فال روز جمعه 27 بهمن 96

فال روزانه در روز 27 بهمن 1396 برای متولدین فروردین ماه

شما ممکن است یک تعادل بسیار خوب بین عمل بین مسایل حرفه ای و مسایل درونی و روحی تان برقرار کرده باشید. این دو راه ممکن است موقتا از هم جدا باشند، اما  می تواند یک لحظه جادویی را در زندگی تان ایجاد کنند وقتی تصور و خیال بتواند دنیای بیرونی تان را تحت تاثیر خود قرار دهد.  به این افکار حمایت کننده متافیزیکی خود پر و بال بدهید تا رویاهای شما را به حقیقت نزدیک کنند.

فال روزانه در روز 27 بهمن 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز زیر فشار بار سنگین مسئولیت هایتان خسته شده اید، اما نمی توانید از انجام دادنشان فرار کنید. خوشبختانه شما می توایند کمتر از قولی که داده بودید کار کنید و در عین حال خوب پیش بروید. شما هنوز هم باید کارهایی که به تاخیر انداخته اید را انجام دهید، اما حالا که درصدد تفریح کردن برآمده اید، این استراتژی بهتان فرصت لذت بردن از فعالیت های اجتماعی تان را می دهد.

– فال روزانه در روز  27 بهمن 1396 برای متولدین خرداد ماه

برای انجام دادن کارهای جدیدتان، حتی اگر دلتان می خواهد تنهایی کار کنید، لازم است که از نزدیک با همکارانتان کار کنید. کنار کشیدن و کم آوردن نمی تواند یکی از گزینه های شما باشد، برای اینکه دیگران هم سعی می کنند شما را درگیر کار کنند. اگرچه این کار خیلی سخت است، ولی شما باید از دوستی های خود درس بگیرید. شما هم احساسات خود را ابراز کنید و هرچقدر هم بحث کردن برایتان سخت بود باز هم به گفتگو ادامه بدهید.

– فال روزانه در روز27 بهمن 1396 برای متولدین تیر ماه

کارهایی که در این اواخر انجام داده اید باعث شده اند که شما تجارب بسیار و فوق العاده ای را از زندگی بدست بیاورید، این تجارب شما را در مسیر زندگی بسیار یاری می دهند. تجاربی که به دست آورید مانند یک جهش در زندگی شما می باشند به شرط این که ترس های خود را کنار بگذارید و با جرات بیشتری به راه تان ادامه بدهید. در این مسیر به کمک چند شخص و همکار  با اطمینان نیز احتیاح دارید.

– فال روزانه در روز27 بهمن 1396 برای متولدین مرداد ماه

 حواستان جمع باشد که برنامه هایتان را بر اساس احساسات بی ثبات خود پایه ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه های شما به هم می ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1396 برای متولدین شهریور ماه

شما ممکن است احساس کنید که واقعا به کمبود وقت دچار شده اید. این ممکن است به شما کمک کند که همین امروز کارتان را شروع کنید، گرچه عاقلانه ترین کار این است که صبر کنید. معمولا، صبر و شکیبایی نقطه قوت شماست، اما امروز چیزی شما را وسوسه می کند تا دست به یک کار غیر ارادی بزنید. بدون اینکه احساسات خود را بیان کنید، فقط آنها را مشاهده کنید. اگر بخواهید شتاب زده عمل کنید، مطمئن باشید که یک فرصت عالی و شگفت آور را از دست خواهید داد.

– فال روزانه در روز27 بهمن 1396 برای متولدین مهر ماه

 شما در حالیکه می دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری محکم در مورد ایده آل های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی های منطقی تان به ثمر بنشیند.

– فال روزانه در روز27 بهمن 1396 برای متولدین آبان ماه

 زمانی که دیگران از شما توقعی ندارند تصمیم درست گرفتن برایتان کار آسانتری می شود. خوشبختانه امروز شما نیاز ندارید که به خاطر راضی کردن یک شخص دیگر مسئولیتهایی را قبول کنید. اگر شما چیزی برای قسمت کردن با دیگران دارید با رضایت کامل این کار را انجام بدهید. اما خارج از وظایف شخصی کاری را برای فردی انجام دادن همان قدر که برای دیگران دشوار است برای شما نیز هست.

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1396 برای متولدین آذر ماه

 شما فکر می کنید که قادر خواهید بود با آرامش و سکوت تمام شور و هیجانات اخیر را سپری کنید و هیچ کس هم بهتان توجه نخواهد کرد. متاسفانه افراد دیگر وجود ماه در دهمین خانه تان یعنی خانه موقعیت های اجتماعی را کشف خواهند کرد. سعی نکنید به خودتان سختگیری کرده و از مقابل چشم هایی که پیش از این نیز به شما خیره شده بودند فرار کنید. حتی اگر فکر می کنید آگاهی کامل دارید زمانی که احساسات خود را بیان می کنید تا جایی که امکان دارد طبیعی رفتار کنید.

– فال روزانه در روز 27 بهمن 1396 برای متولدین دی ماه

امروز شما واقعاً نیاز دارید که به افراد خانواده تان و یا به یک دوست صمیمی کمک کنید؛ حتی اگر این کار باعث شود از استراحت کردن صرف نظر کنید ولی نمی توانید به او جواب منفی بدهید. امروز حس وظیفه شناسی شما خیلی قوی است، بنابراین قبل از دادن جواب مثبت اصلاً وقت نمی کنید در مورد جواب خود فکر کنید. اما هنوز هم کار درست این است که قبل از دست به عمل زدن برای خود برنامه ریزی ثابتی دادشته باشید.

– فال روزانه در روز  27 بهمن 1396 برای متولدین بهمن ماه

 شما در این روزها جرات و شهامت  خاصی پیدا گرده اید که در برابر تمامی مشکلات با مقاومت بیشتری بایستید، به ندای درونی قلبتان گوش دهید، این ندا شما را تا اوج افتخار همراهی خواهد کرد. از نزاع و کشمکش با دوستان یا اعضای خانواده تان بپرهیزید، زیرا این نزاع ها سرعت کاری شما را پایین می آورد و شما را از ادامه پیشرفت باز می دارد. مواظب افکار بدتان باشید اجازه ندهید که این افکار بر شما تسلط یابند، شما نباید خود پسند و مغرور شوید زیرا اگر تا کنون نیز موفق بوده اید به خاطر تلاش اطرافیان تان بوده است. شما برای پیشرفت تان هنوز نیازمند کمک دیگران هستید.

– فال روزانه در روز27 بهمن 1396 برای متولدین اسفند ماه

 شما امیدوارید که هر رویدادی که در پیرامونتان اتفاق می افتد به نفع شما تمام شود. امکان این وجود دارد که مسائلی که در حد یک رویا در ذهن شما وجود دارند، به زودی در روزهای آینده تبدیل به واقعیت بشوند. ولی دیگران را مجبور به انجام کاری کردن می تواند خطرساز باشد. خونسرد بودن به تثبیت کردن شرایط کمک می کند، شما می توانید کارهایتان را به روزهای بعد موکول کنید.