فال روز جمعه 22 تیر 97

– فال روزانه در روز 22 تیر 1397 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز ترجیح می‌دهید که سرتان شلوغ باشد، اما از این شاخه به آن شاخه پریدن هم خسته شده اید. سعی کنید تمام توان و انرژی تان را اول صبح هدر ندهید، بخشی از آن را برای بعدازظهر و عصر ذخیره کنید. به جای اینکه فکر کنید وقتتان در حال تمام شدن است، اگر با واقعیت درگیر شده و روزتان را کنترل کنید احساس بهتری خواهید داشت.

– فال روزانه در روز 22 تیر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما دوست ندارید وقتی که احساس هایتان مورد خطر واقع می شوند، مجبور شوید ازشان دفاع کنید، برای اینکه اگر بخواهید به تنهایی برای فهمیدن این خطرها به طور کامل تلاش کنید به حد کافی استرس برایتان به وجود می آید. بی منطقی هرگز در لیست اهداف شما نبوده است. اما شما می دانید که موضوعی هست که حاضرید به خاطرش هر کاری را انجام دهید. به یاد داشته باشید که منطق خشک صرفاً شما را به این موضوع خاص نمی رساند، شما باید به دلتان رجوع کنید.

– فال روزانه در روز 22 تیر 1397 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما در حالیکه شما با آرامش در حال کار کردن هستید، اتفاق غیر منتظره ای رخ می‌دهد و مثل یه مانع و سد جلوی راهتان را می‌گیرد. اما دلیل این که شما به مقصد و هدف خود نمی‌رسید فقط این نیست که خیلی آهسته کار می‌کنید. خیلی وقتها اگر وقت گذاشته و کاری را درست انجام دهید خیلی موثرتر از این است که بعدا بخواهید همان کار را دوباره انجام دهید.

– فال روزانه در روز 22 تیر 1397 برای متولدین تیر ماه

 تغییراتی در گروهی که بدان تعلق دارید امروز به میزان زیادی بر شما تأثیرگذار است. شاید این گروه مسیر جدیدی انتخاب کند که با علایق شما سازگاری ندارد. شاید لازم شود که عضویت خود را از نظر بگذرانید. این برایتان ناراحت کننده است، زیرا از افراد گروه خوشتان آمده بود و نمی خواهید این دوستان را از دست بدهید. باید فکر کنید. فقط شما هستید که می دانید چه باید بکنید. امروز عشق در هوا جریان دارد. اگر سر قرار می روید، احتمالاً ملاقات رمانتیکی خواهید داشت. ولی انتظار نداشته باشید که از سوی او سیگنالی مبنی بر دوست داشتن دریافت کنید. توپ در زمین شماست، از آن عاقلانه استفاده کنید.

– فال روزانه در روز 22 تیر 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز برای شما به راحتی روزهای دیگر نیست، به خاطر اینکه شما به گذشته خود چسبیده‌اید و به خاطر این رفتاری که در پیش گرفته‌اید برای تان سخت است که در لحظه حال باشید و جوابگوی اتفاقاتی باشید که برای‌تان رخ می‌دهد. شما به اینکه از زندگی چه می‌خواهید و می‌خواهید به کجا بروید واقف هستید،‌ اما قادر نیستید که اکنون اهداف‌تان را به اجرا درآورید. اجازه ندهید که موانع و تاخیرات شما باعث شود که ناامید شوید و کار نادرستی انجام دهید. اکنون با دقت حرکت کنید. قبل از اینکه تصمیمات غیرضروری بگیرید، دوباره به آن فکر کنید، مطمئن شوید و وقت بیشتری را برای فکرکردن به آن صرف کنید.

– فال روزانه در روز 22 تیر 1397 برای متولدین شهریور ماه

 به نظر می رسد که شما زمان کافی برای انجام دادن کارهایتان ندارید، شاید شما مجبور شوید که برخی از کارهای نیمه تمامتان را رها کنید تا بتوانید برنامه های بعدیتان را انجام دهید. به خاطر پروژه های ناقصتان نگران نباشید؛ شما  در هفته های آینده وقت کافی خواهید داشت تا دوباره به کارهای نیمه کاره تان بپردازید. اکنون به کارهایی بپردازید که می توانید بدون اشتباه آنها را تمام کنید.

