شود که شما  هم می‌توانید با شادی و خوشحالی زندگی تان را ادامه دهید. شما احساسات تان را به راحتی با دیگران در میان می‌گذارید از این کار دوری کنید.

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز احتمالا بسیار سخت کار می‌کنید اما  کارتان زیاد موثر نیست و به چشم نمی‌آید. شاید آنقدر دلسرد شوید که حتی خود را تسلیم کنید. اما اکنون زمان مناسبی برای دست کشیدن از کار نیست به خاطر اینکه احتمالا بیشتر از آنچه فکر کنید به خط پایان نزدیک هستید. زمانی که از آن عبور کنید دیگران از نقش مهمی که در این راه داشته‌اید با تحسین یاد خواهند کرد.

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

 در حالیکه در حال تکمیل کردن یک پروژه هستید و  پشت سر هم در کارتان تأخیر به وجود می‌آید، باید صبر و حوصله خود را حفظ کنید. در حالیکه عدم پیشرفت کارهایتان شما را بی‌طاقت و یا حتی مستأصل می‌کند که به اجبار کارتان را انجام دهید، باعث می‌شود ناامیدی شما نیز بیشتر بشود. اما تصمیم نگیرید که کارهای جسورانه انجام دهید، برای اینکه هم اکنون این کار حرکت خوبی نیست. تشخیص دادن اینکه دیگردیدگاه‌های شما از رده خارج شده‌اند، دلیل خوبی به دست شما می‌دهد که کمی بیشتر صبر کنید.

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

 شاید لازم باشد که شما میزان وابستگی‌تان به یک دوست صمیمی‌ و یا به همکارتان را کم کنید، به خصوص وقتی که پای پول وسط می‌آید. شما باید تمام جزئیات مربوط به مدیریت‌های مالی که می‌توانند به خاطر فقدان اطلاعات کافی یا کژفهمی افراد دیگر باعث ناامیدی‌تان شوند را حل و فصل کنید. حتی اگر شما دوست دارید که کار را تعطیل کنید، ولی در حال حاضر مجبورید که این مسائل را آشکار کنید.

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

 شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است هیچ ارتباطی با کارهایی که اخیراً انجام داده اید نداشته باشد. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است  که سخت کار کنید.

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین دی ماه

 امروز، روز آگاهی شماست که ناچارید به خاطر حفظ تعادل خود از برخی چیزها عقب نشینی کنید.شاید وسط یک دعوا قرار بگیرید و ندانید که حق با کدام طرف است. اما بخواهید که با گوش دادن به هر دو طرف در آن دخالت کنید. با این وجود، اگر به این نتیجه رسیده اید که کاری نمی‌توانید بکنید از عقب نشینی کردن از دعوا نترسید و یک جای آرام و ساکت پیدا کنید تا به جای شنیدن صدای آنها بتوانید با خودتان فکر کنید.

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

امروز یک رابطه بسیار مهم شما ممکن است دچار مشکل شود چرا که دوست یا همسر شما عصبی شده و تعادل خود را از دست می‌دهد. شاید اوچیزی بگوید که شما را متعجب و شگفت زده کند،‌ اما راه حل این مشکل برهم زدن این رابطه نیست. با وجود اینکه شما فکر می‌کنید که هه چیز استوار و پایدار است، اما امروز می‌بینید آنها اینطور نیستند. به جای اینکه فقط روی نیازهای خود تمرکز کنید، به یاد داشته باشید که اگر به دیگران اجازه دهید که نظرات خود را امروز بیان کنند و آنها را بررسی کنید خیلی بهتر از این است که بعدها که به نتیجه مطلوب نرسیدید، برگردید و دوباره از آنها نظر بخواهید.

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

امروز ثابت قدم بودن برای شما چندان راحت نیست، برای اینکه فکرتان بی قرار شده و برای رسیدن به رضایت به دوردستها پرواز می‌کند. اما احتمالا اهدافتان فراتر از دسترس شما باقی می‌مانند. وقتی که به مقصد نزدیک می‌شوید، عمدا آنرا به جای دیگر و حتی دورتر منتقل می‌کنید. این استراتژی برای اندازه گیری کردن میزان سازندگی شما نیست. بلکه تنها راه ساده ای است که بهتان انگیزه می‌دهد تا محدوده‌های جدید بیشتری را تحت پوشش قرار دهید.