فال روز جمعه 17 آذر 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 آذر 1396

– فال روزانه در روز 17 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

امروز می‌توانید در یک تیم ورزشی نقش یک توپ زن مصمم و با اراده را بازی کنید، مخصوصا اگر استاد کارهای گروهی باشید. حرفهای اخیرتان ممکن است دیگران را متعجب و شگفت زده کند یا حتی کسی را برنجاند و الان زمان این است که از بیان احساسات درونی تان بپرهیزید چرا که ممکن است به خودتان نیز آسیب وارد کند. خوشبختانه، تصمیم خستگی ناپذیر شما برای بیان کردن افکارتان ممکن است توجه دیگران را به خود جلب کرده و باعث شود تا دیگران را نیز از شما پیروی کنند.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 آذر 1396

– فال روزانه در روز 17 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز خیلی خوش بین و خوشحال هستید و دیگران بهتان توجه می‌کنند. شما نیز خیلی راحت با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، برای اینکه خودتان هم دوست دارید در کانون توجه دیگران باشید. شما به خاطر اینکه لحظات به یادماندنی با دوستان‌تان داشته باشید، ترجیح می‌دهید دوستی‌هایتان در خفا و به دور از چشم مردم باشد. این کار از نگرانی‌هایی که در جمع‌های شلوغ به وجود می‌آید جلوگیری می‌کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 آذر 1396

– فال روزانه در روز 17 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

امروز در حالیکه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می‌شود، شما می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی‌هایتان مسئولیت قبول کنید کمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی که امکان دارد واقع‌بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول کردن یک مسئولیت چقدر لازم است رویش کار کنید، قبل از اینکه جواب مثبت داده و آن را قبول کنید در موردش کاملاً صحبت کرده و آن را بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 آذر 1396

– فال روزانه در روز 17 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

درک هنری شما قوی است؛ درحقیقت شما می‌دانید که چه چیزی زیباست و چه چیزی زیبا نیست. اما اکنون شما آنقدر حساسیت دارید که این حساسیت باعث می‌شود واکنش نامعقولی نشان بدهید و حتی موفق به درک مقوله زیبایی نشوید. ولی زیاد به خودتان سخت نگیرید. این موضوع به این معنی نیست که قضاوت شما اشتباه بوده یا اینکه شما قدرت زیبایی شناسانه‌تان را از دست داده‌اید. فراموش نکنید که شما به موضوعاتی توجه می‌کنید که دیگران ممکن است به راحتی از آنها بگذرند. پس از این موهبت عاقلانه استفاد کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 آذر 1396

– فال روزانه در روز 17 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

امروز روز خیال پردازی و شعر گفتن است!! اما حالا که عطارد روابط شما را آشفته می‌کند، شاید وقت خیلی خوبی برای گرفتن یک پیغام ویژه نباشد. خیالات شما فراتر از زمان خود حرکت می‌کنند و تا موقعی که نخواسته‌اید افکار خود را وارد زندگی واقعی کنید، آنها می‌توانند دوست داشتنی باشند. اگر شما می‌خواهید حرف مهمی‌ زنید، سعی کنید تا فردا که ماه کامل می‌شود صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 آذر 1396

– فال روزانه در روز 17 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

 تغییراتی در گروهی که بدان تعلق دارید امروز به میزان زیادی بر شما تأثیرگذار است. شاید این گروه مسیر جدیدی انتخاب کند که با علایق شما سازگاری ندارد. شاید لازم شود که عضویت خود را از نظر بگذرانید. این برایتان ناراحت کننده است، زیرا از افراد گروه خوشتان آمده بود و نمی خواهید این دوستان را از دست بدهید. باید فکر کنید. فقط شما هستید که می دانید چه باید بکنید. امروز عشق در هوا جریان دارد. اگر سر قرار می روید، احتمالاً ملاقات رمانتیکی خواهید داشت. ولی انتظار نداشته باشید که از سوی او سیگنالی مبنی بر دوست داشتن دریافت کنید. توپ در زمین شماست، از آن عاقلانه استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 آذر 1396

– فال روزانه در روز 17 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

وقتی نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، به خصوص اگر دیگران هم ناراحتی‌های شما را تشدید کنند، اوضاع خیلی ناراحت کننده و استرس زا می‌شود. حتی اگر از این شرایط جدید ناراضی هستید ولی خودتان را نگران نکنید. شما می‌خواهید بیشتر داشته باشید و حتی شاید خودتان هم دقیقا ندانید که چه می‌خواهید. شما فقط به زمان احتیاج دارید، روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 آذر 1396

– فال روزانه در روز 17 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

خلاقیت شما امروز می‌تواند بسرعت افزایش یابد، اما اگر با شخص دیگری همکاری کنید، کار بهتری می‌توانید ارائه دهید. مشارکت اکنون می‌تواند بسیار برای شما سودمند باشد به خاطر اینکه توانایی شما برای مبادله کردن بسیار بالاست. اما شریکی را انتخاب نکنید که نیاز به کار دستی دارد، بهتر است شریکی را انتخاب کنید که تقریبا مشابه خود شما باشد. شما فرصت کوچکی در پیش رو دارید. هر وقت که امکانش را داشتید حتما از آن استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 آذر 1396

– فال روزانه در روز 17 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

امروز موضوع درباره چیزی نیست که می‌گویید بلکه درباره چیزی است که نمی‌گویید. روابطی متقابلی که در خانه یا محل کار دارید ممکن است بوسیله احساسات بیان نشده شما تحت تاثیر قرار گیرد. اگر هر کس از نظر احساسی شفاف و واضح بود زندگی خیلی راحت تر می‌شد اما اکنون نگهداری اسرار فقط می‌تواند به فشار روحی و استرس شما بیفزاید. ممکن است احساس کنید که هیچ راه حلی وجود ندارد اما خشنودی و رضایت شما بیشتر از اینکه غیر قابل دسترس باشد به تاخیر افتاده است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 آذر 1396

– فال روزانه در روز 17 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

اگرچه شما آدم بسیار واقع بینی هستید، اما امروز ممکن است روزی باشد که فردی را ملاقات کنید که درها را به روی شما باز کند. اگر کسی در زندگی شما پدیدار شد، مطمئن شوید که زمانی را صرف این می‌کنید که بشنوید چه چیزی گفته می‌شود و شما بتوانید در قبال آن پاسخ گو باشید. الان زمان این نیست که به تعقیب ماده غاز وحشی بپردازید. پس مراقب این باشید که چه نوع ماجراجویی را انتخاب می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 آذر 1396

– فال روزانه در روز 17 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 آذر 1396

– فال روزانه در روز 17 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز می‌توانید به سرعت حرکت کنید و ناگهان در حال حرکت، می‌بینید که باید از راهی که رفته اید، عقب نشینی کنید. متاسفانه، این نوع از حقایق تغییر یافته برای کار شما مناسب نیستند، حتی اگر شما را قادر سازند که با مشغولیت‌های ذهنی خود را سرگرم کنید. به هر حال،‌ بهتر است که الان کمتر به دنبال کار و فعالیت باشید و سعی کنید کمتر زیرک و چابک باشید.