– فال روزانه در روز 22 تیر 1397 برای متولدین مهر ماه

امروز ممکن است با ضد و نقیض‌هایی روبرو شوید، تا جایی که کارها و وظایف معمولی روزانه کسل کننده‌تر و یکنواخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. راه حل شما می‌تواند هر چیزی را تغییر دهد و می‌تواند یک شغل کم تحرک و ثابت را به شغلی کمیاب و خاص تبدیل کند. ولی نباید از به قدرت رسیدن در شغلتان هراس داشته باشید، برای اینکه شما قادر هستید از این قدرن در جهت مؤثری استفاده کرده و به اهداف والای خود نزدیک بشوید.

– فال روزانه در روز 22 تیر 1397 برای متولدین آبان ماه

شما امروز توانایی این را دارید که قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید که در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما که به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین کار این است که به موضوعات ساده‌تر روی بیاورید.

– فال روزانه در روز 22 تیر 1397 برای متولدین آذر ماه

تحت تاثیر افکار و خیالات خود قرارگرفتن شاید در ظاهر مثل تفریح و سرگرمی‌بی ضرری باشد، اما نتیجه کار از تصورات شما درسرسازتر خواهد بود. الان شما قادر هستید آسمان آبی را هم به دیگران بفروشید! حتی اگر اصلا قابل دسترس نباشد. متاسفانه حتی کار سخت و زیاد و هم برای درست کردن تصویر قشنگی که شما از واقعیات زندگی برای خود ترسیم کرده اید کافی نیست. به جای اینکه با داشتن توقعات غیر ممکن خود را در دام شکست بیندازید، در جهت برآورده ساختن آرزوهای منطقی تان هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید.

– فال روزانه در روز 22 تیر 1397 برای متولدین دی ماه

 شما تا به حال به سوی عقب و جلو درنوسان بوده‌اید،‌ به خاطر اینکه نمی‌دانستید چگونه باید دررابطه‌ای که دارید ابراز وجود کنید. یک لحظه به طور غیر معمولی عصبانی هستید و در مقابل تعهدات‌تان سرکشی می‌کنید. لحظه دیگر می‌خواهید احساسات مجروح شده خود از رابطه قبلی را با فرد جدیدی التیام ببخشید و دقیقا کاری را انجام دهید که قبلا گفته بودید. موقعیت‌های سخت نیازمند واکنش‌های نهایی است. اما اینکه بخواهید کنترل خود را از دست بدهید هیچ چیزی را درست نمی‌کند. آنقدر سیاست داشته باشید و زیرکانه عمل کنید تا بتوانید زندگی اطرافیان خود را از این که هست آسان‌تر کنید، به اضافه اینکه این کار زندگی خود شما را هم آسان‌تر می‌کند!

– فال روزانه در روز 22 تیر 1397 برای متولدین بهمن ماه

 شاید امروز از ضمیر ناخودآگاه خود پیام‌هایی را دریافت کنید. آنقدراحمقانه هستند که نمی‌دانید چه معنی‌ای می‌دهند. هرچه بیشتر آنها را تحلیل می‌کنید کمتر برای شما مشخص می‌شوند. گرچه دارید سعی می‌کنید چیزی که نمی‌فهمید را تعبیر کنید، اما کمتر به هدف می‌رسید. به جای خرده گرفتن بگذارید کار خود را بکند.

– فال روزانه در روز 22 تیر 1397 برای متولدین اسفند ماه

امروز زمانی برای طرح برنامه و نقشه جدید ندارید،‌ پس بی مقدمه و سریع شروع به کار کنید و برنامه های قبلی خود را به اتمام برسانید. این تاکتیک باید خوب عمل کند مگر اینکه کسی بخواهد صلاحیت و شایستگی شما را زیر سئوال ببرد و شما هم بخواهید با او مقابله به مثل کنید.به هر حال،‌ درگیری و بگو مگو هیچ چیز را حل نمی کند،‌بهتر این است که بی تامل دست به کاری نزنید تا بتوانید روال کار خود را بهبود ببخشید. شما می توانید از درگیری های بی جهت اجتناب کنید،‌ اگر فقط و فقط به اهداف خود تمرکز کنید و به این کاری نداشته باشید که دیگران چه می گویند و نظرشان راجع به کارهای شما چیست.